آشنایی با برچسب اموال ، لیبل ژله ای و استیکر چاپی

آشنایی با برچسب اموال ، لیبل ژله ای و استیکر چاپی

قبل از این که در مورد ویژگی هایی این برچسب ها توضیحاتی ارائه شود، لازم است تا به این سؤال که برچسب یا لیبل اموال چیست؟ پاسخ واضح و روشن داده شود. این برچسب ها در واقع لیبل هایی حاوی بارکد هستند. وجود این بارکدها باعث می شود تا شرکت ها و کسب و کارها، اموال و تجهیزات موجود در شرکت و محل کسب و کار را به آسانی و با هزینه بسیار کم، بررسی نموده و در صورت سرقت، پیگیر آن شوند. این برچسب ها با توجه به نوع طراحی که دارند به صورت کامل بر روی تجهیزات نصب شده و به ندرت دچار خراشیدگی و یا جداشدگی می شوند؛ بنابراین می توان چنین بیان نمود که استفاده از برچسب اموال بر روی تجهیزات، مانع از سرقت آنها می شود. از این رو امروزه تقاضا برای چاپ و تولید و خرید این برچسب ها بسیار زیاد می باشد؛ بنابراین توصیه می شود برای خرید این برچسب ها به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید. به این ترتیب می توانید از کیفیت طراحی، نصب و طول عمر این برچسب ها آسوده خاطر باشید.

معرفی انواع برچسب اموال

برچسب ها به تناسب نوع کاربری و نیازهایی که کاربران دارند در ابعاد، طرح و رنگ های مختلف تولید شده و در بازار به فروش می رسند. به جز ابعاد و طرح این محصولات، می توان آنها را از نظر متریال به کار رفته در تولید نیز به دسته های مختلف تقسیم بندی کرد. برچسب های پلی استر، فویلی، برچسب های قابل جابجایی و … همگی از انواع این محصولات هستند که مشتریان می توانند متناسب با نیازهای خود و بودجه ای که در دست دارند نسبت به خرید آنها اقدام کنند.اما مهمترین دسته بندی برچسب اموال بر اساس نوع کاربری آنها صورت گرفته است. با توجه به این مسئله، می توان این محصولات را در دسته های زیر قرار داد:

برچسب اموال بارکد دار

یکی از انواع لیبل های اموال، نوع بارکد دار این محصولات می باشد. همانگونه که از نام این محصولات می توان دریافت، بر روی آنها بارکدی درج شده است که امکان رهگیری تجهیزات و وسایل را به کاربران می دهد. از این نوع برچسب ها معمولاً در محیط های صنعتی و تولیدی ها استفاده می شوند. لیبل اموال بارکدی به دلیل این که با استفاده از متریال مرغوب تولید شده است قابلیت مقاومت در برابر تنش های دمایی، شرایط نامساعد و عوامل از جمله خراشیدگی و … را دارد. برخی از این برچسب ها نیز دارای قابلیت مقاومت در برابر مواد شیمیایی هستند که برای استفاده در محیط های صنعتی و مواردی از این دست مناسب می باشند.

لیبل ژله ای | استیکر ژله ای

آشنایی با برچسب اموال ، لیبل ژله ای و استیکر چاپی

لیبل ژله ای به برچسب هایی گفته می شود که ظاهر برجسته و گنبدی شکلی همچون ژله دارند و از چسبندگی خوبی نیز برخوردار هستند. بر روی این نوع برچسب ها می توان نوشته هایی با فونت های مختلف و تصاویر گرافیکی زیبا را حک کرد و معمولا برای مارک و برند کالا و خدمات گوناگون استفاده می شود. لایه بیرونی لیبل ژله ای باید بسیار شفاف و محکم باشد. اگر این‌ لایه بسیار نرم یا بسیار خشک و شکننده باشد، کارایی خود را از دست خواهد داد. چاپ لیبل ژله ای توسط چاپگر های مخصوص و در اشکال مختلفی انجام می گیرد. این برچسب ها ساخت بسیار منحصر به فردی دارند و در زمینه های مختلفی، کاربردهای فراوانی دارد. خرید و استفاده از این برچسب ها باعث رشد چشمگیر فروش محصولات و جذب مخاطبان زیادی می شود.

چاپ استیکر

امروزه اغلب صاحبان مشاغل به دنبال راهی هستند که محصولات خود را به بهترین روش تبلیغ کنند و مشتریان‌ زیادی را به خود جذب کنند. در این بین، انواع برچسب و استیکر های زیبا و خلاقانه ای طراحی شده اند که برای معرفی محصولات و برند سازنده، بسیار ایده آل هستند. چاپ استیکر در جنس و طرح های مختلف صورت می‌ گیرد که هر کدام کاربردهای گوناگونی دارند. استفاده از استیکرهای جذاب و خیره کننده در پشت ویترین‌ فروشگاه ها، تاثیر مثبتی در جلب توجه مشتریان می گذارد و باعث افزایش اعتبار برند نیز می شود. از این برچسب ها در اماکن عمومی مثل فروشگاه ها، مراکز تجاری و تفریحی استفاده می شود. برای اینکه استیکر ها تاثیر بهتری بر افزایش مشتری داشته باشند، باید طراحی آن ها طبق اصول تبلیغاتی صورت گیرد. لذا، کار چاپ استیکر را به طراحان حرفه ای بسپارید تا بهترین استیکر های تبلیغاتی را دریافت کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟