ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرا

ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرا

ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرا

فصل شکوفه دادن گل ها، روشن و بلند تر شدن روزها، بازگشت رنگ و زیبایی ها در راه است. تغییر دکوراسیون بهاری می تواند به آسانی گذاشتن یک گلدان گل روی میزی زیبا، چیدن یک سفره هفت سین خاص یا افزودن یک گیاه سبز  به محیط باشد. شاید از نظر شما تغییر دکور محیط و خریدن لوازم جدید ارزان نباشد. اما به نقل از اسباب سرا وسایل و ایده هایی وجود دارد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، فضای شما را دگرگون می کنند.

به دلیل همه گیری کرونا همه ما مجبور به گذراندن زمان بیشتری در خانه هایمان شدیم و نیاز به فضای دنج و کاربردی بیشتر از هرزمان دیگری احساس می شد. مهم نیست که مستاجر باشیم یا صاحب خانه همه ما به محیطی زیبا نیازمندیم. با ما همراه باشید تا ترند های دکوراسیون 1401 بهاری را بررسی کنیم.

ترند و سبک دکوراسیون بهاری

به نظر می رسد که طرح و رنگ و الگوهای قدیمی در حال بازگشت به دکوراسیون ها هستند. شاید شما هم متوجه شده باشید که امسال بیشتر حال و هوای سنتی و رنگ و لعاب دار به چشم می خورد. طرح های گل دار قدیمی، پارچه های طرح دار سنتی در وسایلی مانند مبلمان و حتی سرویس خواب نیز به چشم می خورند. یک قطعه عتیقه بازسازی شده و نقاشی شده و یا حتی پتینه کاری، ارزش گذشته را نشان می دهد و محیط را رنگارنگ می کند. با تغییرات گسترده جهانی جای تعجب نیست که افراد بیشتر به چیزهای نوستالژیک روی آورند. امسال همه چیز برای ارج نهادن به قدمت و سنت و ریشه هاست.

ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرا

ترند های مبلمان بهاری

اگر قصد تعویض و خرید مبل جدید دارید دست نگه دارید! در ترند های دکوراسیون بهاری امسال انتظار می رود مبلمان و دکورهای قدیمی بیشتری ببینید. همچنین شاهد حضور پاف ها در بیشتر دکوراسیون ها خواهیم بود. پاف ها نشیمن های اضافی هستند که علاوه بر زیبایی کاربردهای زیادی دارند. خرید پاف شما را از خریدن مبل های جدید باز می دارد و نیاز شما را برطرف خواهند کرد به علاوه که محصولاتی خاص و چشم گیر نیز هستند.

ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرا

عناصر طبیعی و گیاهان، ترندهای 1401

طبیعت همیشه در دکوراسیون داخلی تاثیرگذار بوده است و به احساس هماهنگی بیشتر کمک می کند.  عصر گل های مصنوعی در خانه ها پایان یافته است و ترندهای جدید به گل های طبیعی برمیگردد. پس از مدت زمان طولانی در خانه ماندن همه ما به فضایی آرام، برای تمرکز بیشتر نیاز داریم. چه چیزی بهتر از گیاهان می تواند فضایی عالی را برای شما به وجود آورد؟ هدف از استفاده از گیاهان در فضای داخلی این است که رنگ و سرزندگی و طراوت را به محیط اضافه کنند. گیاهان هوا را پاک می کنند و اثری آرام بخش دارند. اگر در نگهداری از آن ها تنبل هستید بیشتر جستجو کنید. حتما گیاهی متناسب با شرایطتان پیدا خواهید کرد.

ورودی خانه جذاب از ترند های عید امسال

هنگامی که شخصی قصد ورود به محیط شما را دارد اولین مکانی که توجه فرد را به خود جذب می کند ورودی های شماست. ورودی خانه شما نمایی از شخصیت شماست. مردم دنیا پول زیادی برای تزیین ورودی خود خرج می کنند اما نیازی به چنین کاری نیست. می توانید از لامپ های بیشتر، رنگ های شاد تر و حتی یک تابلو زیبا در ورودی خود استفاده کنید. استفاده از آینه و کنسول مناسب راهروی کوچک نیز به ورودی شما جذابیت دوچندانی خواهد بخشید. به خصوص اگر مطابق سبک امسال، یعنی قدیمی و سنتی باشد.

ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرا

ترند های برتر اتاق خواب

اگر از آن دسته افرادی هستید که به مد های روز اهمیت می دهید از رنگ سال یعنی رنگ مرجانی بیشتر در دکور خود بهره بگیرید. تابلو های ساده و مینیمال نیز جذاب هستند. حتی می توانید یک پاف کوچک برای کنار تختتان تدارک ببینید. مهم ترین ترند بهاری اتاق خواب به دکور تخت خواب برمیگردد. خرید سرویس روتختی علاوه بر اینکه ظاهری زیبا به اتاق و تخت خواب شما می بخشد، به دلیل هماهنگی تمامی تکه های آن باعث ایجاد نظم در اتاق می شود. امسال، از روتختی‌های سفید و یکنواخت به سمت گزینه‌های بازیگوش‌تر و رنگارنگ‌تر حرکت می‌کنیم.  طرح و نقش های طبیعی مانند طرح های سنتی و گلدار ترند های برتر و ساده دکوراسیون بهاری هستند. علاوه بر این، حتماً پارچه‌های سبک‌تری را برای هوای گرم انتخاب کنید.

ترندهای دکوراسیون بهاری 1401 با اسباب سرا

خلاقیت و نوآوری، ترند برتر بهاری

وسایل قدیمی و به درد نخور خود را دور بندازید اما وسایلی که دوستشان دارید را نگه دارید و با خلاقیت خود آن ها را بازسازی کنید. راه های زیادی برای ایجاد خلاقیت در دکور فضا وجود دارد. درابتدا از اینترنت و شبکه های اجتماعی کمک بگیرید بعدا خواهید دید که الهامات ذهنی یکی پس از دیگری آشکار می شوند. دکوراسیون تان را تغییر دهید اشیا را جابجا کنید و همه چیز را هماهنگ کنید. خلاقیت رابه یک سرگرمی برای خود تبدیل کنید و از آن لذت ببرید.

استفاده بیشتر از آینه در دکوراسیون

استفاده از آینه ها در فضا همیشه خوب است من که عاشق آن ها هستم. یک آینه در محیط خود قرار دهید تا هم فضا را بزرگ تر از آنچه هست نشان دهید و هم سبکی زیبا ایجاد کنید. به علاوه می توانید عکس های زیبا نیز بگیریدJ

آینه ها در ابعاد و مدل های گوناگونی وجود دارند. مطابق فضا و سلیقه شخصی تان می توانید آنچه که مناسبتان است را انتخاب کنید.

نکته پایانی

تغییر فصل همیشه بهانه ای عالی برای ایجاد حسی شگفت انگیز با توجه به ترند های روز در خانه هاست. اگر نمی دانید که بیشتر به چه وسایلی نیاز دارید لیستی از تمام آنچه را که نیاز دارید تهیه کنید. سپس محیطی که دوست دارید بیشتر تغییر کند را اولویت قرار دهید و باتوجه به بودجه خود برنامه ریزی کنید. حتما قبل از خرید هرچیزی مقایسه قیمت داشته باشید و جنس با کیفیت بخرید. اسباب سرا کنار شماست تا زیبایی و منحصر به فرد بودن را به خانه شما منتقل کند.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)