معرفی جدیدترین ابزارهای برقی و شارژی

ابزار های برقی و شارژی که کارهای تعمیر ، نگهداری و چیدمان را عملی می کنند ، به طور ویژه برای اهداف مختلف تولید می شوند. استفاده آگاهانه و مطابق با دستورالعمل ها از این ابزارها بسیار مهم است. در ادامه به معرفی جدیدترین ابزارهای موجود و بهترین برند های ابزار برقی و دستی برای افراد آماتور و حرفه ای می پردازیم.

ابزارهای برقی و شارژی چیستند؟

نامگذاری ابزارها به منبع تغذیه آنها برمی گردد. منبع تغذیه ابزار های برقی جریان برق است. یعنی برای استفاده کردن از این وسیله ها باید دو شاخه مربوطه را به پریز برق متصل کرد. از طرفی دیگر ، نیروی محرکه ابزار های شارژی نیروی محرکه آن هاست ؛ به طوری که تنها کافیست که باتری آنها را به کمک شارژر ، پر کرده و از آن استفاده کرد. در زیر ابتدا به معرفی برخی از ابزار های شارژی می پردازیم.

با ابزار های شارژی کار خود را آسان تر کنید

ابزارهای دستی شارژی از جمله مواد سخت افزاری هستند که در کارهای ساختمانی زندگی را آسان می کنند. دریل شارژی و پیچ گوشتی شارژی که از جمله ابزارهای شارژی دستی هستند که مهم ترین کاربرد را در بین همه کارهای ساختمانی حرفه ای و غیر حرفه ای دارند.

دریل ها و پیچ گوشتی ها برای تعمیراتی مانند اضافه کردن چند قفسه به آشپزخانه ، تعمیر وسایل یا سفت کردن پیچ های باز شده در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید از بین ابزار های شارژی دستی برای کارهای عملی سوراخکاری و پیچ در منزل خود یکی را انتخاب کنید.

معرفی جدیدترین ابزارهای برقی و شارژی

آیا می توان با مته شارژی دریل و پیچ کرد؟

دریل ها و پیچ گوشتی های شارژی بزرگ ترین ابزار در کارهای ساده هستند ؛ چه برای سرگرمی و چه برای تعمیر فوری در خانه. با این ابزار های بی سیم ، می توانید دیوار را سوراخ کرده و پیچ های لولای کابینت را محکم کنید.

معرفی انواع ابزار های برقی

ایمنی در ابزار های برقی موضوعی است که در هنگام کار با این ابزار باید حتما به آن توجه کرد. اگر شما یک حرفه ای نیستید ، توصیه می کنیم دستورالعمل های ایمنی شغلی ابزارهای برقی را تحقیق و دنبال کنید. بیایید نگاهی به برخی از ابزار های برقی بیاندازیم که به شما کمک می کنند کار را به راحتی انجام دهید.

دریل برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

دریل نوعی ابزار دستی الکترونیکی است که در حفاری به کار می ‌رود. نکاتی که باید در هنگام خرید مته در نظر بگیرید ، توان (W)، سرعت چرخش ، ظرفیت حفاری ، قطر حفاری و وزن آن است. یک مته قدرتمند با وزن کم ، کارایی کار شما را افزایش می دهد ؛ در حالی که مته هایی با قابلیت سوراخ کردن سطوح مختلف ، قابلیت استفاده را متنوع می کنند.

ماشین سنگ زنی چه کاری انجام می دهد؟

ماشین های سنگ زنی ابزار برقی و شارژی هستند که برای برش ، پرداخت و یا سنگ زنی استفاده می شوند. این ابزارهای دستی که به دو دسته زاویه دار و بزرگ حرفه ای تقسیم می شوند ، همراه با لوازم جانبی مختلف دستگاه سنگ زنی مورد استفاده قرار می گیرند.

اره برقی چه کاری انجام می دهد؟

اره برقی یک ابزار دستی برش با یک سیستم دندانی خاص طراحی شده بسته به منطقه مورد استفاده است. در حالی که انواع زیادی از اره ها موجود بوده ، معروف ترین آنها اره های دایره ای ، اره مویی ، اره های رفت و برگشتی و اره های زنجیری هستند.

فرز چیست و چه کار می کند؟

فرز ابزاری است که بیشتر توسط نجاران برای کار فرز استفاده می شود. کاتر فرز که دارای لبه های برش متعدد و ابزار برش دوار بوده ، اغلب برای گشاد کردن دهانه یک سوراخ به کار می رود.

سنگ شکن ها چه کاری انجام می دهند؟

سنگ شکن ها می توانند بتن ، چوب ، مرمر و غیره را با اعمال نیروی ضربه بر روی قسمت موتوری که دارند خرد کنند. آنها ابزار های دستی الکترونیکی هستند که در خرد کردن مواد استفاده می شوند.

معرفی جدیدترین ابزارهای برقی و شارژی

دستگاه جوش چه کاری انجام می دهد؟

دستگاه جوش که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند ، برای ذوب و اتصال مجدد فلزات مانند لحیم کاری با تولید حرارت زیاد استفاده می گردد. انواع دستگاه جوش با توجه به اهداف مختلف طراحی شده است. استفاده از این ابزار که دارای انواع مختلفی بوده توسط متخصصان حرفه ای مطابق با دستورالعمل های ایمنی شغلی مورد استفاده قرار می گیرد.

سنباده برقی و پولیش چیست؟

پس از فرآیند سنباده ، سطح را می توان صاف کرد. سنباده کاری و پرداخت اغلب در کارهای چوبی و فلزی ، در صنعت خودروسازی و حتی در بازسازی دیوارها استفاده می شود. در نتیجه این دو فرآیند می توان ظاهری بی عیب و نقص و درخشان به دست آورد. ابزار های سنباده و پولیش با توجه به کاربرد مورد نظر به انواع مختلف تقسیم می شوند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟