بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه در سال 2024

از نرم افزار های مدیریت پروژه می توان برای جمع آوری داده ها در مورد تاخیرها استفاده کرد. این داده ها می‌تواند برای تجزیه و تحلیل علت اصلی تاخیرها و اتخاذ اقداماتی برای جلوگیری از بروز آنها در پروژه های آینده استفاده شود. همچنین از نرم افزار مدیریت پروژه می توان برای ردیابی پیشرفت پروژه و شناسایی وظایفی که در حال عقب افتادن هستند استفاده کرد. این به شما امکان می دهد تا به سرعت به تاخیرها رسیدگی کنید و از بروز آنها جلوگیری کنید یا در صورت بروز تاخیر به موقع نسبت به تهیه ی لایحه تاخیرات اقدام کنید. در ادامه تعدادی از بهترین نرم افزار مدیریت پروژه در سال 2024 را معرفی خواهیم کرد.

بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه در سال 2024

نرم افزار مدیریت پروژه MeisterTask

ساختار ساده و در عین حال قدرتمند Kanban MeisterTask مدیریت روان پروژه ها را تسهیل می کند. با طیف گسترده ای از قابلیت های مشترک، این ابزار مدیریت کار آنلاین هوشمند و بصری، یک انتخاب محبوب برای تیم هایی است که به طراحی بصری تمیز و تجربه کاربر اهمیت می دهند.

ویژگی‌هایی مانند تماشا کردن، ذکر کردن، برچسب‌ها و زمان‌بندی کار، همکاری با همکاران را در خانه و در دفتر خانه ساده و لذت‌بخش می‌سازد. نرم افزار مدیریت پروژه MeisterTask همچنین اولین دستور کار در نوع خود را شامل می شود: یک صفحه شخصی که وظایف هر پروژه را می توان به آن پین کرد و سازماندهی کرد.

با وجود این قابلیت گسترده، MeisterTask به لطف طیف وسیعی از اتوماسیون‌های هوشمند و ادغام‌های بومی قوی با نرم‌افزارهایی از جمله G Suite، Slack و GitHub، سریع و منطقی باقی می‌ماند.

نرم افزار مدیریت پروژه Basecamp

نرم افزار مدیریت پروژه Basecamp پروژه یک نرم افزار مدیریت پروژه محبوب است که به طور گسترده توسط بسیاری از تیم های مدیریت پروژه استفاده می شود. این نرم افزار چندین ویژگی مختلف همکاری مانند یک منطقه بحث مشخص را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند نظرات خود را بگذارند. علاوه بر این، خلاصه‌ای از پروژه‌هایی که تیم شما کار می‌کند (مانند وضعیت‌ها و به‌روزرسانی‌ها) به صورت روزانه به ایمیل شما ارسال می‌شود.

کاربران می توانند از طریق ایمیل نیز در بحث ها مشارکت کنند. اگر نمی توانید مورد خاصی را پیدا کنید، می توانید از ابزار جستجوی قدرتمند این نرم افزار برای مکان یابی فایل ها یا مکالمات استفاده کنید. با این حال، برخی کاستی‌ها چون فقدان نقاط عطف و گزینه‌های سفارشی‌سازی و همچنین ناتوانی در اضافه کردن مدت زمان تخمینی برای یک کار یا اختصاص آن به بیش از یک کاربر را دار می باشد.

نرم افزار مدیریت Nifty

نرم افزار مدیریت پروژه Nifty یک ابزار مدیریت پروژه موج جدید است که با ترکیب همه ویژگی های مهم مدیریت پروژه در یک نرم افزار، چرخه های توسعه پروژه را کاهش می دهد و بهره وری تیم را بهبود می بخشد. نتیجه نهایی، پیشرفت محوری است که تیم ها را الهام می بخشد و تضمین می کند که اهداف سازمانی در برنامه باقی می مانند.

نرم افزار Nifty به شما امکان می دهد وظایف را از طریق kanban یا نمای لیست مدیریت کنید، دارای یک تقویم داخلی است که می تواند با Google ادغام شود و همچنین فایل ها و اسناد را به اشتراک بگذارید. همکاری در نرم افزار مدیریت پروژه Nifty طبیعی است زیرا هر پروژه دارای یک موضوع بحث جداگانه است که ارتباطات خاص پروژه را تشویق می کند.

نرم افزار مدیریت پروژه Nifty همچنین دارای یک ادغام با Github است که واقعاً نرم افزار مدیریت پروژه Nifty را با تشویق همکاری بین بخش‌ها بی‌نظیر می‌کند.

نرم افزار مدیریت پروژه Hive

نرم افزار مدیریت پروژه Hive یک پلتفرم مدیریت پروژه است که همه ابزارهای محل کار شما را به یک داشبورد می آورد، بنابراین می توانید پروژه ها را مدیریت کنید، با همکاران چت کنید، ایمیل ارسال کنید و حتی تماس های Zoom را بدون ترک پنجره شروع کنید.

نرم افزار مدیریت پروژه Hive ویژگی‌های متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله 6 نمای پروژه انعطاف‌پذیر (شامل نماهای گانت، کانبان، تقویم و جدول)، تصحیح و تأیید، یک برنامه چت بومی، یک برنامه یادداشت برداری مشترک، ردیابی زمان، جدول زمانی، و منابع، برنامه ردیابی هدف و یک ابزار نوشتن با هوش مصنوعی.

نرم افزار مدیریت پروژه Hive اولین پلت فرم مدیریت پروژه دموکراتیک است. از طریق تالار گفتمان Hive، مشتریان به یک نقشه راه عمومی دسترسی دارند و می‌توانند ویژگی‌هایی را که می‌خواهند در Hive ببینند ارسال کرده و رأی دهند. نرم افزار مدیریت پروژه Hive به صورت آنلاین در یک مرورگر وب، از طریق برنامه های دسکتاپ برای Mac و Windows، یا در برنامه های موبایل iOS و Android در دسترس است.

نرم افزار مدیریت پروژه ProofHub

نرم افزار مدیریت پروژه ProofHub یک برنامه مدیریت پروژه آنلاین است که بر سادگی تأکید دارد. این نرم افزار مدیریت پروژه عمدتاً برای مشاغل کوچک و در حال رشد در نظر گرفته شده است. پروژه ها به گروه ها و مشتریانی اختصاص داده می شود که قادر به بحث، اشتراک گذاری و ویرایش هستند.

نرم افزار مدیریت پروژه Proofhub همچنین ایجاد نقش های سفارشی را برای کاربران برای ایجاد نمودارهای گانت ارائه می دهد. موارد زیر برخی از اجزای فرعی ProofHub هستند: نقش‌های سفارشی، مدیریت وظایف، گردش‌ها و تابلوها، نمودارهای گانت، گزارش‌ها، ردیابی زمان، بحث‌ها، چت، تقویم، مدیریت فایل، یادداشت‌ها و اعلان‌های درون‌برنامه.

نرم افزار مدیریت پروژه Zoho Projects

نرم افزار مدیریت پروژه Zoho projects یک نرم افزار مدیریت پروژه گسترده با رابط کاربری تمیز و ساده است. این نرم افزار حوزه های زیر را پوشش می دهد: همه چیز از برنامه ریزی پروژه (تجزیه پروژه ها به واحدهای قابل مدیریت) و نمودار گانت (تا بصری پیشرفت کارها) تا ابزارهای گزارش دهی، نرم افزار همکاری (برای سهولت تماس بین مشاوران، فروشندگان، کارمندان و مشتریان) و مدیریت اسناد.

همچنین می توان این نرم افزار مدیریت پروژه را با ابزارهایی مانند Google Apps و DropBox ادغام کرد. در اینجا نگاهی عمیق تر به Zoho داریم.

نرم افزار مدیریت پروژه Trello

نرم افزار مدیریت پروژه Trello بر خلاف سایر نرم افزارهای مدیریت پروژه است زیرا یک ابزار کانبان آنلاین است. این بدان معنی است که کل پروژه را تنها در یک نمای مجزا به تصویر می کشد. نرم افزار مدیریت پروژه Trello امکان ساخت کارت و جابجایی آنها را در “تخته” فراهم می کند. این کارت‌ها می‌توانند نمایش داده شوند.

جمع بندی

در این مطلب تعدادی از بهترین نرم افزار مدیریت پروژه در سال 2024 را معرفی کردیم ولی توجه داشته باشید که در این لیست، نرم افزارهایی مثل ام‌اس پروجکت و اکسل که نیاز به آموزش های خاص دارند صرف نظر شده در صورتی که نیاز به مدیریت پروژه به صورت تخصصی دارید توصیه میکنم آموزش مایکروسافت پروجکت را از دست ندهید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟