دنیای ماموت؛ بهترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در سال ۱۴۰۱

دنیای ماموت؛ بهترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در سال ۱۴۰۱

شرکت ماموت یکی از بزرگترین مراکز صنعتی در سراسر کشور است که در حوزه های مختلفی در حال فعالیت است.

این کارخانه در سال 1370 فعالیت اولیه خود را شروع کرده و هم ‌اکنون با بیش از 30 سال سابقه کار صنعتی و بیش از 5000 نفر نیروی متخصص در حوزه‌های متفاوتی چون کامیون و کامیونت، انواع ساندویچ پانل، اتاق ایزوله درحال تولید و فعالیت است.

با ادامه رشد و توسعه شرکت ماموت از حدود چند سال پیش، در حوزه تولید پانل ساندویچی وارد شده و هم اکنون به عنوان بهترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در سال ۱۴۰۱ آماده تولید و فروش انواع متفاوتی از این محصول به هموطنان عزیز بوده و در صورت درخواست، در سریع‌ترین زمان محصول مورد نظر شما آماده و به سراسر کشور ارسال می‌گردد.

خط تولید شرکت ماموت

خط ‌تولید شرکت ماموت یکی از پیشرفته‌ترین خطوط تولید پنل ساندویچی در سطح خاورمیانه بوده و از بروزترین ماشین‌آلات تولیدی در این باره استفاده می‌شود. قبل از هر چیز باید بگوییم که خط تولید پانل در این شرکت به صورت کاملاً پیوسته بوده و تمامی تولید در یک روند انجام خواهد شد.

مراحل تولید در شرکت ماموت به شرح ذیل است:

  1. در مرحله اول کویل فلزی باز و وارد خط تولیدشده، کویل کشیده شده، وارد مرحله بعدی می‌شود. لازم‌به‌ذکر است، در خطوط تولید بسته به ساخت نوع محصول از انواع متفاوتی از فلزات منجمله آلومینیوم، ورق‌های فولادی و آلیاژهای آنها استفاده خواهد شد.
  2. در این مرحله ورق ها از لایه های حرارتی عبور نموده و در دمای بالا داغ خواهند‌ شد.
  3. در مرحله سوم ورق‌ها به مرحله شکل‌دهی فرستاده شده و بعد از آن با استفاده از دستگاه‌های خاص و تحت فشار بالا، بسته به نوع مورد نظر به اشکال متفاوت در‌خواهند آمد.
  4. در مرحله بعدی باتوجه حرارت بالای ورق‌ها، به آنها نوعی از مواد چسبی پاشیده شده تا فوم با شکل بهتری چسبانده شود.
  5. بعد از پاشیده شدن چسب، ورق‌‌های فلزی جهت تزریق پلی‌اورتان به دستگاه‌های دیگری فرستاده شده تا در این مرحله کار تزریق و عایق‌بندی آن به انجام برسد. با انجام تزریق فوم پلی‌یورتان (ممکن‌است سایر مواد عایق نیز برای برخی از محصولات تزریق گردد)، پانل ساندویچی برای برش و سرد شدن به مرحله بعدی خواهد رفت .
  6. در ادامه مسیر تولید و با تزریق فوم، پانل ابتدا توسط دستگاه‌های خاص سرد شده و در انتها به محل برش یا کات ارسال می‌شوند.
  7. بعد از انجام عملیات برش، پنل ساندویچی تولیدی برای بسته بندی و انبار فرستاده خواهند شد .

دنیای ماموت؛ بهترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در سال ۱۴۰۱

مزایای ساندویچ پنل دنیای ماموت

معمولاً هر محصول تولید شده در مراکز صنعتی برای آن که به فروش برسد، باید دارای یک سری از مزایا برای خریدار باشد تا بتواند وی را مشتاق به خرید محصول بنماید. در حوزه تولید ساندویچ پانل، شرکت ماموت توانسته با تولید محصولات بسیار باکیفیت، بازار محصول تولیدی را در اختیار گرفته و بخش اعظم بازار هم اکنون در حال خرید و فروش محصولات شرکت ماموت هستند.

همچنین از دیگر نکاتی که در رابطه با مزایای پانل‌های ماموت می‌توان گفت قیمت ساندویچ پانل ماموت از سایر محصولات مشابه مقرون به صرفه‌تر است.

مهمترین مزایای ساندویچ پانل ماموت

مهمترین مزایای پانل شرکت ماموت به شرح ذیل می باشد:

  • قابلیت استفاده به عنوان عایق صدا و حرارت
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و موثر
  • قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب ‌و‌ هوایی
  • استفاده از مواد آنتی باکتریال و ضد قارچ
  • مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی و صنعتی
  • دارای طرح‌ها و رنگ های متفاوت برای استفاده در منازل و مراکز مسکونی و صنعتی متفاوت
  • مقاومت در برابر زلزله
  • همچنین نصب آسان و محکم

دنیای ماموت؛ بهترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در سال ۱۴۰۱

بسیاری از این مزایا و همچنین تضمین کیفیت محصول در سایر کارخانجات و مراکز تولیدی وجود نداشته و به همین جهت توصیه ما به شما خریداران عزیز این است که در صورتی که خواهان خرید ساندویچ پنل با هر طرح و رنگی هستید، با کارشناسان ما تماس گرفته تا بهترین پانل تولید شده به شما تحویل گردد.

چرا ماموت بهترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در سال 1401 شناخته شده است؟

وقتی می‌گوییم ماموت بهترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در ایران است، برای این ادعا حتما باید دلائل و مدارکی و یا فاکتور هایی موجود باشد تا با طرح آنها بتوانیم ادعای مورد نظر را اثبات نماییم. مهمترین این موارد به شرح ذیل است:

1-استفاده از مواد اولیه با خلوص بالا و همچنین به کار‌گیری بروز ترین دستگاهای تولیدی که قطعات و نرم افزار آن از آلمان خریداری شده، سبب تولید محصولی بسیار باکیفیت و استاندارد شده است.

این مواد اولیه از بهترین کارخانجات تولید کننده این محصولات خریداری و در تولید و همچنین ساخت انواع ساندویچ پنل به کار می‌رود. برای نمونه فولاد به کار رفته در ساخت پنل های ساندویچی از فولاد مبارکه خریداری می‌شود که بزرگترین کارخانه تولید فولاد در سراسر ایران است.

2- تمامی محصولات تولیدی در این شرکت بعد از ساخت، دوباره بررسی شده و پس از کنترل نهایی و دریافت مجوز خروج در اختیار مصرف کننده قرار خواهند ‌گرفت. همانطور که می‌دانید مصرف کننده با خرید ساندویچ پانل ماموت در واقع جنسی عالی و با کیفیت را تحویل خواهد‌ گرفت .

3- امروزه استفاده از متخصصان و افراد دارای مهارت‌های بالا در جهت انجام امور، یکی از پایه‌های صنعت جدید بوده و این امر درکشور ما نیز مشاهده می‌شود. گروه صنعتی ماموت از همان ابتدا با استفاده از تجارب بزرگترین شرکت‌های صنعتی جهان، خود نیز اقدام به استفاده از متخصصان و افراد ماهر در خط تولید نموده است.

در این رابطه متخصصان در حوزه های ساخت،کار با دستگاه‌های پیشرفته و سایر موارد، مشغول به فعالیت بوده و با استفاده از دانش و تخصص بالای خود ضمن تسریع در روند تولید، بدون‌شک بهترین محصولات را تولید می‌کنند.

دنیای ماموت؛ بهترین کارخانه تولید ساندویچ پانل در سال ۱۴۰۱

نتیجه گیری

با توجه به موارد فوق، گروه تخصصی ماموت با داشتن سالها سابقه کار و فعالیت در حوزه تولید انواع ساندویچ پنل، هم‌اکنون با در اختیار داشتن چند صد نیروی متخصص و حرفه‌ای توانسته بهترین محصولات را با کیفیت بالا وارد بازار نماید.

شرکت ماموت علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، دارای قدرت تولید بالا بوده و همین امر باعث شده علاوه بر مصرف داخل، دارای مشتریان زیادی نیز در خارج از کشور باشد.

برای خرید ساندویچ پانل، کانکس و اتاق یخچالی ماموت می‌توانید با شماره‌های زیر، تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره محصول خود را خریداری کنید.

شماره‌های تماس

021-44030414

021-44030415

021-44030121

021-44030122

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟