چرا دربهای ضد سرقت، بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی هستند؟

درب ورودی ضعیف و ناایمن راحت‌ترین گزینه برای ورود افراد غریبه و ناشناس است این افراد با دردسر بسیار کم، شانس خود برای ورود به خانه‌ را امتحان می‌کنند. یکی از مهم‌ترین موارد، برای افراد ساکن یک ساختمان، امنیت آن است که راهکارهای بسیاری برای مقابله با ناامنی و افزایش امنیت وجود دارد.  درب‌های ورودی اصلی‌ترین عامل برای ایجاد امنیت است. اما هر دربی قادر به ایجاد امنیت نمی‌باشد و سوالی که مطرح می‌شود این است که چه نوع دربی برای ایجاد و حفظ امنیت خانه مناسب‌تر است؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دربهای ضد سرقت، بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی ساختمان است. در ادامه به به بررسی دلایل این موضوع می پردازیم:

چرا دربهای ضد سرقت، بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی هستند؟

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت همانطور که از نامش پیداست، دربی است که سبب ایجاد امنیت برای اعضای خانواده می‌شود و به عنوان یک گزینه مناسب برای نصب درب ورودی محسوب می‌گردد. این سبک از درب‌ها به نسبت درب معمولی و حفاظ آکاردئونی امنیت بیشتری را فراهم می‌نماید چرا که از مشخصات و ویژگی‌های خاصی برخوردار است هستند.

درب ضد سرقت بهترین و ارزان‌ترین گزینه برای حفظ امنیت خانه و خانواده می‌باشد. هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت، لازم است با تمامی ویژگی‌ها و مشخصه‌های آن آشنایی کافی داشته باشید تا بتوانید درب ضد سرقت اصل، دارای کیفیت و دارای استانداردهای لازم برای ایجاد امنیت را خریداری نمایید.

چرا درب ضد سرقت بخریم؟

درب ضد سرقت، نسل جدیدی از درب‌های ساختمانی می‌باشد که از ساختار بسیار مستحکمی برخوردار می‌باشند. این نوع از درب‌ها، به هیچ وجه، بدون کلید قابلیت بازگشایی ندارند و بهتر است بدانید در صورتی که کلید خود را گم کرده باشید یا پشت درب، جا بگذارید، بدون کمک یک قفل ساز ماهر و متخصص نمی‌توانید این درب‌ها را باز کنید.

نصب درب ضد سرقت به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، امنیت را تا حد بسیار زیادی فراهم می‌نماید اما امنیت صد در صدی بواسطه استفاده از تجهیزات پیشرفته همچون نصب دوربین مداربسته و دیگر امکانات امنیتی فراهم می‌گردد. اما در پاسخ به این سوال که چرا درب ضد سرقت را انتخاب نماییم لازم است با مشخصات این نوع درب بیشتر آشنا شویم.

چرا دربهای ضد سرقت، بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی هستند؟

استحکام بدنه درب ضد سرقت

یکی از فاکتورهای متمایزکننده درب ضد سرقت با سایر درب‌ها، در نوع استراکچر آن است. در بدنه درب ضد سرقت، یک لایه فولاد استفاده شده است که در نتیجه این امر، امکان شکستن درب به طور کلی از بین می‌رود. این لایه فولادی به کار رفته شده در بدنه درب، ضخامت‌های مختلفی دارد. طبیعتا هر چه میزان ضخامت درب بیشتر باشد، از استحکام بالاتری در برابر ضربه، فشار و دیگر عوامل بیرونی برخوردار است.

امنیت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت، از پرکاربردترین درب‌های مورد استفاده در منازل است که امنیت بالایی را فراهم می‌نماید. اما آیا تمامی درب‌های ضد سرقت، ایمنی مد نظر را فراهم می‌کنند؟ درب ضد سرقت، انواع مختلفی دارد که به لحاظ تامین امنیت در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. از این رو لازم است هنگام خرید درب ضد سرقت، میزان امنیت درب در کنار سایر عوامل، بررسی شود.

ظاهر شیک درب ضد سرقت

یکی از موارد اساسی و مهم که هنگام خرید درب ضد سرقت مورد توجه قرار می‌گیرد، داشتن ظاهر زیبا و شیک این درب‌ها است. درب‌های امنیتی ضد سرقت با انواع پوشش‌های صاف، طرح‌دار و روکش‌های فلزی، چوبی و … در کنار طیف گسترده‌ای از انواع رنگ‌ها، جذابیت چشمگیری را ایجاد می‌کنند و این امر سبب افزایش زیبایی خانه نیز می‌گردد. درب‌های امنیتی سفارشی نیز می‌توانید انتخاب نمایید که قابلیت سفارشی سازی در انواع رنگ و طرح مختلف وجود دارد.

دوام و ماندگاری درب ضد سرقت

باتوجه به اینکه در بدنه درب‌های امنیتی، فولاد به کار رفته است، به هیچ عنوان تغییر شکل نمی‌دهند و نمی‌توان آن‌ها را تخریب نمود. از این رو به عنوان درب امنیتی با سطح بالا، معرفی می‌گردد و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشند.

چرا دربهای ضد سرقت، بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی هستند؟

نگهداری درب ضد سرقت

درب امنیتی به سرویس و نگهداری خاصی نیاز ندارند. درب‌های ضد سرقت از جنس فولادی، باتوجه به اینکه به عنوان بهترین گزینه برای افزایش امنیت مطرح می‌شوند، تعمیر و نگهداری آن‌ها از اولویت بسیاری برخوردار است. با این وجود، درب فولادی به نسبت بسیاری از درب‌های معمولی که نگهداری خاصی دارند، در هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات درب ضد سرقت کلیک کنید.

چرا انتخاب درب ایمن ضد سرقت ضروری است؟

 انتخاب درب ضد سرقت، به عنوان درب امنیتی خوب بسیار ضروری است چرا که، اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسئله، حفاظت از خانه است. در صورتی که درب امنیتی خوب برای خانه انتخاب نمایید، از امنیت منزل خود، می‌توانید کسب اطمینان نمایید چرا که این امر سبب ایجاد محدودیت و دشواری برای سارقان می‌گردد زیرا آنها به منازلی که سطح امنیتی پایینی دارند، اقدام به ورود و دزدی می‌نمایند.

از این رو، همواره توصیه می‌شود تا تمام امور امنیتی را در نظر بگیرید و دربی را انتخاب نمایید که استاندارد مناسبی داشته باشد زیرا درب مقاوم و مستحکم، ویژگی امنیتی را به طور کامل برای فضای مدنظر فراهم می‌نماید.

انواع درب ورودی ضد سرقت

به طور کلی، سه نوع درب ورودی ضد سرقت وجود دارد که هر یک، دارای مشخصه‌های خاصی می‌باشند:

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی به لحاظ کیفیت از درب ترک پایین‌تر اما از درب چینی، بهتر است و به دلیل اینکه در داخل کشور، تولید می‌گردد، از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است.

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی اغلب دارای کیفیت پایین‌تری می‌باشند و در مقابل از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است.

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک کیفیت بالایی دارد و به نسبت از قیمت گران‌تری نیز برخوردار است.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی، از دیگر انواع درب‌های ضد سرقت است که برای افزایش زیبایی و ایجاد طرح بر روی آن، از دستگاه‌های cnc استفاده می‌شود. استفاده از روکش‌های چوبی نیز از دیگر موارد تاثیرگذار در زیبایی این درب‌ها می‌باشد.

درب ضد سرقت چوبی

در ضد سرقت چوبی یکی دیگر از انواع درب‌های ایمن است که از زیبایی و قیمت بالاتری یه نسبت درب فلزی برخوردار است. به منظور افزایش استحکام، می‌توان از فلز در ساخت آن بهره‌مند شد. در فرآیند ساخت درب چوبی، از چ.ب گردو استفاده می‌شود که برای ایجاد برجستگی و طراحی بر روی سطح درب، می‌توان از دستگاه cnc استفاده نمود.

چرا دربهای ضد سرقت، بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی هستند؟

درب ضد سرقت PVC

این نوع از درب ضد سرقت به عنوان درب لوکس نیز شناخته می‌شود که ساختمان‌های مدرن، برای افزایش زیبایی از آن استفاده می‌کنند. این سبک از درب‌ها، رقیب جدی برای سایر درب‌های ضد سرقت می‌باشند و از مقاومت و استحکام بالایی در برابر سارقان برخوردار است.

مزایای نصب درب ضد سرقت

  • محافظت در برابر ورود افراد غیر مجاز

  • ایجاد ایمنی بیشتر برای منزل و ساختمان

  • عدم امکان دسترسی به منزل به دلیل لولاهای مخفی

  • دارای ظاهر زیبا و شکیل

  • طراحی درب براساس استانداردها

چرا دربهای ضد سرقت، بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی هستند؟

بودجه مورد نظر برای خرید درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت برحسب پارامترهای مختلفی همچون مدل درب، ابعاد، یراق آلات، برند تولید کننده و.. تعیین می‌گردد. به منظور خرید درب ضد سرقت، به مراکز فروش معتبر و مطمئن مراجعه نمایید تا بهترین و باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت را تهیه نمایید. برای خرید و استعلام قیمت دربهای ضد سرقت ورودی می توانید با شماره 09125610959 تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟