راهنمای انتخاب سرویس قابلمه مناسب

سرویس قابلمه از اجزای جدانشدنی آشپزخانه و پخت وپز است که خرید آن برای خانمهای خانه بسیار لذت بخش است. عروس خانمها برای انتخاب رنگ و مدل قابلمه جهیزیه شان، ذوق و وسواس زیادی از خود نشان می دهند. یک ست قابلمه زیبا، به فضای آشپزخانه جلوه خاصی می دهد و آشپزی را دلپذیر می کند.

ازطرفی با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، هزینه تهیه یک سرویس بسیار مهم است. شما هم حتما موقع خرید قابلمه سعی می¬کنید سرویسی را انتخاب کنید که برایتان کاربردی باشد و سالها بتوانید از آن استفاده کنید.
همچنین در آشپزخانه¬های کوچک، قطعات اضافی یک سرویس قابلمه ممکن است فضا را اشغال کنند و دست-وپاگیر باشند.

تابه¬حال به خرید اینترنتی قابلمه فکر کرده¬اید؟ می¬دانستید به¬جز لباس و لوازم آرایش، می¬توانید انواع وسایل مرتبط با آشپزخانه مانند سرویس قابلمه و ماهیتابه دلخواهتان را هم اینترنتی بخرید؟

راهنمای انتخاب سرویس قابلمه مناسب
راهنمای خرید سرویس قابلمه از اینترنت

چرا از اینترنت سرویس قابلمه بخریم؟

اگر برای خرید ست قابلمه به فروشگاهها مراجعه کرده باشید احتمالا رنگها و مدلهای مختلف، جنسهای متنوع و برندهای ایرانی و خارجی موجب سردرگمی شما شده¬اند. وقتی تنوع کالا زیاد می¬شود، انتخاب بسیار سخت است. در این مواقع حتما آرزو کرده¬اید کاش راهی برای مقایسه راحت همه مدلها درکنار هم وجود داشت.

خوشبختانه با گسترش فروشگاه های اینترنتی، این امکان فراهم شده است که قابلمه¬های تولیدی برندهای مختلف را به¬راحتی با هم مقایسه کنید، آن هم درحالیکه در اتاق یا آشپزخانه خودتان نشسته¬اید. معمولا ویژگیهای هر سرویس قابلمه مانند تعداد قطعات، جنس، دمای قابل تحمل و حتی نحوه مراقبت از آن در صفحه مربوط به هر کالا درج می¬شود. همچنین از قابلمه¬ها در زوایای مختلف، عکسهایی وجود دارد که انتخاب را برایتان راحت¬تر می¬کند.

می¬توانید به قسمت نظرات کاربران بروید و با خواندن آنها متوجه شوید آیا از خرید این محصول رضایت دارند یا نه. اگر درمورد نحوه و هزینه ارسال و مدت زمان رسیدن کالا به دستتان سوالی داشته باشید، می¬توانید از مشاوران و ادمینهای فروشگاه اینترنتی بپرسید.

بعد از اطمینان از کیفیت و کارایی محصول، رنگ و مدل قابلمه را با توجه به چیدمان و فضای آشپزخانه خود انتخاب کنید و پس از خرید، آن را درب منزلتان تحویل بگیرید. با خرید اینترنتی از دردسر رانندگی در ترافیک معاف می¬شوید و بدون اینکه در بازارهای شلوغ از این فروشگاه به آن فروشگاه بروید، سرویس قابلمه دلخواهتان را با قیمت مناسب تهیه می¬کنید.

نحوه سفارش آنلاین سرویس قابلمه

برای خرید اینترنتی قابلمه مناسب، اول بودجه موردنظرتان را مشخص کنید. سپس در موتورهای جستجوی محصول و فروشگاه های اینترنتی، به بخش خرید سرویس قابلمه یا آشپزخانه مراجعه کنید. قابلمه¬ها جنس های مختلفی مانند تفلون، چدنی، گرانیتی، سرامیکی، استیل، لعابی و… دارند که هرکدام ویژگیها و معایبی دارند. مثلا قابلمه سرامیکی تنوع رنگ زیادی دارد و نسبت به خش و ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است؛ قابلمه گرانیتی بسیار بادوام است و غذای طبخ شده در آن هم سالم است و هم طعم خوبی دارد؛ قابلمه استیل به¬دلیل رسانا بودن، حرارت زیادی را به غذا منتقل می¬کند و سرعت پخت را افزایش می¬دهد و در قابلمه چدنی می¬توانید با حداقل مصرف روغن، غذاهای سالم و خوشمزه¬ای بپزید.

باتوجه به سبک آشپزی خودتان، جنس قابلمه را انتخاب کنید. ببینید بیشتر از فر استفاده می¬کنید یا اجاق گاز؟ معمولا غذاهای آبکی مثل سوپ و آبگوشت می¬پزید یا پیتزا و لازانیا؟ به غذاهای آب¬پز و سالم علاقه دارید یا سرخ¬کردنیها را ترجیح می¬دهید؟

بعد از انتخاب جنس قابلمه، مدلها و رنگهای آن را ببینید و با درنظر گرفتن سلیقه خود و رنگ چیدمان آشپزخانه¬تان، مدل دلخواه را هم انتخاب کنید.

برای خرید سرویس قابلمه، به نکات ریزی مانند جنس و کیفیت دسته هم توجه کنید. بعضی از دسته¬ها زود خراب می¬شوند و دسته¬های پلاستیکی را نمی¬توانید در دمای بالای فر قرار دهید.

اینکه هر سرویس چندپارچه است و سایز و تعداد قابلمه و ماهیتابه موجود در آن باید متناسب با نیاز شما باشد. اغلب سرویسهای جدید، درب مشترکی برای قابلمه¬ و ماهیتابه درنظر می¬گیرند تا جای کمتری را در کابینت اشغال کند.

ظروفی که در شیشه¬ای دارند این امکان را فراهم می¬کنند که مراحل پخت را بدون برداشتن در قابلمه، کنترل کنید؛ اما این درها دربرابر ضربه آسیب¬پذیر هستند. ضخامت قابلمه هم در سرعت و کیفیت پخت غذا تاثیر دارد. توجه به این نکات ریز باعث می¬شود کالایی که می-خرید برای شما کاربردی و راضی¬کننده باشد.

پس از مقایسه محصولات مختلف و انتخاب طرح و جنس دلخواهتان، شرایط پرداخت و ارسال را از فروشنده بپرسید. برخی از فروشگاه ها برای رضایت مشتریان، ارسال رایگان دارند و برخی دیگر شرایط پرداخت درب منزل و پس از دیدن محصول را فراهم می¬کنند. این موضوع به جلب اعتماد شما هم کمک می¬کند.

درمورد ضمانت و خدمات پس از فروش و احتمال تعویض درصورت وجود مشکل هم از فروشنده یا ادمین سایت سوال کنید. درنهایت مناسب¬ترین محصول را از بهترین فروشنده خریداری و بدون نیاز به خروج از منزل، هزینه را پرداخت کنید.

عکس مدل¬های مختلف سرویس قابلمه

طرحهای مختلفی از سرویس قابلمه را می¬توانید در اینترنت جستجو کنید که در اینجا برخی از این مدلها را با شما به اشتراک می¬گذاریم.

راهنمای انتخاب سرویس قابلمه مناسب
راهنمای انتخاب سرویس قابلمه مناسب
راهنمای انتخاب سرویس قابلمه مناسب
راهنمای انتخاب سرویس قابلمه مناسب

سرویس قابلمه ایرانی بخریم یا خارجی؟

یکی از تردیدها هنگام خرید ست قابلمه، انتخاب از میان برندهای خارجی و داخلی است. اغلب برندهای خارجی کیفیت خوب و طرحهای زیبایی دارند. البته در سالهای اخیر تعدادی از تولیدکنندگان قابلمه در ایران هم سعی کرده¬اند محصولات باکیفیت و زیبایی مطابق نیاز و سلیقه ایرانیها تولید کنند.

امروزه از قابلمه¬های ایرانی در رستورانها و توسط آشپزهای حرفه¬ای استفاده می¬شود. همچنین بسیاری از خانمها با این قابلمه¬ها آشپزی کرده¬اند و اغلب آنها نظر مثبتی درمورد کیفیت و تنوع طرح محصولات ایرانی دارند.

برخی از انواع قابلمه مانند قابلمه مسی ایرانی به علت سالم و بهداشتی بودن طبخ غذا در آن، حتی در خارج از کشور هم شهرت دارند. مسائل اقتصادی هم در تهیه سرویس قابلمه مناسب، نقش مهمی دارند. به¬دلیل نوسان نرخ ارز، خرید کالای خارجی برای بسیاری از افراد به¬صرفه نیست؛ ضمن اینکه قابلمه¬های ایرانی با قیمت مناسب¬تری دردسترس مشتریان قرار دارند. مناسب بودن قیمت به معنی کیفیت پایین¬تر نیست، بلکه برای محصولات خارجی هزینه حمل¬ونقل و گمرک پرداخت می¬شود و درنتیجه قیمت بالاتری دارند. همچنین اکثر برندهای ایرانی، خدمات پس از فروش و امکان تعویض را برایتان فراهم می¬کنند.

اگر به دنبال خرید سرویس قابلمه شیک با قیمت مناسب هستید، در موتور جستجوی اژدر کالا هم می¬توانید مدلهای متنوعی از قابلمه¬های ایرانی را مشاهده کنید و با مقایسه محصولات با هم، سرویس قابلمه موردپسندتان را با خیال راحت خریداری کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟