جدیدترین مدل مبل سلطنتی و استیل – دیجی چوب

جدیدترین مدل مبل سلطنتی و استیل - دیجی چوب

انتخاب مبل از میان مدل های متنوع آن، کار دشواری به نظر می رسد؛ اما با اندکی دقت و جستجو می توانید مبل مورد علاقه خود را بیابید.‌ مبل سلطنتی یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید در خرید مبل داشته باشید. این مبل با ظاهر جذاب خود می تواند محیط منزل را از حالت یکنواختی و سادگی خارج کند؛ بنابراین با خرید این مبل، جلوه ای لوکس و مجلل در منزلتان ایجاد می شود.

جدیدترین انواع مدل مبل سلطنتی و استیل در فروشگاه دیجی چوب موجود است. با خرید از این مرکز می توانید انواع مختلف این محصولات را ابتدا مشاهده و سپس بر اساس بودجه و سبک دکوراسیون منزل خود، آن را خریداری نمایید.

ویژگی های مبل سلطنتی و استیل

یکی از مهم ترین ویژگی های مبلمان سلطنتی، ارتفاع زیاد آنها نسبت به مبل های راحتی می باشد. در تولید مبل سلطنتی و استیل از فوم هایی که دارای انعطاف کمتری هستند استفاده می شود. پس می توان نتیجه گرفت مبل استیل و سلطنتی، راحتی مبل و کاناپه های راحتی را ندارند.

مبل استیل از ترکیب جذاب و بی نظیر متریال چوب و پارچه تولید می شود. نقش و نگارهای منبت کاری شده روی چوب این مبل، پیچیدگی و جذابیتی بی نظیر به آن می دهند. چوب مورد استفاده در تولید مبل استیل و سلطنتی، از چوب باکیفیت و زیبای گردو و راش است.

ظاهر لوکس و زیبا، مبل استیل را به محصولی بی بدیل در میان مدل های متنوع مبلمان تبدیل نموده است. امروزه متدهای جدیدی برای تولید و تزیین این مبلمان به کار می رود. از این رو در فروشگاه های معتبر عرضه این محصولات، شاهد تنوع بالایی از انواع مبل سلطنتی و استیل هستیم.

انواع مدل های مبل سلطنتی و استیل

مبلمان کلاسیک در طرح و رنگ های متنوعی تولید می شوند. برخی از مدل های جدید این محصولات عبارت اند از:

مبل سلطنتی مصری

مبل استیل مصری از ظاهری بسیار لوکس و جذاب برخوردار است. در ظاهر این مبلمان، اثری از سادگی دیده نمی شود. منبت کاری های بی نظیر این مبل، همگی به صورت دستی انجام شده اند. در ضمن نقش و نگارهای کنده کاری شده در این مبلمان بسیار زیاد است. به طوری که علاوه بر تاج مبل، در بخش های دیگر مانند دسته ها و پایه ها نیز وجود دارند.

در تولید مبل مصری از پارچه باکیفیت و چوب مرغوب استفاده می شود. این مبل دارای زوایای گرد و قوس دار و حالت متقارن است. رنگ های روشن در مدل های جدید مبل مصری، کاربرد بیشتری نسبت به رنگ های دیگر دارند.

جدیدترین مدل مبل سلطنتی و استیل - دیجی چوب

مبل استیل ترک

مبل استیل ترک در کشور ایران طرفداران زیادی دارد. چرا که این مبل از ظاهری فوق العاده زیبا برخوردار است. منبت کاری های مبل استیل ترکیه در اشکال مختلف به شیوه ای جذاب کار شده اند. اصلی ترین ویژگی این محصول، تولید توسط چوب راش و پارچه های باکیفیت ترک است. این امر در افزایش قیمت مبلمان سلطنتی ترک نیز تأثیرگذار خواهد بود.

چنانچه به استفاده از این مبلمان در دکوراسیون منزل خود علاقه دارید، توصیه می شود از خدمات فروشگاه دیجی چوب استفاده کنید. این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز عرضه انواع مبلمان و سرویس خواب، انواع مبل سلطنتی را با قیمت رقابتی و به همراه ضمانت نامه ویژه دیجی چوب به مشتریان ارائه می کند.

مدل فرانسوی

مبل فرانسوی از جمله محصولات پرفروش در میان مبلمان استیل و سلطنتی است. کنده کاری های ساده و چشم نواز، به مبل فرانسوی ظرافت و جذابیت خاصی بخشیده اند. این مبل نسبت سایر انواع مبل سلطنتی، از راحتی بیشتری برخوردار است. مبل استیل فرانسوی در ابعاد کوچک تولید می شود؛ بنابراین بهترین گزینه برای دیزاین منازل کوچک خواهد بود.

جدیدترین مدل مبل سلطنتی و استیل - دیجی چوب

مدل ایتالیایی

مبل استیل ایتالیایی از منبت کاری های منحصر به فردی برخوردار است. این محصول از مرغوب ترین چوب و پارچه تولید می شود. به همین دلیل قیمت مبل سلطنتی مدل ایتالیایی در قیاس با انواع مشابه، کمی بالاتر است. این مبل از جمله محصولاتی است که تزئینات زیادی دارد. در ضمن رنگ های روشن و خنثی بیشترین کاربرد را در تولید مبل استیل ایتالیایی دارند.

بهترین رنگ برای مبل سلطنتی و استیل

بدون شک هنگام خرید مبل استیل و سلطنتی، شاهد تنوع رنگی بی نظیر این محصول خواهید بود. مبل استیل و سلطنتی به دلیل تولید از چوب های منبت کاری شده و پارچه های نقش دار، محبوبیت زیادی در بین خانواده های ایرانی پیدا کرده است. در میان ویژگی های مختلف این مبل، انتخاب رنگ آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا به جز تزئینات ظاهری، رنگ های به کار رفته در مبلمان سلطنتی نیز سبب تفاوت این محصول از مبلمان معمولی و ساده می شود.

به طور معمول رنگ های قهوه ای و طلایی، کاربرد بیشتری در تولید مبل استیل و سلطنتی دارند؛ اما انواع مبل سلطنتی جدید از متدهای رنگی جدیدی پیروی می کنند. این امر سبب تمایز مدل های جدید مبل استیل و تفاوت آنها با نمونه های قدیمی شده است. به صورتی که در تولید مبل استیل و سلطنتی جدید از رنگ سفید، کرم و دیگر رنگ های ملایم به جای رنگ های قهوه ای و طلایی استفاده می شود. این رنگ به دلیل خنثی بودن، باعث می شود تا طراحی و رنگ در بخش های دیگر به خصوص پارچه مبل، بیشتر دیده شود.

جدیدترین مدل مبل سلطنتی و استیل - دیجی چوب

قیمت انواع مدل مبل سلطنتی و استیل

توجه داشته باشید که عوامل مختلفی در تعیین قیمت مبل استیل نقش دارند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس چوب به کار رفته در تولید مبل استیل و سلطنتی
  • نوع پارچه مبل استیل و سلطنتی
  • میزان منبت کاری مبل
  • رنگ مبل استیل و سلطنتی

یکی از نکاتی که در رابطه با قیمت این محصولات می توان بیان کرد این است که با خرید از فروشگاه معتبر، می توانید انواع مبل کلاسیک را با قیمت مناسب تر از بازار تهیه کنید. به عنوان مثال، فروشگاه دیجی چوب به منظور تأمین رضایت مشتریان و افزایش فروش خود و همچنین به دلیل عرضه مستقیم انواع این محصولات به مشتریان، مبل سلطنتی و استیل را با قیمت های منصفانه به فروش می رساند.

جدیدترین مدل مبل سلطنتی و استیل - دیجی چوب

کلام آخر

فروشگاه دیجی چوب در زمینه فروش جدیدترین انواع مدل مبل سلطنتی و استیل، فعالیت درخشانی دارد. در این فروشگاه می توانید انواع مدل های مبل استیل و سلطنتی را مشاهده نمایید. فروشگاه دیجی چوب با حذف واسطه ها و فروش مستقیم انواع مبلمان، قیمت مناسبی برای محصولات خود پیشنهاد می کند. شما عزیزان می توانید در صورت تمایل، از طرح ویژه فروش اقساطی دیجی چوب نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از طریق پل های ارتباطی این برند، با کارشناسان دیجی چوب در تماس باشید.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واس آپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

4/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4/5 - (1 امتیاز)