کابین، قطعات و درب آسانسور با بهترین کیفیت در بازار

کابین، قطعات و درب آسانسور با بهترین کیفیت در بازار

بدون شک شما وقتی که روی این عنوان کلیک کردید، برایتان این سوال پیش آمد که چطور می شود که درب و کابین و قطعات آسانسوری مورد نیاز در پروژه های ساختمانی و شخصی را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کرد. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور می توانید بهترین محصولات موجود در صنعت آسانسور را توسط کارخانه گروه صنعتی مگا تهیه نمایید.

آشنایی با گروه صنعتی مگا

گروه صنعتی مگا با سرمایه گذاری گسترده و بهره‌گیری از بروزترین روش‌های طراحی و نوین‌ترین ماشین‌آلات، نسبت به طراحی و تولید انواع کابین آسانسور، بسیاری از قطعات مکانیکال و خدمات شیت متال جهت ساخت قطعات متنوع اقدام کرده است. در این مجموعه کیفیت محصولات و ارائه خدمات متنوع از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل در این گروه همواره از بهترین دستگاه ها و متخصصان بهره برده می شود، تا محصول نهایی در کنار کیفیت بالا، دارای استانداردهای روز دنیا نیز باشد. گروه مگا در این زمینه به واسطه سال ها تجربه و مهارت، در تلاش است تا همواره بهترین ها را عرضه کند.

واردات بهترین مکانیزم های درب آسانسور در کشور

همواره یکی از نکات مهم در صنعت آسانسور، کیفیت بالا در تمامی بخش ها و قطعات می باشد. چرا که با توجه به گستردگی قسمت ها، بسیار مهم است که هر یک از بخش ها دارای کیفیت مطلوب بوده تا راندمان کلی آسانسور بالا رود. بر همین اساس یکی از بخش هایی که هم در سرعت، و هم در رفاه و البته کیفیت کار بسیار تاثیر گذار هستند، مکانیزم های استفاده شده برای بخش درب آسانسور می باشند. که باید علاوه بر کیفیت بالا، دارای طول عمر مناسب و البته عملکرد ایده آل نیز باشند. بر همین اساس این کارخانه به عنوان یکی از واردکنندگان بهترین مکانیزم های درب، یعنی مکانیزم های سلکوم و فرماتور شناخته می شود.

این مکانیزم ها در جهان، به عنوان بهترین ها شناخته شده، و استفاده از آن ها راندمان و کیفیت درب ها را به شدت افزایش می دهد. این مجموعه ارائه دهنده درب ها به صورت راست بازشو و یا چپ بازشو در انواع تلسکوپی، سانترال و… می باشند. این درب ها دارای ابعاد متغیر 2 تا 2/30 متر و عرض متغیر 70 تا 100 سانتی متری دارند. که متناسب با نوع آسانسور و کاربری و نیاز مشتری تعیین می گردد. همچنین به دلیل استفاده از رنگ های با کیفیت، رویه درب ها علاوه بر ضخامت و پوشش مناسب، در برابر خوردگی، سایش و خرابی مقاوم هستند. این ویژگی ها سبب ایجاد یک محصول ایده آل می گردد. که همه فاکتورهای لازم اعم از ایمنی، زیبایی، مقاومت و استحکام و استانداردهای لازم را شامل می شود.

ویژگی های معتبر فروش قطعات آسانسور

کابین، قطعات و درب آسانسور با بهترین کیفیت در بازار

همان طور که می دانید آسانسورها از قطعات مکانیکی و الکتریکی متعددی ساخته می شوند. این قطعات نقش مهم و تعیین کننده ای را در کیفیت و راندمان نهایی آسانسور ما ایفا می کند. در واقع تشکیل دهنده یک آسانسور، و یا یک بخش از آن از تعداد زیادی قطعات مختلف به وجود آمده است. که کاملا با یکدیگر مرتبط بوده و کارکرد هر کدام بر دیگری اثرگذار است.

نمایندگی قطعات آسانسور در کشور باید متناسب با فاکتورها و همراه با بالاترین و بهترین کیفیت محصولات را به فروش برساند. اما مهم ترین نکته شناخت فاکتورها و الزامات یک نمایندگی و مرکز پخش قطعات با کیفیت است. تا بتوانیم با شناخت صحیح نسبت به آن متناسب با نیاز خود قطعات جانبی مختلف را خریداری نماییم. چرا که از بخش های مهم تشکیل دهنده هر آسانسوری با هر نوع کاربری و مدلی، کیفیت و اصل بودن قطعات تشکیل دهنده آن می باشد. به همین منظور لازم است تا شناخت خوبی از انواع قطعات آسانسور داشته باشیم. تا در زمان خرید و یا در صورت نیاز بدانیم باید چه قطعه ای را با چه ویژگی تهیه نماییم. ضمن اینکه برخی از مدل ها و قطعات تقلبی نیز ممکن است در بازار موجود باشد، که در صورت تهیه آنان با مشکلات مختلفی رو به رو خواهیم شد.

لیست برخی از قطعاتی که می توانید با بهترین کیفیت از گروه صنعتی مگا تهیه نمایید به شرح ذیل می باشد.

  • کارفریم
  • کادر وزنه
  • پایه قلاب سربکسل
  • کلاف
  • پایه موتور
  • براکت
  • پایه بافر
  • ریل بالانسینگ
  • انواع ریل فیکسر
  • کاراسلینگ

فروش انواع کابین های آسانسور در طرح های متنوع

کابین، قطعات و درب آسانسور با بهترین کیفیت در بازار

کابین های آسانسور به عنوان یکی از بخش های مهم در هر آسانسوری، علاوه بر وظیفه انتقال و ایمنی افراد، نقش مهمی در زیبایی فضا نیز بر عهده دارد. به همین دلیل و در بسیاری از ساختمان ها، تلاش می شود تا علاوه بر استفاده از آسانسور با کیفیت، از زیباترین طرح ها نیز استفاده شود. به همین دلیل در این مجموعه، تلاش می شود تا انواع کابین ها در طرح های مختلف تولید شود. تا همه سلیقه ها و علایق افراد را پوشش دهد. ضمن اینکه تمامی متریال به کار رفته در ساخت آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین به دلیل بکارگیری طراحان و مهندسان خبره در این زمینه، کابین ها دارای استانداردهای روز دنیا بوده تا عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذارد.

با توجه به نکات ذکر شده، و همچنین سابقه چندین ساله این کارخانه، شما می توانید بهترین بخش ها و قطعات آسانسوری را از گروه مگا تهیه نمایید. این کارخانه با عضویت در اتحادیه آساسنور کشور و همچنین عضویت در انجمن صنفی قطعات آسانسوری عرضه کننده متنوع ترین محصولات در این زمینه می باشد. برای ارسال سفارش، دریافت مشاوره می توانید با شماره های ذیل تماس حصال فرمایید. همین طور جهت مشاهده محصولات و خدمات این کارخانه صنعتی می توانید از وبسایت رسمی آن به نشانی megaindustrialgroup.com دیدن فرمایید.

  • ۰۲۱-۷۶۲۱۷۷۳۰
  • ۰۲۱-۷۶۲۱۷۹۰۷

آدرس: جاده دماوند، نرسیده به پردیس، منطقه صنعتی خرمدشت، کوچه هفتم غربی، پلاک ۱۱۵

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟