بهترین تلفن های خانگی ، رومیزی و بی سیم پاناسونیک 1400

ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک

فعالیت شرکت ایده آل گستر از سال 1382 آغاز شده است. قدرت و افتخار ایده آل گستر، در سالها تجربه نهفته است. همانطور که می دانید با گسترش صنعت و بهره گیری روزافزون تلفن اینترنتی (VOIP) درارتباطات شهری و بین شهری، فقدان دانش لازم در زمینه IT  و VOIP به خوبی در بین تکنسین های آموزش تلفن سانترال از جمله پاناسونیک مشهود است. در تیم ما ، متخصصین بخش فنی قادر به انجام هرگونه کار فوق استاندارد هستند. ما می توانیم نیازهای مشتریان را برطرف کنیم. بیشتر اوقات ما برای سازمان های دولتی، خصوصی و … خدمات ارائه می دهیم. تیم ما محصولات خود را به برند پاناسونیک محدود نکرده و به تازگی محصولات یالینک، گرند استریم، سیسکو، رفلکتا و اسکوپ به مجموعه محصولات ما اضافه شده اند. همچنین محصولات ما دارای استانداردهای ایزو، ایزو14001، ایزو 27001 و eco idea می باشند.

بهترین تلفن های خانگی ، رومیزی و بی سیم پاناسونیک 1400

تلفن های خانگی

تلفن های خانگی پاناسونیک شامل تلفن های رومیزی و بی سیم می باشند. تعداد زیادی تلفن دیجیتال بی سیم وجود دارند که می توانید از طیف گسترده ای از تولید کنندگان خریداری کنید. قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید لازم است چند نکته را در نظر داشته باشید.

اول از همه ، شما باید در مورد کیفیت صدای تلفن اطلاعات بیشتری کسب کنید. در مقایسه با تلفن همراه ، تلفن های بی سیم از کیفیت صدای بسیار بهتری برخوردار هستند و نیازی به نگرانی در مورد وضوح صدا به دلیل سیگنال ضعیف وجود ندارد. ثانیا ، شما باید در مورد دامنه آنها بیشتر بدانید. برخی از مدل های رده بالاتر ممکن است دامنه ای تا یک هزار پا و بیشتر از آن داشته باشند.

تلفن های Panasonic DECT یک سولوشن VoIP برای موبایل است که به شما آزادی حرکت یک گوشی بی سیم را می دهد KX-TGP500  که در مدل های KX-TGP ارائه می شود ، شامل واحد پایه به علاوه یک تلفن بی سیم KX-TPA50 است KX-TGP550 تمام ویژگی ها و مزایای مشابه را ارائه می دهد اما شامل یک تلفن VoIP متصل به واحد پایه نیز می باشد. هر دو مدل قابلیت گسترش تا حداکثر 6 گوشی DECT Panasonic KX-TPA50  را دارند.

بهترین تلفن های خانگی ، رومیزی و بی سیم پاناسونیک 1400

این تلفن های بی سیم پاناسونیک را می توانید برای افزایش انعطاف پذیری و بهره وری در محل کار خود استفاده کنید. ، آزادانه در سراسر فضای اداری یا انبار حرکت کنید. تلفن های دکت پاناسونیک محکم ، مقرون به صرفه ، دارای HD ، 5 ساعت مکالمه و نصب ساده می باشند.

از جمله تلفن های رومیزی پاناسونیک، تلفن دکت رومیزی KX-TPA65 می باشد. این تلفن دارای صفحه نمایش رنگی LCD 1.8 اینچی با نور پس زمینه LED ، صدای صوتی با کیفیت بالا (G.722) می باشد.

بهترین تلفن های بی سیم  پاناسونیک در سال 2020

  • تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC220S

بهترین تلفن های خانگی ، رومیزی و بی سیم پاناسونیک 1400

در این مدل تلفن بی سیم پاناسونیک می توانید حداکثر 6 گوشی را در همان خط داشته باشد. این تلفن یک سیستم پاسخگویی دیجیتال را ارائه می دهد و دارای ویژگی هایی از قبیل حالت خاموش ، بلاک تماس ، انتظار مکالمه ، شناسه تماس گیرنده و موارد دیگر می باشد. می توانید مطمئن باشید که این تلفن مصرف برق بسیار کمی دارد. با استفاده از فناوری DECT 6 Plus ، این تلفن از کیفیت صدای خوبی برخوردار است. برای افزایش راحتی کاربر ، این گوشی همچنین دارای نمایشگر بزرگ گوشی با نور پس زمینه است. KX-TGC220S تلفن بسیار خوبی است. از آنجایی که قیمت بسیار کمی دارد و استفاده از آن لذت بخش است ، خرید این مدل بسیار توصیه می شود.

 

  • تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC352B

بهترین تلفن های خانگی ، رومیزی و بی سیم پاناسونیک 1400

KX-TGC352B یک تلفن خانگی و اداری هوشمند است. این تلفن بی سیم، به گونه ای طراحی شده است که مدیریت مکالمه را برای همه راحت تر کرده است. این تلفن، صفحه نمایش با نور پس زمینه شش اینچی دارد. این گوشی همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه می باشد تا شماره گیری در شب را آسان تر کند. اگر فردی ناشناس یا مزاحم تماس بگیرد می توانید شماره آن را مسدود کنید. به لطف قابلیت Call Block تلفن ، این کار را به راحتی انجام دهید. برای بهبود کیفیت صدا ، این گوشی دارای 2 آنتن است. یک گزینه حالت خاموش نیز در این محصول وجود دارد. اگر بودجه زیادی ندارید ، اما هنوز می خواهید یک تلفن خانگی جدید تهیه کنید ، پس این مدل یک انتخاب عالی است. این گوشی از طراحی زیبا ، امکانات بسیار زیادی و قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

 

  • تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6572R

بهترین تلفن های خانگی ، رومیزی و بی سیم پاناسونیک 1400

با داشتن دو گوشی ، سیستم پاسخگویی و فناوری DECT 6.0 Plus ، تماسی با کیفیت صدای واضح را فراهم می کند. این گوشی همچنین می تواند فرکانس تصحیح خطا را با ضریب هشتاد افزایش دهد ، به این معنی که دامنه و کیفیت صدا آن بسیار بهبود یافته است. این تلفن دارای قابلیت کنفرانس 4 طرفه ، حالت سایلنت و بلاک تماس می باشد.

 

  • تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGL463S

بهترین تلفن های خانگی ، رومیزی و بی سیم پاناسونیک 1400

این تلفن شامل سه گوشی است ، از فناوری Link2Cell ، فناوری DECT 6.0 برخوردار است. هر تماسی که روی آن ذخیره می کنید نیز می تواند از طریق گوشی به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر این ، به لطف Advanced TAD ، Voice Paging ، بلندگو و بلاک تماس ، می توانید از برخی از کاربردی ترین و مطمئن ترین سیستم های موجود در بازار استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین تلفن بی سیم  پاناسونیک هستید، این همان است. این تلفن دارای طیف گسترده ای از ویژگی های مفید ، شامل 3 گوشی است ، همچنین دارای شناسه تماس گیرنده مکالمه به 2 زبان است. اگر قبلاً تلفن های پاناسونیک را خریداری کرده اید ، می دانید که از نظر امکانات و همچنین کیفیت ساخت بسیار عالی هستند.

 

مرکز تعمیرات پاناسونیک در تهران

بهترین تلفن های خانگی ، رومیزی و بی سیم پاناسونیک 1400

ایده آل گستر یک مرکز تعمیر تلفن های پاناسونیک را نیز ارائه می دهد. این نمایندگی رسمی پاناسونیک، قادر به ارائه تعمیرات با کیفیت می باشد. کی پدها ، اسپیکرها ، میکروفون ها و سایر مؤلفه های  را که ممکن است معیوب باشد ، با قطعات اورجینال و اصل جایگزین می شود.

تلفن:  02181010

آدرس: خیابان مطهری – خیابان فجر – جنب بیمارستان جم – کوچه ماگنولیا پ 11

آدرس پست الکترونیک:  info@idehal.org

آدرس سایت ایده آل گستر: www.idehal.org

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟