مهمترین نکاتی که باید در خرید آیفون تصویری به آن دقت کنیم

خرید آیفون تصویری – با گسترش روز افزون تکنولوژی و افزایش نیاز های انسان به استفاده از آن برای تسهیل زندگی روزانه ، نیاز های ابتدایی منازل نیز رشد یافتند و به صورتی که اگر در 20 سال قبل منازل باید دربازکن صوتی استفاده می کردند اما امروز حتما باید از دربازکن تصویری استفاده شود . به دلیل اینکه اولین نمونه های دربازکن های صوتی وارد شده به ایران برند ” آیفون ” بودند در فرهنگ عامه ایران به دربازکن صوتی و یا تصویری ، آیفون صوتی و یا تصویری گفته می شود که ما هم در ادامه از همین عبارت استفاده خواهیم کرد.

آیفون تصویری امروز یکی از اصلی ترین لوازم هر منزل به شمار می رود و با افزایش امکانات متناسب با نیاز مصرف کننده هر روز نیز جذاب تر می شود . امروزه آیفون تصویری ها از امکاناتی مانند حافظه داخلی برای ثبت تصاویر مراجعه کننده ، امکان اتصال به دو درب ، امکان باز کردن در پارکینگ ، امکان ارتباط با سایر واحد ها و امکان ارتباط با تلفن همراه در سراسر جهان بهره می برند.

مهمترین نکاتی که باید در خرید آیفون تصویری به آن دقت کنیم

انواع برند های آیفون تصویری بازار ایران

آیفون تصویری های موجود در بازار ایران عمدتا ایرانی هستند و به غیر از یک یا دو برند خارجی همگی در ایران تولید می شوند. از این رو کی توان از گارانتی و تامین قطعات این برند ها اطمینان حاصل کرد . از طرفی به دلیل تعرفه های گمرکی هزینه تمام شده برند های خارجی تا 4 برابر برند های ایرانی است. برند های بزرگ تولید کننده آیفون تصویری در ایران مانند : سیماران ، تابا الکترونیک ، شرکت اف اف تکنولوژی ، شرکت سوزوکی ، شرکت آلدو و … ، نام آشنا و قابل اعتماد هستند .

تفاوت برند های مختلف آیفون تصویری

عمده تفاوت برند های مختلف در امکانات و ویژگی ها مانیتور های آیفون تصویری هر یکی از این شرکت ها است. البته کیفیت محصولات و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش نیز در هر یک از این محصولات متفاوت است

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید آیفون تصویری سیماران و یا سایر برند ها را دارید، نیاز های منزل و یا محل کار خود را برآورد بفرمایید و طبق نیازتان مانیتوری با امکانات متناسب تهیه بفرمایید تا هزینه اضافه بر شما تحمیل نشود.

پکیج کامل آیفون تصویری

پیکج های کامل آیفون تصویری به طور معمول شامل 4 جز هستند ، مانیتور داخل منزل ، پنل دم دری ، قفل زنجیری و یا قفل برقی و منبع تغذیه . این موارد در کنار سیم کشی موجود در محل یک سیستم کامل به نام آیفون تصویری را تشکیل می دهند ، فروشگاه آیفون تصویری دورفون از پیشگامان فروش دربازکن تصویری به صورت پکیج کامل در اینترنت است و بیش از 2 دهه در این حوزه سابقه درخشان دارد.

مهمترین نکاتی که باید در خرید آیفون تصویری به آن دقت کنیم

در پیکج های دربازکن تصویری سوزوکی در واحد های بالای 5 شرکت سوئیچر مجتمع را به صورت اشانتینون برای مشتری در نظر گرفته است.

قطعات درباکن های تصویری

قطعات استفاده شده در آیفون تصویری های ایرانی به صورت ترکیبی از واردات و تولید داخل تولید می شوند ، به صورت کلی دوربین و صفحه نمایش های آیفون تصویری از کشور هایی مانند کره و ژاپن وارد می شود که باعث شده تا کیفیت بالایی در این قطعات شاهد باشیم.

با توجه به گسترش استفاده از دربازکن تصویری در منازل ایرانی قطعه سازی این محصولات بیشتر در داخل کشور صورت می گیرد که سرعت تامین قطعات را بالا برده است.

کد تخفیف خرید آیفون تصویری سیماران

فروشگاه دورفون جهت تقدیر از همراهی 20 ساله مشتریان عزیز با این فروشگاه یک کد تخفیف ویژه برای محصولات سیماران تا مدت محدود در نظر گرفته است کافیست پس از ورود به سایت دورفون و انتخاب محصولات سیماران مد نظر در سبد خرید خود کد تخفبف simaran4 را وارد نمایید و از تخفیف و هدیه ویژه ما بهرمند شوید.

مهمترین نکاتی که باید در خرید آیفون تصویری به آن دقت کنیم

خرید اینترنتی آیفون تصویری

بعد از اینکه با نکات قبل از خرید دوچرخه آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینرتنتی معتبر مثل دورفون بروید و انواع مختلف آیفون تصویری ها را براساس ویژگی ها و نیاز خود بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

آیفون تصویری هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانتنامه و گارانتی هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل ها هم در دورفون بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا عبارت دورفون را در گوگل سرچ بفرمایید و با ورود به سایت دورفون محصول مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید، با امکان پرداخت در محل و یا پرداخت آنلاین محصول خود را تحویل بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟