خرید 20 مدل کلیپس مو بسیار شیک و لاچری

روش های مختلفی برای ترکیب کلیپس مو در ظاهر شما وجود دارد؛ خواه برای نگه داشتن موهایتان از روی صورت باشد، یا آماده کردن مو برای یک مهمانی شب. کلیپس مو هزینه ای ندارد؛ اما در طراحی موهایتان بی اندازه موثر است. در اینجا چند روش ساده برای استفاده از کلیپس مو به سبک یک دختر آورده شده است.

زیبایی روند کلیپس مو این است که شما برای ترکیب آن در ظاهر خود به زمان زیادی احتیاج ندارید. اگر موهای خود را پایین، موج دار، صاف یا مجعد می کنید، از سنجاق سر یا کلیپس باریک فلزی استفاده کنید. برای موهای صاف، یک گیره را به دو طرف یا فقط یک قسمت کنار قسمت خود اضافه کنید.

قرار دادن چند گیره کوچک تر یا نازک تر یا سنجاق درست بالای گوش نیز یک گزینه ساده و ظریف است. برای کسانی که موهای فرفری یا پرحجم تری دارند، کلیپس های بزرگتر و پیچیده تری انتخاب کنید تا از موهای فر شما برجسته تر شوند.

برای داشتن ظاهری بهتر، یک کلیپس را در قسمت کناری امتحان کنید یا مقداری مو پشت سر خود جمع کنید و با یک کلیپس بزرگ آن را در جای خود محکم کنید. برای استفاده از پیچیدگی و ظرافت بیشتر، روی کلیپس مو، با دستان خود مروارید به آن اضافه کنید.

شیک و دخترانه

حالا موهای خود را به یک طرف جمع کنید و یکی دو کلیپس، یکی زیر دیگری، محکم کنید. همچنین می توانید با رنگهای متنوع کلیپس را با موهایتان ترکیب کرده و جلوه جسورانه تری را خلق کنید. یک پیچ و تاب یا یک گره اضافه کنید و آن را با یک کلیپس یا چند گره کوچک به عقب سنجاق کنید.

از ترکیب اکسسوری ها و شکستن قوانین سنتی نترسید. موهای خود را به پشت با روسری ببندید و هر موی آزاد را گیره یا سنجاق بزنید که باعث ظاهری خوشایند برای شما شود. ترفند این است که از حالت دادن بیش از حد موهای خود اجتناب کنید و اجازه دهید کلیپس های مو ستاره نمایش باشند.

عصبی و باحال

احساسات خود را روی موهایتان بروز دهید. طراح انگلیسی اشلی ویلیامز به دلیل ساختن کلیپس های شعاری (ساخته شده با کریستال) مشهور است. او مدل های خود را در هفته مد با کلیپس هایی با کلمات متبلور بر روی آنها تزئین می کند.

این گیره های تزئین شده را می توانید با مفاهیم مختلفی مانند «ورزش کنید» بر موهای صاف یا دم اسبی سنجاق کنید. کلیپس های شعاری و مارک دار شما را قادر می سازد تا به راحتی ظاهری بازیگوش داشته باشید.

اکستنشن مو را برای حجم و طول بیشتر امتحان کنید و به بازی با رنگ و بافت بپردازید. یک گره بلند و ضخیم ایجاد کرده و چندین پایه به آن اضافه کنید!

قرار عاشقانه

برای یک شب قرار ملاقات، بسته به برنامه های شما، کمی زرق و برق یا سنجاق فلزی دقیقاً بالای گوش می تواند زیبایی خاص زنانه ای به شما بدهد. اگر می خواهید موقعیت بیشتری را به وجود بیاورید کلیپسی را انتخاب کنید که کمی برای تزئین سنگین تر باشد. برای داشتن ظاهر عاشقانه، موهای خود را از صورت خود دور کرده و آنها را با یک گیره فلزی محکم کنید.

کلیپس مو برای عروسی

مدت هاست که از گیره های تزئینی و سنجاق ها برای موی عروس استفاده می شود و گرچه معمولاً مخصوص عروس و ساقدوش های اوست، اما فکر می کنیم مهمانان نیز می توانند آنها را امتحان کنند.

عروس خانم ها می توانند پس از مراسم موهای خود را به سبک مدرن تری تغییر دهند تا مناسب رقص باشند. در این حالت، سوئیچ گیره مو راهی آسان برای تبدیل ظاهر شما از کلاسیک به مدرن است.

از اکستنشن مو اغلب در روز عروسی استفاده می شود تا به شما کمک کند که یک آرایش کامل تر و فرهای پرحجم تری ایجاد کنید. کلیپس های مو می توانند در روند آرایش به شما کمک کنند. گیره موی عروس یکی از آن اکسسوری های عروسی است که به راحتی می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. برای مهمانان عروسی، کلیپس مو بهترین اکسسوری برای ست کردن با لباس است.

5/5 - (1 امتیاز)
  • نحوه نمایش کالاها

خرید کلیپس مو مدل tm-00

جنس
پلاستیک

خرید کلیپس مو مدل 478-B

جنس
پلاستیک

خرید کلیپس مو زنانه کد Mhr-118

جنس
فلز

خرید کلیپس مو کد KJ503 تک سایز

جنس
پلاستیک

خرید کلیپس مو مدل 02

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • توضیحات جنس
    پلاستیک
  • کد کالای محصول
    13
  • کشور تولید کننده
    ایران

خرید کلیپس مو زنانه گلوریا لند کد G_Lnd_106

جنس
فلز

قیمت کلیپس مو کد 00012

جنس
پلاستیک

قیمت کلیپس مو زنانه کد Mhr-119

جنس
فلز

قیمت کلیپس مو کد 2 مجموعه 6 عددی

 

  • جنس
    پلاستیک
  • جزئیات
    ابعاد: 2 x 2 سانتی متر

 

قیمت کلیپس مو مدل h17 تک سایز

جنس
پلاستیک

قیمت کلیپس مو مدل REE-1 تک سایز

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جزئیات
    طول کلیپس 8 سانتی متر
  • عرص کلیپس 5 سانتی متر

قیمت کلیپس مو توتو مدل ریز بسته 10 تایی کد c1

hair clips tutu tiny model c1

قیمت کلیپس مو زنانه کد Mhr-122

جنس
فلز

قیمت کلیپس مو زنانه طرح گل کد Mhr-485

جنس
فلز

قیمت کلیپس مو زنانه مدل فخری کد 01 بسته سه عددی

جنس

پلاستیک

قیمت کلیپس مو زنانه کد 56_sh2

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک , TPU (ترموپلاستیک پلی اورتان)
  • جزئیات
    – ساخته شده ازمواد اولیه باکیفیت بالا
  • – طرح هاو رنگهای جذاب وزیبا
  • توضیحات جنس
    پلاستیک با کیفیت وشیشه ای مانند پوشیده شده از مروارید

قیمت کلیپس مو مدل OMD-2

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک

قیمت کلیپس مو زنانه مدل 7299

جنس

اکریلیک

کشور تولید کننده

چین

خرید کلیپس مو زنانه مدل N800

ابعاد

۱۶x۱۱x۱۰ سانتی‌متر

جنس

پلاستیک

قیمت کلیپس مو مدل Z1

  • جنس
    پلاستیک
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)