آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

کمد دیواری سفید بنا به دلایل مختلفی از جمله شفافیت بسیار زیاد، هارمونی با تمامی رنگ ها، مد بودن برای همیشه و دهها دلیل دیگر همیشه از اولین انتخاب ها در زمان خرید کمد دیواری ست. این کمدهای زیبا آنچنان جذاب و البته متنوعند که می توان براحتی هر مدلی که خواست را جستجو و پیدا کرد. در چنین شریطی می توان بهترین ها را از بین چنین کمدهای سفید جذابی انتخاب کرد.

برای استفاده از کمد دیواری سفید در خانه آن هم بهترین طرح ها لازم است نسبت به زیباترین مدلها کمی اطلاعات داشته باشیم تا زیباترین و کاراترین را خریداری نماییم. با توجه به مهم بودن این مسئله لازم دیدیم در این مقاله سایت اتاق به همین موضوع بپردازیم. چنانچه شما هم به این کمدهای زیبا و سفید رنگ علاقمند هستید می توانید تا انتها همراه ما باشید تا بهترین نکات را در این مورد خدمت شما ارائه کنیم؛ همراهی شما باعث افتخار است.

39 مدل ساک لوازم نوزاد و کودک با کیفیت عالی + خرید

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

 

داخل کمد دیواری سفید

در اغلب موارد یکی از مهم ترین دلایل خرید کمد دیواری استفاده از آن برای گنجاندن تعداد زیادی از وسایل و لوازم خرده ریز و بزرگ است. در چنین شرایطی نه فقط ظاهر کمد دیواری بلکه داخل آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، تولیدکننده هم به این موضوع به خوبی واقف است به همین دلیل نسبت به تولید بهترین طرح ها در جهت سازمان دهی لوازم شخصی اقدامات مناسبی انجام شده است.

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

بسیاری از کمدهای دیواری فقط دارای تعداد زیادی طبقات با ارتفاع یا فاصلۀ 30 تا 40 سانتیمتر از هم هستند تا بتوان هم لباس و کیف و کفش و هم سایر لوازم را بر روی آنها چید. اما در زمان انتخاب و سفارش کمد دیواری سفید زیبا لازم است مدل هایی خریداری یا سفارش داده شود که هم تعداد مناسبی طبقه و باکس برای قرار دادن کیف و کفش و لباس داشته باشد و هم از تعداد مناسبی رگال برای گنجاندن و آویزان کردن لباسها بهره مند باشد. چنین کمد دیواری را می توان بهترین کمد دیواری سفیدرنگ برای استفاده در خانه دانست.

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

 

قیمت 40 مدل توربان زیبا و شیک برای بانوان شیکپوش + لینک خرید

کمد دیواری سفید با ظاهر و کارایی ویژه

در بین بهترین مدل های کمد دیواری به رنگ سفید گاهی می توان با طرح هایی برخورد کرد که نه تنها بسیار زیبا هستند بلکه ویژه و بسیار خاصند دقیقاً مانند دو تصویری که در زیر درج کرده ایم. این کمد دیواری های سفید و زیبا با هنرمندی هر چه تمامتر هم از کنج دیوار استفاده کرده اند و هم با توجه به طبقات فراوان و رگال لباس، فضایی بزرگ و ایدئال برای قرار دادن لوازم دارند.

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

همچنین در تصویر زیر یکی از بهترین کمد دیواری های سفید  و جدید را مشاهده می کنید که به صورت ریلی در کنار هم نصب شده اند. البته استفاده از چنین کمدهایی نیازمند فضایی بیشتر در خانه است تا بتوان براحتی آن را پیاده سازی و اجرا کرد اما پس از نصب می توان از مخازن بسیار فراوان آن بیشترین استفاده را کرد، در واقع این مدل کمد دیواری سفید از بهترین و جدیدترین ها در این روزهاست.

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

 

کمد دیواری سفید اتاق خواب

درست است که بسیاری از طرح های کمد دیواری مختص اتاق خواب طراحی می شوند اما به هر حال مدلهایی برای هال پذیرایی هم وجود دارند که به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. در مدل های زیبایی که برای اتاق خواب طراحی و اجرا می شوند می توان از مدل های بسیار بزرگی که از درب لولایی استفاده می کنند و تمام یک دیوار اتاق توسط کمد دیواری پُر شده استفاده کرد.

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

همچنین علاوه بر مدل بالا می توان از مدل جمع و جورتر کمد دیواری سفید اتاق خواب هم استفاده کرد که نه تنها دارای کمد و طبقات فراوان است بلکه در گوشه ای از آن می توان میز تحریری زیبا همراه با شلف باکس دیواری زیبا و کمدی کوچکتر در بالا مشاهده نمود. برای خرید کمد دیواری های سفید گاهی لازم است از مدل های ترکیبی استفاده کنیم تا هم نیاز کاربردی افراد در خانه بر طرف شود و هم نیاز زیبایی و دکوراسیون اتاق خواب منزل.

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

لیست قیمت 40 مدل زیر قابلمه‌‌ای باکیفیت در بازار + لینک خرید

 

تصاویر بیشتر :

 

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید    آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید  آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید  آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید  آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید  آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید  آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید  آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید  آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید  آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

آشنایی با بهترین طرح های کمد دیواری سفید

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
آشنایی با انواع مدل کمد لباس دیواری با درب ریلی شیشه ای در دکوراسیون منزل ، انواع مدل بوفه و کمد با طراحی شیک و امروزی مناسب منازل کوچک ، بهترین نمونه های کمد لباس در اتاق خواب ، تزیین درب کمد دیواری با آینه ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)