۱۷ دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

۱۷ دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

یادگیری یک زبان جدید همیشه یکی از علاقمندی های بسیاری از انسان ها بوده است. بعد از تصمیم بر یادگیری زبان دوم، سؤال اصلی این است که چه زبانی را یاد بگیریم؟

در این مقاله دلائل مختلفی برای ضرورت یادگیری زبان فرانسوی که می توانند شما را قانع به انتخاب این زبان کنند برای شما توضیح داده می شود.

قبل از توضیح دلائل یادگیری زبان فرانسه، اگر همین الان تصمیم خود را برای یادگیری این زبان گرفته اید و به دنبال آموزشگاهی مناسب برای آموزش آنلاین زبان فرانسه می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم عبارت «آموزش آنلاین زبان فرانسه در سایت گیشه» را در گوگل جستجو و شرایط ثبت نام را مطالعه بفرمایید.

اول: یک زبان کافی نیست!

در دنیای امروز دیگر دانستن فقط یک زبان کافی نیست. شما با یادگیری یک زبان جدید، خود را از نظر علمی، فرهنگی و اقتصادی ثروتمند تر می کنید.

اگر برای زندگی آینده ی خود، مسیر علمی انتخاب کرده اید، یادگیری زبان جدید شما را دانشمند تر می کند و اگر مسیر تجارت را پیش گرفته اید، یادگیری زبان دوم حوزه ی تجارت شما را گسترده تر می کند.

دوم: فرانسه و انگلیسی، تنها زبان هایی که در ۵ قاره استفاده می شوند

نزدیک به ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا، در ۵ قاره به زبان فرانسوی صحبت می کنند. پس از زبان انگلیسی، از نظر گستره ی جغرافیایی زبان فرانسه دومین زبانی است که در تمام قاره ها انسان هایی با آن صحبت می کنند.

از نظر جمعیتی زبان فرانسه نهمین زبان پرجمعیت دنیاست.

از نظر آموزشی، پس از زبان انگلیسی، دومین زبانی که بیشترین آموزش در دنیا را دارد، زبان فرانسه است.

سوم:‌ یک دارایی ارزشمند برای زندگی حرفه ای

کشور فرانسه پنجمین قدرت برتر اقتصادی دنیاست. بنا بر این طبیعی است که فرصت های شغلی و تجاری در این کشور و در کشور های فرانسوی زبان به وفور پیدا شود.

با یادگیری زبان فرانسه به راحتی می توانید آینده ی شغلی خود را تضمین کنید.

چهارم: کشف یک دنیای فرهنگی منحصر به فرد

زبان فرانسه به زبان فرهنگ شناخته می شود. شهرت این زبان همواره آمیخته با فرهنگ، هنر، موسیقی و شخصیت های برجسته ی هنری و علمی بوده است.

ویکتور هوگو و نویسنده های بسیار زیادی که تا بحال بارها و بارها از آن ها شنیده اید، برخواسته از این کشور هستند.

پنجم: تحصیل در فرانسه

اگر از علاقمندان به کشور فرانسه هستید. شاید ادامه ی تحصیل در این کشور یک فرصت منحصر به فرد برای شما باشد. با یادگیری زبان فرانسوی شما به راحتی شانس خود را برای گرفتن پذیرش و بورسیه از دانشگاه های فرانسوی بالا می برید.

ششم: سفر به فرانسه و بازدید از شهرهای زیبای آن

از نظر گردشگری، کشور فرانسه بیشترین آمار را در جذب توریست دارد. سالیانه بیش از ۷۰ میلیون توریست ازین کشور دیدن می کنند. همچنین اگر قصد سفر به کشورهای کانادا، بلژیک، سوئیس و بسیاری از کشور های افریقایی را دارید، زبان فرانسه برای شما یک ضرورت است.

هفتم: زبان ارتباطات بین المللی

زبان فرانسه هم زبان کار و تجارت است و هم یکی از دو زبان رسمی در یونسکو، سازمان ملل متحد و ناتو است. همچنین در اتحادیه ی اروپا، صلیب سرخ، کمیته ی المپیک، یکی از مهم ترین زبان ها زبان فرانسوی است.

به طور خلاصه اگر به دنبال یک شغل بین المللی هستید، به مرور متوجه خواهید شد که ناچار به یادگیری زبان فرانسه هستید.

هشتم: بی نهایت منبع تحقیق

پس از انگلیسی و آلمانی، زبان فرانسوی سومین زبان پر محتوا در اینترنت است. در بسیاری از زمینه ها ممکن از منابع زبان فارسی به اندازه ی کافی در اینترنت پیدا نکنید.

با آموزش زبان فرانسوی، زمینه ی مورد نظر خود را در گوگل یا در یوتیوب سرچ می کنید و به بی نهایت منبع رایگان دسترسی پیدا می کنید.

نهم: زبان فرانسه، یک زبان جذاب برای یادگیری است

بر خلاف باور عموم، زبان فرانسه یک زبان سخت نیست. زبان فرانسه به علت غنا و عمقی که دارد، طبیعتا دارای جزئیات بیشتری نسبت به دیگر زبان هاست.

یادگیری جزئیات بیشتر، نیازمند صرف زمان بیشتر است. اما این به معنای سخت تر بودن و پیچیده تر بودن نسبت به دیگر زبان ها نیست.

زبان فرانسه یک زبان عاشقانه، رمانتیک و شاعرانه است. به همین دلیل متد های فراوان و جذابی برای یادگیری زبان فرانسه از طریق شعر ها و ترانه ها و داستان های عاشقانه وجود دارد.

دهم:‌ دریچه ای به زبان های دیگر

با یادگیری زبان فرانسه، یادگیری دیگر زبان های لاتین برای شما بسیار ساده می شوند. زبان هایی که ریشه ی لاتین دارند، مانند اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی و رومی همگی از ریشه ی لاتین هستند.

این زبان ها کلمات بسیار زیاد مشترک با هم دارند. اختلاف بیشتر در نوع تلفظ است. حتی در ساختار جملات و گرامر نیز شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

جالب است بدانید که ۵۰ درصد از دایره لغات انگلیسی و فرانسوی با یکدیگر مشترک هستند!

در آخر اگر قصد دارید یادگیری زبان فرانسه را شروع کنید، دو پیشنهاد برای شما داریم:

دو عبارت بالا را در گوگل جستجو کنید و جزئیات بیشتر را در سایت گیشه مطالعه بفرمایید.

در آموزش آنلاین، شما در روز ها و ساعت های مشخص به صورت آنلاین با استاد در ارتباط هستید، اما اگر با زمان کلاس ها نمی توانید کنار بیایید، به شما خرید پکیج آفلاین زبان فرانسه از سایت گیشه guichet.ir را پیشنهاد می کنیم.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟