دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان یکی از حرفه ای ترین راه ها برای دریافت شماره تلفن مشتریان حضوری و غیر حضوری است. شما می توانید از این پنل در نزدیکی صندوق فروشگاه و یا لینک صفحه دریافت شماره را در شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که از مشتریان بخواهید شماره تماس خود را در دستگاه وارد کنند. شماره کاربر مستقیماً در پنل باشگاه مشتریان نرم افزاران ثبت می‌شود و بعداً می‌توانید برای تمامی کاربرانی که به پنل مراجعه می‌کنند و از شما خرید کرده اند پیامک ارسال کنیدو مشتریان خودرا گروه بندی کنید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

از دیگر ویژگی های دستگاه ذخیره شماره مشتری ، امکان آشنایی کاربران با شبکه های اجتماعی است و با توجه به اینکه جذب مشتری جدید بسیار بیشتر از فروش به مشتریان قدیمی هزینه دارد نباید به وسیله پنل باشگاه مشتریان و ارتیاط با مشتری میتوانید ارتباط خودرا به بهترین شکل با مشتری حفظ نمایید و همیشه در ذهن مشتریان خود باشید. با حفظ ارتباط با مشتریان قبلی می توانید آنها را به خرید مجدد یا دریافت خدمات تشویق کنید و ما در سایت نرم افزاران با پنل حرفه ای باشگاه مشتریان اینکاررا برای صاحبان کسب و کار ساده نموده ایم. در واقع با این پنل باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کرده اید که در آن می توانید شماره تلفن همراه مشتریان را در هر زمان و هر مکان ذخیره کنید. یکی از قابلیت های دستگاه ثبت شماره موبایل نرم افزار اندروید می باشد که می توانید آن را روی تبلت یا تلفن همراه فروشنده یا بازدیدکننده خود نصب کنید تا به راحتی مشتریان خود را از میزان خرید های گذشته آنها آگاه کنید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

پنل سایت نرم افزاران میتواند به راحتی به عنوان یک دستگاه ثبت شماره و دفترچه تلفن علاوه بر باشگاه مشتریان عمل نماید که قابلیت دریافت اطلاعات شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما را دارا میباشد. به تدریج می توانید شماره موبایل مشتریان قبلی خود را جمع آوری کنید و برای بسیاری از مناسبت ها به آنها پیامک ارسال کنید تا آنها را از محصولات جدید یا پیشنهادات ویژه مطلع کنید دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری می تواند نیروی فروش موثری برای کسب و کار شما باشد. برخی از فروشندگان معمولاً در دریافت شماره موبایل از مشتریان خود مردد هستند و نمی توانند از آنها شماره موبایل دریافت کنند و یا برخی از مشتریان در دادن شماره موبایل به فروشندگان تردید دارند و شماره موبایل خود را به درستی در اختیار فروشندگان قرار نمی دهند. شاید این مشکل مشکلات اجتماعی هم داشته باشد و خیلی ها فکر می کنند گرفتن شماره تلفن از شخصی کار درستی نیست اما این دستگاه کمک می کند تا شماره تلفن همراه را به روشی بسیار ساده و بزرگ و بسیار حرفه ای و محترمانه دریافت کنید. از آنها دعوت کنید تا شماره تلفن همراه خود را در دستگاه وارد کنند. از مزایای دستگاه برای ذخیره شماره موبایل مشتری می توان به موارد زیر اشاره کرد: شما می توانید از این دستگاه برای همه چیز استفاده کنید شماره مشتریان را به صورت ایمن دریافت کنید پس از وارد کردن شماره مشتری در دستگاه، به طور خودکار به پنل اضافه می شود با ارسال پیام های صوتی صدای خود را به مشتریان خود برسانید با ارسال پیام خوشامدگویی بلافاصله پس از ثبت شماره در دستگاه، اعتماد مشتری را جلب کنید دسترسی آسان برای صاحبان پر مشغله به پایگاه داده و اطلاع رسانی به مشتریان از تخفیف ها با ارسال آدرس اینترنتی به مشتری از طریق پیامک می توانند مستقیماً با یک پیامک به وب سایت و شبکه های اجتماعی ما مراجعه کنند و نیازی به کارت ویزیت نیست.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

این ابزار در رونق کسب و کار و ارائه خدمات بهتر و فروش بیشتر به شما کمک زیادی می کند دو کاربرد بسیار مهم از سیستم های پیامکی وجود دارد. اولین کاربرد اطلاع رسانی، تعامل و ارتباط با مشتریان بانک شماست. به عنوان مثال می توانید مشتریان خود را از محصولات جدید مطلع کنید، تغییرات آدرس دهی کنید و حتی تولد یا عروسی مشتریان خود را برای تعامل بیشتر تبریک بگویید و تجربه خوبی ایجاد کنید و قدرت برند خود را افزایش دهید. دومین کاربرد سامانه های پیامکی جذب مشتریان جدید و افزایش فروش است که با توجه به کم هزینه بودن، نرخ تبدیل مناسب و هزینه کم برای شما، بازدهی 67 درصدی دارد که می تواند کمک زیادی به کسب و کار در جذب مشتریان دائمی کند. مشتریان به آرامی ارسال کارت ویزیت فروشگاه اینترنتی بلافاصله پس از وارد کردن شماره همراه مشتری، پیام کارت ویزیت الکترونیکی حاوی اطلاعات مهم فروشگاه مانند شماره تلفن و آدرس برای مشتری ارسال می شود. همانطور که می دانید کارت ویزیت های کاغذی کاربرد خود را از دست داده اند و احتمال گم شدن یا عدم توجه به آن بسیار زیاد است. اما زمانی که کاربران کارت ویزیت شما را از طریق پیامک دریافت می کنند، احتمال اینکه بتوانند از آن برای توصیه مجدد به شما استفاده کنند بسیار بیشتر است. از سوی دیگر، می‌توانید پس از مدتی برای مشتریان خود پیام‌های متنی یادآوری ارسال کنید تا آنها را به بازگشت تشویق کنید. ایجاد خبرنامه پیامکی کاربردی و باشگاه مشتریان حرفه ای زمانی که کاربر شماره را به صورت دستی وارد می کند نشان دهید که واقعاً می خواهید اخبار و تخفیف های محصول را دریافت کنید. این به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان واقعی که مایل به دریافت چنین پیامکی هستند، یک خبرنامه پیام کوتاه ایجاد کنید. در نتیجه خبرنامه شما کاهش می یابد و شانس شما برای فروش محصول شما افزایش می یابد.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

 سخن پایانی باشگاه مشتریان نرم افزاران علاوه بر ارائه نرم افزار ثبت شماره موبایل مشتریان اقدام به ارائه باشگاه مشتریان برای کسب و کارها نموده است و آماده همکاری با تمام کسب و کارهای دارای مشتری حضوری و غیر حضوری میباشد .

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟