اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر به دنبال یک ابزار خوب برای ساخت غرفه، سالن، سوله، غرفه و ایستگاه صلواتی هستید، میتوانید از اسپیس فریم استفاده کنید.

اگر میخواهید در سریع ترین زمان در مکان مورد نظر یک ساختمان موقت یا دائم داشته باشید بهترین سازه، سازه اسپیس فریم است، چون در کمتر از یک روز ساختمان با اسپیس فریم ساخته میشود.
بیشترین کاربرد اسپیس فریم در غرفه سازی است، زیرا شرکتها معمولا مدت زمان محدودی برای ساخت غرفه شان دارند و بهترین انتخاب اسپیس فریم است.
همچنین اسپیس فریم بسیار ارزانتر از سایر سازه های نمایشگاهی است.
اگر بدنبال یک سازه محکم و سبک میگردید اسپیس فریم هم باز برترین سازه است.

اسپیس فریم از چه ساخته میشود؟

همانطور که گفتم اسپیس فریم بسیار محکم است، دلیلش هم این است که معمولا از جنس فولاد و استیل است، اما جدیدا اسپیس فریم هایی هم وجود دارد که از جنس آهن هستند که استحکامشان از استیل بیشتر و از فولاد سبکتر هستند.

اتصالات سازه اسپیس فریم چیست؟

اتصالات سازه اسپیس فریم یا همان بست اسپیس، قفل اسپیس، قفل پروانه ای، نوعی پیچ و مهره هستند که قطعات لوله ای اسپیس فریم را به شکل های هندسی مختلف به هم متصل می کنند. این اتصالات با استفاده از آچار الن بسته و باز می شوند و باعث می شوند که سازه اسپیس فریم دارای استحکام، سبکی و قابلیت تغییر شکل باشد. اتصالات اسپیس فریم در انواع غرفه های نمایشگاهی، سوله ها، استیج ها و سازه های معماری دیگر کاربرد دارند.

اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایای اسپیس فریم چیست؟

1-نصب سریع: امکان نصب سریع و آسان برای اسپیس فریم وجود دارد. با اسپیس فریم میتوانید براحتی و در کوتاهترین زمان ساختمان خود را بنا کنید.

2-حمل و نقل آسان: از ویژگیهای بارز و مثبت اسپیس فریم سبک و حمل و نقل آسانش است، که برای کارهای سرعتی و فوری بسیار مناسب است.

3-قیمت مناسب: در مقایسه با ویژگیهایی که دارد اسپیس فریم قیمتش مناسب است و آن را بسیار پر طرفدار کرده است.

4-دوام و استحکام: استحکام و دوام از اصلی ترین ویژگیهای این سازه فوق العاده است.

اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد اسپیس فریم چیست؟

  1. غرفه سازی
  2. سوله و سالن
  3. استیج
  4. موکب و ایستگاه صلواتی
  5. پارکینگ موقت و دائم
  6. ساخت مکانی برگزاری جشن و مراسم سوگواری
  7. قاب بنر

از اصلی ترین کاربردهای اسپیس فریم است.

اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

قاب بنر چیست؟

قاب بنر که تحت عنوان اسپیس بنر نیز شناخته می شود به سازه ای اطلاق می گردد که از آن برای نصب و محافظت از بنر استفاده می شود. این سازه با داشتن فریمی خاص می تواند برای نصب بنر تبلیغاتی و نمایشگاهی استفاده گردد. قیمت قاب بنر زیاد نیست. به همین دلیل در زمینه تبلیغات کاربرد زیادی خواهد داشت. علاوه بر این قاب اسپیس کاربرد های دیگری نیز خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

استیج چیست؟ 

سن و استیج یک فضای تعیین شده برای نمایش آثار مختلف است که در مراسم‌هایی مثل افتتاحیه،جشن‌ها از استیج استفاده می‌کنند که باعث ایجاد فضایی زیبا و جذاب در مراسمات مختلف می‌شود کاربران بعد از نصب استیج می‌توانند به راحتی آن را متناسب با مراسم خاصی که قرار است برگزار شود تزیین کنند باید اشاره کرد  کاربرد استیج‌ها متفاوت است از جمله استفاده آن می‌توان برای تئاتر و هنر‌های نمایشی و همچنین برای کاربرد در غرفه‌های سازی نمایشگاهی نام برد این فضا یک نقطه کانونی برای مخاطبان است تا بتوانند به واسطه همان سکو اجرایی اطلاعاتی را کسب کنند.

باید اشاره کرد که کاربری استیج‌ها متفاوت است به طوری که می‌توان از آنها برای جایگاه تماشاچیان، جایگاه اهداء جوایز و غرفه سازی استفاده نمود همان طور که اشاره شد تنوع در استیج‌ها بسیار است که در ادامه به طور کلی توضیح داده خواهد شد از جمله استیج‌هایی با سازه‌های اسپیس فریم که از تجهیزات لازم برای ساخت استیج محسوب می‌شود. امروزه تولید کنندگان انواع استیج‌ها که گاهی به صورت آماده و یا دست دوم  در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که در این بین مشتریان هم می‌توانند اقدام به خرید یا اجاره سازه‌ها داشته باشند کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مرتبط با تولید این سازه‌ها مراجعه کنند و با مطالعه اطلاعاتی پیرامون آنها  اقدام به خرید کنند.

کاربرد اسپیس بنر

امروزه با افزایش کسب و کارها، کاربرد اسپیس بنر نیز افزایش یافته است. یکی از کاربرد های قاب اسپیس بنر ساخت قاب بنر تبلیغاتی می باشد. لذا ساخت قاب و تابلو تبلیغاتی و… به وسیله اسپیس فریم امکان پذیر می باشد. اسپیس بنر امکان ساخت انواع قاب های کاربردی را در محیط های سرپوشیده و باز فراهم می سازد. علاوه بر این امکان ساخت قاب در کمترین زمان ممکن وجود خواهد داشت. نصب سریع و زیبایی منحصر به فرد نیز از دیگر خصوصیات بارز اسپیس فریم می‌ باشد که محبوبیت آن را دو چندان کرده است.

برای افزایش ایستایی قاب بنر می ‌توان از اسپیس فریم کرو یا همان اسپیس قوس‌ دار استفاده نمود. اسپیس قوس‌ دار یا منحنی دارای ابعاد گوناگونی می ‌باشد که ایستایی این سازه را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد. غیر از ساخت قاب و تابلو بنر می توان در نمایشگاه های عکس نیز از اسپیس فریم استفاده کرد. در این صورت برای ساخت تابلو عکس و پوستر، می توان از اسپیس فریم استفاده نمود. به وسیله قاب اسپیس بنر امکان به نمایش گذاشتن عکس و پوستر فراهم خواهد شد. قاب بنر تبلیغاتی می تواند محیط مناسبی را برای نصب بنر مهیا سازد و چهارچوب مستحکمی برای بنر باشد. علاوه بر این امکان اجاره و فروش قاب بنر در تهران و کرج وجود خواهد داشت.

اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپیس فریم از کجا تهیه کنیم؟

مراکز زیادی برای خرید اسپیس فریم وجود دارد که در اینجا چند مورد را نام میبریم:
1-اسپیس سازان spacesazan.com
2-سازه پایا sazehpaya.com
3-شیبلتر shelter.ir
4-اسپیس سازان ایران spacesazaniran.com
5-رادسینار radsinar.ir

اینها تنها چند مورد از معتبرترین مراکز برای خرید اسپیس فریم است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟