بررسی روش های کمک به موسسه خیریه بهراد

از دیرباز بین مردم مهربان ایران زمین ، کمک به همنوعان از رسوم پسندیده ای بوده که تا به امروز برجای مانده است. یکی از راه های کمک به نیازمندان و بیماران مشارکت در برنامه های قلک خیریه ، استند تسلیت و استند تبریک موسسه خیریه بهراد است. برای درک نحوه مشارکت در این اقدام خداپسندانه تا اخر مقاله بررسی نکات مهم و روش های کمک به موسسه خیریه بهراد، با ما باشید.

درباره موسسه خیریه بهراد

موسسه خیریه بهراد بنکدار به عنوان یک سازمان مردم نهاد ، غیردولتی و غیرانتفاعی از سال 1400 تا کنون به صورت رسمی فعالیت خود را با حمایت خیران و نیکوکاران شروع کرده است. در آن سال با درگذشت بهراد 6 ساله و همت مادر این کودک مبتلا به سرطان موسسه خیریه بهراد با هدف حمایت از کودکان ، بیماران و نیازمندان شروع به کار کرد و تا به امروز به وسیله های مختلف مانند قلک خیریه ، استند تسلیت و استند تبریک واسطه ای خیر برای رفع نیاز مستمندان و بیماران بوده است.

درک مشکلات همنوعان

یکی از اصول انسانی در همه ی ادیان کمک به نیازمندان ، بیماران و گرفتاران بوده است. درک همنوعان برای انسان ها یک ضرورت به شمار می آید. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «هر کس غم و غصه مؤمنی را برطرف کند ، خداوند غم و اندوه آخرت را از او رفع می نماید». لذا شایسته است فقیران ، یتیمان ، بی‌ خانمان ‌ها ، سالمندان ، معلولان و بیماران را فراموش نکنیم.

روش های کمک به همنوعان

هر کس به شیوه و روش خود می تواند در راه رضای خدا به کمک همنوع خود بشتابد. یکی از روش های مشارکت در قلک خیریه ، استند تسلیت و استند تبریک موسسه خیریه بهراد است. بدین ترتیب ضمن کمک به نیازمندان پیام تبریک یا تسلیت خود را به عزیزانتان رسانده اید. در ادامه با روش سفارش آنها آشنا خواهید شد.

بررسی روش های کمک به موسسه خیریه بهراد

قلک خیریه بهراد

واحد قلک خیریه بهراد از بدو تاسیس موسسه فعالیت و تلاش خود را برای توزیع قلک خیریه شروع کرده و امروزه بخشی از هزینه های زندگی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و درمان بیماران مبتلا به سرطان از طریق قلک خیریه بهراد تامین می گردد. این قلک ها به دو صورت تهیه شده و در اختیار نیکوکاران قرار می گیرد.

یک نوع آن به صورت قلک فلزی کوچک مخصوص خانه ، مغازه و فروشگاه های کوچک بوده که با تکمیل اطلاعات و سفارش به دست درخواست کننده می رسد. نوع دیگر آن به شکل قلک پلکسی بزرگ بوده که بیشتر مناسب مراکز تجاری ، بیمارستان ‌ها ، کلینیک ها و … است.

روش سفارش قلک خیریه بهراد

نیکوکاران با سفارش هر کدام از این مدل های قلک خیریه می توانند آنها را به صورت آنلاین یا تلفنی درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند. جهت دریافت رایگان این قلک ها کافیست با شماره ۰۹۰۰۱۰۷۸۸۸۸ تماس بگیرید.

استند تسلیت و استند تبریک

شرکت در مراسم عزا و شادی یکی از سنت دیرینه مردم ایران بوده است. حاضران در این مراسم سعی دارند تا با شکل های مختلف ابراز همدلی خود را با صاحب مجلس به مشارکت بگذارند. در مراسم عزادارای ، نزدیکان متوفی با اهدای تاج گل ، استند تسلیت و بنر با خانواده درگذشته ابراز همدردی می کنند.

همچنین شرکت کنندگان در مراسم شادی با ارسال گل و نصب بنر در شادی نزدیکان خود شرکت می کنند. مناسب ترین روش برای این امر استند تبریک است که با سفارش آن تبریک مهر و علاقه خود را به عزیزان تان هدیه می کنید و از طرفی دیگر راهی را برای کمک به نیازمندان و بیماران باز کرده اید و در این امر سهیم بوده اید. استند تسلیت و استند تبریک نوعی بنر بوده که بر روی پایه های مخصوص تعبیه شده و در هر اندازه و طرح قابل سفارش است. با سفارش استندهای موسسه بهراد برای مناسبت های مختلف ضمن ابراز همدلی با عزیزان تان در کار خیر کمک به نیازمندان و بیماران شریک خواهید شد.

روش سفارش استند تسلیت و استند تبریک

طراحی استند تسلیت و استند تبریک هم بر اساس سلیقه شخصی افراد و هم بر طبق طرح های آماده موسسه بهراد امکان پذیر است. این طرح های از پیش تعیین شده می‌ توانند برای انتخاب بسیار کمک ‌کننده باشند. برای سفارش استندهای خیریه بهراد می توانید با شماره ۰۹۰۰۱۰۷۸۸۸۸ تماس بگیرید.

بررسی روش های کمک به موسسه خیریه بهراد

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟