ایده برای دکوراسیون داروخانه [+نکات مهم طراحی]

ایده برای دکوراسیون داروخانه [+نکات مهم طراحی]

ایده برای دکوراسیون داروخانه

همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی همه مکان های عمومی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در این میان مکان هایی مانند داروخانه ، کلینیک زیبایی و … از نظر دکوراسیونی از اهمیت بیشتری نیز برخوردار می باشد. از این رو اگر می خواهید یک داروخانه جذاب داشته باشید باید دکوراسیون داروخانه نیز داشته باشید تا بتوانید احساس رضایت حداکثری از حضور مشتری در محل خود بدهید. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا بهترین دکوراسیون داروخانه و ایده های آن را به شما معرفی کنیم پس با ما در این صفحه همراه باشید بهترین ایده ها را برای دکور داروخانه پیدا کنید.

چگونه بهترین دکوراسیون داروخانه را طراحی کنیم ؟

راه های خوبی وجود دارد که شما بتوانید به کمک آن بهترین ایده برای دکوراسیون داروخانه را به دست بیاورید که ما در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

  1. این مطلب و نکاتی که در آن وجود دارد.
  2. گوگل و عکس های آن
  3. نمونه های اجرای شده بقیه داروخانه ها
  4. کمک گرفتن از یک متخصص حرفه ای در زمینه طراحی دکوراسیون

البته به شما پیشنهاد می کنیم که مورد آخر را کمی جدی بگیرید چرا که یک طراح حرفه ای بر اساس فضا های خالی و محیط داروخانه بهترین ایده ها را برای طراجی دکور فضای مورد نظر شما را ارائه می کند. از این رو اگر می خواهید واقعا از یک طراحی حرفه ای برخوردار باشید از متخصص این کار کمک بگیرید.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای دسترسی به نمونه های بیشتر هم سایت های خارجی و هم سایت های ایرانی را مد نظر خود قرار دهید.

چرا به دکوراسیون داروخانه نیاز داریم ؟

دکوراسیون داروخانه برای جذب حداکثری مشتری و حرفه ای نشان دادن کسب و کار لازم و ضروری می باشد که به دو صورت می توان آن را در نظر گرفت :

  1. مفهوم بسیار امروزی از دکور داروخانه که بیشتر منظور دکور و طراجی سایت می باشد و شما می توانید برای مشاهده یکی از بهترین نمونه های آن بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : بهترین داروخانه اینترنتی اهواز
  2. مفهوم قدیمی و ساده تر که منظور دکور یک داروخانه فیزیکی می باشد که محیط داخلی آن به بهترین شکل طراحی شده است که ما در ادامه این مطلب برخی از بهترین نکات و ایده هایی که برای داروخانه باید در نظر داشته باشید و ذکر می کنیم تا از آن بهره مند گردید.

ایده برای دکوراسیون داروخانه [+نکات مهم طراحی]

ایده برای دکوراسیون داروخانه [+نکات مهم طراحی]

ایده برای دکوراسیون داروخانه [+نکات مهم طراحی]

نکات مهم که برای دکوراسیون داروخانه که باید به آن توجه کنیم :

  1. حتما محیط دکوراسیون را خلوت طراحی کنید.
  2. از رنگ های جیغ استفاده نکنید و رنگ های روشن استفاده کنید.
  3. اگر داروخانه شلوغ دارید حتما از فضای نشیمن استفاده کنید.
  4. از تابلو های بزرگ اما کم استفاده کنید.
  5. اگر داروخانه کوچکی دارید از استفاده از دکور های تزیینی زیاد جلوگیری کنید.
  6. ترجیحا قفسه دارو هارا دور از چشم نگه دارید.
  7. قسمت های بدون پنجره را مختص انبار یا قفسه دارو ها قرار دارید و قسمت های دارای پنجره را برای نشیمن قرار دهید.

این نکات علاوه بر ایده برای دکوراسیون داروخانه می باشد. ما در ادامه سعی می کنید تا برخی از ایده های خوب برای استفاده درست از محیط داروخانه را نیز به شما معرفی کنیم تا راحت تر یک دکور کاربردی بچینید.

10 ایده برای دکوراسیون داروخانه

فراموش نکنید که یک دکوراسیون خوب تنها یک دکوراسیون زیبا نمی باشد بلکه دکوری می باشد که از کاربرد لازم نیز برخوردار باشد و هم امور مشتریان و امور کارکنان داروخانه را بسیار ساده تر کند. به همین علت ایده هایی که در ادامه مطلب می کنیم هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه ی زیبایی پس خوب است که از آن استفاده نمایید :

از رنگ های روشن استفاده کنید :

رنگ  روشن صرفا جنبه زیبایی ندارد بلکه استفاده از رنگ های روشن باعث می شود که فضای شما باز تر ، خلوت تر و آرام تر دیده شود و همچنان برای روشن تر کردن محیط از نور کمتری استفاده کنید. رنگ هایی مانند لیمویی ، یاسی ، رنگ های صورتی بسیار کمرنگ و … می تواند یک انتخاب خوب و مناسب برای دکور داروخانه باشد البته باید حتما در کنار رنگ سفید یا شیری به کار گرفته شود.

فضای نشیمن درست تعبیه کنید :

اگر داروخانه شما بزرگ است یا همیشه از مراجعه کنندگان کافی برخورداری می باشید بهتر است از یک فضای نشیمن نیز کمک بگیرید. البته نیاز نیست مانند یک اتاق انتظار تعداد زیادی صندلی برای فضای نشیمن در نظر بگیرید و حتی می توانید از آن صرفه نظر کنید. این ایده برای دکوراسیون داروخانه تنها برای داروخانه های بزرگ و وسیع می باشد.

قسمت خرید و تحویل دارو های مختلف را جدا کنید :

برخی از محصولات جنبه زیبایی دارند و برخی دیگر جنبه درمانی از این رو در ساعات پیک این موضوع می تواند موجب ایجاد ازدحام در محیط داروخانه باشد که شما می توانید با جدا سازی این لاین ها از یکدیگر خیلی ساده از شلوغ شدن محیط داروخانه جلوگیری نمایید..

ترازو اندازه گیری قد و وزن و… قرار دهید :

به جای اینکه از اکسسوری های غیر مفید استفاده کنید می توانید از آیتم هایی استفاده کنید که واقعا برای داروخانه شما مفید می باشد و می تواند محیط داروخانه شما را حرفه ای تر نشان دهید. این اکسسوری ها می تواند ترازوی دیجیتال ، دستگاه فشار خون ، استند های کتاب های مرتبط و … باشد که معمولا رایج ترین آن ها همان ترازوی دیجیتال می باشد.

ایده برای دکوراسیون داروخانه [+نکات مهم طراحی]

حتما از نظر رنگ صندلی ها ، نور پردازی ها و … را هماهنگ کنید :

شما نباید از رنگ های زیادی در دکور داروخانه استفاده کنید چرا که قطعا موجب شلوغ شدن آن می شود. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنید برای خلوت بودن و ساده تر نشان دادن هر چه بیشتر محیط خود از یک الی دو رنگ در محیط خود استفاده کنید و میزان استفاده از رنگ های شلوغ را به حداقل ممکن برسانید تا فضای شما همانطور که از یک داروخانه انتظار می رود بیشترین میزان ارامش را متبادر کند. همچنین اگر می خواهید از طیف های رنگی پر رنگ تر مانند ابی کاربنی استفاده کنید از آن محدود و بسیار به ندرت استفاده کنید.

از اشیا دکوراتیو مناسب داروخانه استفاده کنید :

در آخر خوب است بدانید که اشیا های دکوراتیو زیادیست که شما می توانید برای زیبا تر کردن هر چه محیط از آن بهره ببرید. گلدان های بزرگ و تک ، استند های کتاب ، بنر های مربوط به معرفی برند های دارویی ، بهداشتی ، زیبای و … همه و همه از مواردی می باشد که می تواند در عین ساده بودن محیط داروخانه شما را جذاب تر کند و تنوع محیط داروخانه را بیشتر کند.

نکات آخر در خصوص ایده برای دکوراسیون داروخانه

ما در این مطلب سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص داروخانه و نکات مهم در خصوص ایده برای دکوراسیون داروخانه به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. همچنین فراموش نکنید که برای داشتن یک دکور منحصر به فرد هیچ کس بهتر از یک متخصص دکور داخلی نمی تواند به شما کمک کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟