کولر گازی گری اصل از کجا تهیه کنیم؟

کولر گازی گری اصل از کجا تهیه کنیم؟

با نزدیک شدن به فصل تابستان و بالارفتن دمای هوا، اغلب افراد به دنبال تهیه کولر گازی با امکانات خوب و قیمت مقرون به صرفه هستند که با آب و هواهای مختلف سازگار باشد. برند گری یکی از پرفروش‌ترین محصولات حال حاضر ایران است اگر به دنبال خرید کولر گازی گری اصل هستید تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید تا با نکات مهم هنگام خرید آشنا شوید.

آشنایی با برند گری

برند کولر گازی گری یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده محصولات در زمینه سیستم‌های تهویه هوا، سرمایشی و گرمایشی در دنیاست که در سال‌های اخیر در اغلب کشورها از جمله ایران سهم بزرگی از بازار کولرگازی را به خود اختصاص داده است.

محصولات این شرکت علاوه بر تنوع و کیفیت بسیار خوب، در مصرف انرژی و قیمت‌های رقابتی نیز توانسته است نسبت به سایر رقبا عملکرد بهتری از خود نشان دهد به‌طوری که هر شخص با توجه به فضای مورد نظر و بودجه خود بتواند انتخاب راحت و آسانی داشته باشد.

از جمله ویژگی‌های برجسته کولر گازی گری، مصرف انرژی بسیار معقول، قدرت پرتاب باد در تمامی جهت‌ها، مجهز به موتورهای اسکرول و روتاری و دیگر امکانات و ویژگی‌های متنوع و بی‌نظیر آن است.

انواع کولر گازی گری

شرکت گری انواع زیادی از کولرهای گازی را در بازار عرضه می‌کند که لیست این مدل‌ها عبارتند از:

  • کولر گازی پرتابل گری: برای تهیه کولر گازی پرتابل اصل حتما به نمایندگی رسمی این برند در ایران مراجعه کنید.

کولر گازی گری اصل از کجا تهیه کنیم؟

  • کولر گازی ایستاده گری: کولر هایی با ظرفیت بالا مناسب فضا‌های بزرگ و تجاری.
  • داکت اسپلیت دیواری گری
  • کولر گازی پنجره‌ای گری
  • داکت اسپلیت گری یا کانالی
  • کولر گازی کاستی

تکنولوژی جدید و نوآورانه محصولات گری باعث شده تا این شرکت به عنوان یکی از پیشروهای بین المللی در زمینه فناوری اینورتر شناخته شود. این تکنولوژی شامل:

  • کنترل فرکانس و کمک به کاهش گشتاور که مجر به کاهش قابل توجه مصرف انرژی و همچنین کنترل دمای محیط خواهد شد.
  • بهره‌گیری از تکنولوژی کنترل فرکانس پایین باعث می‌شود تا گشتاور فرکانس پایین کاهش پیدا کرده و به یک فناوری دیگر تبدیل شود.
  • در اینورترهای محصولات گری پردازشگرهای دقیقی به کار رفته است که موجب دقت بالای کمپرسور و افزایش ثبات آن شده که محیطی آرام و آسوده برای افراد به ارمغان خواهد آورد.

کولر گازی گری اصل از کجا تهیه کنیم؟

چطور کولر گازی گری اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

با توجه به ورود برندهای تقلبی و غیر استاندارد در بازار ایران، برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی، لازم است با دقت به نکات زیر دقت کنید.

بررسی ظاهر کولر گازی

معمولا محصولات تقلبی دارای ظاهری شبیه به محصولات اصلی دارند، بنابراین تشخیص آن‌ها بدون کمک کارشناس ممکن است کمی سخت باشد. به همین دلیل، توصیه می‌شود برای اطمینان بیشتر از اصالت محصول به یک نمایندگی و فرشگاه معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد می‌شود با نمایندگی گری تماس گرفته و نسبت به انتخاب داکت اسپلیت اصل ذاهنمایی بگیرید.

بررسی دقیق لوگوی شرکت

یکی از مهمترین نکات هنگام تشخیص اصل بودن کولرگازی، بررسی لوگوی شرکت گری است که همیشه بر روی بدنه کولر گازی نصب کی‌شود. لوگوی اصلی باید کاملا شبیه لوگوی شرکت گری باشد و هیچگونه تفاوت حتی بسیار کوچک وجود نداشته باشد. در صورت مشاهده هر نوع اختلاف یا تغییر در لوگو، نشانگر تقلبی بودن محصول است و لازم است حتما از خرید آن پرهیز کنید.

محل قرارگیری لوگو

در تمامی محصولات داکت اسپلیت اصل گری، لوگوی شرکت دقیقا روی بخش خارجی و در وسط شبکه آن نصب شده است. در صورتی که لوگو را در مکانی غیر از این مکان مشاهده کردید نشانه تقلبی بودن محصول است و از خرید آن خودداری کنید.

بررسی ریموت کنترل

شرکت گری در تمامی مدل‌های کولر گازی دیواری خود از کنترل‌های با تنوع کم و با فرکانس شبیه به هم بهره می‌برد. پیش از خرید محصول از فروشنده بخواید تا کنترل دستگاه را به شما بدهد و بعد در گوگل عبارت “GREE REMOTE CONTROL” را جستجو کنید و ریموت را با تصاویر نمایش داده شده مقایسه کنید. اگر ریموت با تصاویر اصلی شرکت مطابقت داشت ی‌توانید اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر اصل است.

رعایت همین نکات ساده و دقت بالا هنگام بررسی محصول باعث می‌شود به راحتی محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید و از آسیب‌های بعدی جلوگیری نمایید. پیشنهاد می‌شود برای اطمینان بیشتر، محصولات خود را از نمایندگی اصل گری تهیه کنید.

نکات مهم هنگام خرید داکت اسپلیت اصل

هنگام خرید کولرگازی لازم است سوالاتی از خود بپرسید تا بهترین انتخاب را با توجه فضای مورد نظر خود داشته باشید.

متراژ فضا چقدر است؟

  • کولر گازی پرتابل 12000 گری برای اتاق‌هایی با متراژ 20 الی 30 متر
  • کولر گازی 18000 گری: برای اتاق‌هایی با متراژ 30 الی 45 متر
  • کولر گازی 24000 گری: برای اتاق‌هایی با متراژ 45 الی 60 متر
  • کولر گازی 30000 گری: برای اتاق‌هایی با متراژ 65 الی 75 متر
  • کولر گازی 36000 گری: برای اتاق‌هایی با متراژ 75 الی 90 متر

برای مکان‌های بزرگتر از این متراژها، می‌توانید از کولر گازی ایستاده اصل گری استفاده کنید. برای اتاق‌های کوچکتر می‌توانید از کولر گازی‌ رومیزی استفاده کنید.

برای چه آب و هوایی می‌خواهید استفاده کنید؟

  • آب و هوای جنوب ایران

کولرگازی های موتور سنگین برای مناطقی که دارای آب و هوای بسیار گرم و خشک هستند، تا 60 درجه خوب پاسخگو هستند.

  • آب و هوای معمولی

کولرهایی با موتور سبک برای مناطقی که نیاز به خنک کردن مکرر ندارند مانند شهرهای مرکزی ایران مناسب هستند.

  • آب و هوای شرجی

کولرهایی که موتور پیستونی دارند برای مناطقی که دارای آب و هوای شرجی یا رطوبت زیاد هستند مااند شمال و جنوب ایران مناسبند.

کولرگازی اصل گری را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید کلیه محصولات شرکت گری قطعا نمایندگی گری ایرانیان بهترین انتخاب خواهد بود زیرا علاوه بر اینکه اولین نمایندگی این شرکت در ایران هستند، با تهیه محصول از این نمایندگی از مشاوره رایگان پیش از خرید و ضمانت محصولات گری ایرانیان به صورت بلندمدت بهره‌مند خواهید شد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟