آشنایی با ابزار ضروری در بازسازی و دکوراسیون خانه

بتن کن، از ابزارهای حرفه ای صنعت بازسازی و نوسازی است که برای مصارفی مانند سوراخ کاری و تخریب از آن استفاده می‌شود. کار با این دستگاه نیازمند مهارت و آگاهی از چگونگی عملکرد آن است؛ در غیر این صورت نتایج مورد قبول و چندان جالبی نخواهد داشت. دریل بتن کن رونیکس به عنوان یک محصول باکیفیت و قدرتمند در بین متخصصان و باتجربه‌ها شناخته می‌شود. اگر شما نیز می‌خواهید تا هرچه بیشتر با این محصولات و دلایل خرید آن‌ها آشنا شوید، با ما تا به انتهای این مطلب همراه باشید.

آشنایی با ابزار ضروری در بازسازی و دکوراسیون خانه

بتن کن رونیکس، انتخابی مطمئن و کاربردی!

اگر شما نیز در انتخاب و خرید یک بتن کن مناسب مردد مانده اید، ما به شما بتن کن‌های رونیکس را معرفی می‌کنیم. یک بتن کن رونیکس در کنار مشخصات فنی قابل قبولی که دارد، دارای کیفیت ساخت بالایی بوده که طول عمر طولانی دستگاه را تضمین می‌کند. از سوی دیگر، تنوع منحصولی دریل بتن کن‌های رونیکس بسیار بالا است. از این رو دست شما به هنگام خرید بسیار باز بوده و می‌توانید با هر بودجه ای که دارید، خرید خودتان را انجام دهید. باید اشاره داشت که تمامی دریل بتن کن‌های شرکت رونیکس، توسط دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا و زیر نظر مهندسان و متخصصان تولید و ساخته می‌شوند. از سوی دیگر، به دلیل وجود گارانتی‌های بلند مدت روی چنین محصولات، می‌توانید مطمئن باشید که یک خرید مناسب و مطمئن خواهید داشت.

تفاوت بتن کن با چکش تخریب

چکش تخریب و بتن کن هر دو از لوازم حرفه ای و ضروری برای هر بازسازی و تغییر دکوراسیون هستند. بیشتر زمانی از چکش تخریب استفاده می‌شود که نیاز به ابزاری تخصصی‌تر است و نمی‌توان ادامه کار را با بتن کن به نتیجه رساند. از ویژگی‌های آشکار چکش تخریب می‌توان به دارابودن بدنه سنگین و وزنی در حدود 15 تا 20 کیلویی اشاره داشت. به‌طورکلی یک بطن کن بیشتر مناسب سوراخ کاری بتن است و چکش تخریب ایده آل برای مصارف سنگین‌تر تخریب و باسازی ساختمان‌ها. چکس تخریب در در دونوع کلی صنعتی و غیر صنعتی همچنین گریسی و روغنی در بازار ابزارآلات صنعتی عرضه می‌شود که شما می‌توانید در حسب نیاز و کارکرد خود انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

آشنایی با ابزار ضروری در بازسازی و دکوراسیون خانه

بتن کن رونیکس برای چه مشاغلی مناسب است؟

درگذشته برای تخریب بنا و نوسازی ساختمان از ابزارآلات دستی و نیروی انسانی استفاده می‌شد؛ اما با پیشرفت مهندسی و تکنولوژی و تأثیر آن در صنعت و ورود بتن کن‌ها به بازار جهانی سبب شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و صرف هزینه کمتر، تخریب بنا و یا سوراخکاری را به بهترین شکل به انجام برسانند. همان‌طور که قبلاً اشاره شد از بتن کن برای حفاری و سوراخ‌کاری در مصالح سخت‌ استفاده می‌شود؛ اما از این ابزار می‌توان در تاسیسات، کارخانه‌ها جهت انجام مصارف عمرانی، نصب نمودن تجهیزات و تأسیسات ساختمانی مانند سیم برق، کانال کشی، تخریب و بازسازی نما و ساختمان و حفاری نیز استفاده کرد.

تنوع بالای دریل بتن کن رونیکس برای بازسازی خانه

همان‌طور که اشاره شد، یکی از مهم‌ترین مزایای خرید دریل بتن کن رونیکس، تنوع بسیار بالای آن‌ها است. فرقی ندارد که شما قصد تخریب یک دیوار بتنی را داشته باشید و یا بخواهید تا شکاف و یا شیاری در یک دیوار ایجاد کنید. بدون شک شرکت رونیکس، بتن کن مناسب با آن را خواهد داشت. بتن کن‌های شرکت رونیکس را می‌توان بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته‌بندی کرد. برای مثال می‌توان بسته به طراحی بدنه، میزان توان و قدرت موتور، نوع عملکرد (بتن کن یا دریل بتن کن)، دیمردار بودن یا نبودن، نوع سیستم ابزار گیر و… دسته بندی کرد.

اما شاید یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای دسته‌بندی این محصولات، وزن آن‌ها باشد. به‌صورت معمول شرکت رونیکس بتن کن‌های خود را از وزن 3 کیلویی تا 11 کیلویی روانه بازار می‌کند. از این رو شما امکان خرید بتن کن 3 کیلویی، 5 کیلویی، 7 کیلویی، 9 کیلویی و 11 کیلویی رونیکس را خواهید داشت. بتن کن‌ها سبک‌تر برای کار روی دیواره‌ها و سقف مناسب هستند. حال آن که بتن کن‌های سنگین‌تر، بیشتر مناسب کار روی کف به شمار می‌روند.

آشنایی با ابزار ضروری در بازسازی و دکوراسیون خانه

نکات ایمنی حین کار با بتن کن رونیکس

  1. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که بتن کن رونیکس را به چه منظور می‌خواهید استفاده کنید. باید بر اساس نوع کار و عملیات خود، دست به انتخاب مدل مناسب بزنید.
  2. از لباس ایمنی مخصوص و یا حداقل لباسی که آستین‌های گشاد نداشته باشد، استفاده کنید. همچنین ماسک تنفسی برای پیشگیری از ورود گردوغبار و تنفس آن، دستکش ایمنی مناسب با سایز دستتان و عینک ایمنی برای جلوگیری از برخورد خرده‌های جدا شده قطعه کار با چشم و آسیب به آن را به‌هیچ‌وجه فراموش نکنید.
  3. قبل از شروع کار و اتصال دوشاخه از سالم‌بودن محل پریز اطمینان حاصل کنید.
  4. برای دریل‌کاری سطوح سخت از پایه دریل استفاده کرده تا علاوه بر راحتی ایمنی حین کار نیز مهیا باشد.
  5. برای جلوگیری از در رفتن مته و یا سوراخ کاری غیرمستقیم حتماً از محکم بودن جاگذاری مته در سیستم ابزارگیر اطمینان حاصل کنید.
  6. از اعمال فشار بیش از حد به دریل پرهیز کنید؛ چرا که فشار آوردن ممکن است باعث سر خوردن دریل و یا آسیب به موتور شود.
  7. اگر روی دستگاه آب یا مایعات ریخته شود، باید باتری را خارج کرده و اگر بتن کن برقی بود بلافاصله دوشاخه را از پریز جدا کنید.
  8. هرگز قطعه قطعه کار را با دست نگه ندارید. برای ثابت نگه داشتن حتماً از گیره متناسب استفاده کنید.
  9. برای انجام هرچه بهتر حفاری قبل از شروع محل مورد نظر را نشان گذاری کنید.

آشنایی با ابزار ضروری در بازسازی و دکوراسیون خانه

سخن پایانی

خرید دریل بتن کن رونیکس برای آن دسته از افرادی که قصد تخریب، سوراخ کاری، ایجاد شیار در دیواره، کف، سقف و … را دارند، یک انتخاب مطمئن و اصولی شناخته می‌شود. در صورتی که شما نیز می‌خواهید تا یکی از این محصولات رونیکس را با تخفیف ویژه خریداری کنید، می‌توانید از خدمات فروشگاه کالای فنی بهره مند شوید. کالای فنی به عنوان نمایندگی رسمی شرکت رونیکس، امکان خر­­­­­­ید مطمئن را هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار داده است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟