تور باکو هتل آناتولیا + قیمت

تور باکو هتل آناتولیا + قیمت

باکو برای ایرانیان مقصدی برای سفر آسان و ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. پایتخت آذربایجان نیز مانند استانبول، تفلیس و دبی یکی از مقاصد پرطرفدار در میان گردشگران ایرانی است. اما علت این جذابیت تنها در نزدیک بودنش به ایران خلاصه نمی‌شود. چرا که کشور آذربایجان پیشینه فرهنگی و تاریخی قابل‌توجه و جاذبه‌های توریستی زیادی دارد. به خصوص پایتخت این کشور به دلیل آن که ترکیبی خاص از سنت و مدرنیته است، جذابیت ویژه‌ای برای مسافران دارد. چرا که در کشور آذربایجان زندگی به سبک روستایی و سنتی در بسیاری از نقاط به شدت پررنگ است. اما شهر باکو با وجود بافت قدیمی و سنتی که دارد، آثاری زیادی از معماری مدرن را نیز در خود جای داده است. بنابراین رزرو تور باکو می‌تواند به اندازه رزرو تو استانبول ارزان جذاب باشد.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، پس از انتخاب تور باکو باید به انتخاب هتل نیز پرداخت. که این موضوع می‌تواند یک چالش به حساب بیاید. چرا که در خصوص هتل‌های شهر باکو، نسبت به تور استانبول ارزان (https://www.alibaba.ir/tour/turkey-istanbul )افراد کمتری تجربه داشته و اطلاعات کمتری در دسترس است. به همین دلیل در این مقاله به کمک شما خواهیم آمد تا یکی از هتل‌های شهر باکو، هتل آناتولیا، را بشناسید تا در خصوص اقامتتان در باکو بهتر تصمیم بگیرید.

پیش از آن که به اصل مطلب بپردازیم، فراموش نکنید که چه در خصوص سفر به باکو و چه در خصوص سفر به هر شهر دیگری می‌توانید موارد مورد نیاز خود را از طریق علی بابا تامین کنید. با استفاده از سایت علی بابا می‌توانید به رزرو تور، هتل، بلیط هواپیما و سایر خدمات گردشگری بپردازید. بدین ترتیب تمامی مشخصات هتل، بلیط یا تور را بررسی خواهید نمود و با توجه به قیمت و سایر مشخصات به انتخاب خواهید پرداخت. این امکانات به شما کمک خواهد کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید، در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی نموده و در عین حال خدمات بکیفیت را نیز از دست ندهید.

هتل آناتولیا (Anatolia Hotel)

آناتولیا یک هتل چهار ستاره در منطقه گنجلیک باکو است. این هتل ۵۰ اتاق، رستوران، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا، پارکینگ اختصاصی و یک مرکز کنفرانس تجاری ۲۴ ساعته را درون خود جای داده است. اینترنت نیز رایگان در کل محوطه هتل وجود دارد که از سرعت خوبی هم برخوردار است. همچنین با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید از سایر امکانات مثل استفاده از دستگاه فکس و کپی، سالن همایش، اتاق های کنفران، ترانسفر فرودگاهی استفاده نمایید. البته حمل و نقل به برخی جاذبه‌های باکو به صورت رایگان در ساعات مشخص انجام توسط هتل انجام می‌شود.

تور باکو هتل آناتولیا + قیمت

امکانات اتاق‌های هتل آناتولیا

اتاق‌های هتل آناتولیا مجهز به تهویه مطبوع و امکان کنترل دستی دما است. یک پرده های ضخیم هم در هر اتاق نصب شده است تا مسافرانی که دچار خواب نامنظم شده‌اند بتوانند در طول روز اتاق را کاملا تاریک نموده و به استراحت بپردازند. نظافتچیان نیز به صورت روزانه و منظم به نظافت داخل اتاق‌ها خواهند پرداخت و سرویس پذیرایی درون اتاق نیز به صورت ۲۴ ساعته توسط کارمندان انجام خواهد گرفت.

یک تلفن نیز در اتاق‌ها وجود دارد که می‌توان به وسیله آن با خطوط داخلی هتل تماس حاصل نمود. علاوه بر آنچه اشاره کردیم یک گاوصندوق، دمپایی، کمد و دستگاه قهوه/چای ساز نیز در اختیار مسافران خواهد بود. یک تلوزیون هم در هر اتاق وجود دارد که می توان برای سرگرم شدن از آن استفاده نمود. لازم به ذکر است که اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان در دسترس مسافران خواهد بود. در سرویس حمام هر اتاق وان، دوش، سشوار و حوله لباسی وجود دارد. همچنین یک پک لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان نیز به شما ارائه خواهد شد که از همراه آوردن وسایل مشابه بی‌نیازتان خواهد نمود.

تور باکو هتل آناتولیا + قیمت

امکانات تفریحی هتل آناتولیا باکو

از میان امکانات تفریحی هتل آناتولیا می‌توان به استخر سرپوشیده آن اشاره نمود. علاوه بر آن استخر آب گرم، یک باشگاه ورزشی و سونا نیز از امکانات تفریحی هتل محسوب می‌شوند. یک کتابخانه کوچک و آرام نیز در هتل وجود دارد که محل کاملا مناسبی برای مطالعه است.

هتل آناتولیا یک رستوران به نام تراس دارد که وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌دهد. انواع غذاهای ترکی و اروپایی نیز در این رستوران سرو می‌شود که هر سلیقه‌ای را راضی نگه خواهد داشت. اگر اتاقا خود را به همراه صبحانه رزرو نموده باشید برای صرف صبحانه بوفه باز هتل باید بین ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به رستوران مراجعه نمایید. البته حتی اگر اتاق خود را به همراه صبحانه رزرو نکرده باشید می‌توانید مبلغ جداگانه‌ای بابت صرف صبحانه به هتل پرداخت نمایید و از این صبحانه هیجان‌انگیز لذت ببرید.

انواع اتاق های هتل و قیمت

هتل آناتولیا پنج نوع اتاق دارد که قیمت‌های متفاوتی دارند.

اتاق استاندارد دبل یا تویین: این اتاق ها ۲۵ متر مربع هستند و یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک‌نفره در آن ها دیده می شود.

سوئیت جونیور: مساحت این اتاق ها ۳۳ متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.

اتاق باجت دبل: این اتاق ها ۱۲ متری هستند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.

اتاق اکونومی کوادراپل: این اتاق ها ۲۵ متر هستند و چهار تخت تک‌نفره دارند.

اتاق خانواده: مساحت آن ها ۳۳ متر مربع است و در آن ها یک تخت دونفره کینگ قرار گرفته است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟