چرا برای فعالیت در بایننس باید از IP ثابت استفاده کنیم؟

اگر شما هم یک تریدر در بایننس هستید حتما می دانید که استفاده از IP ثابت برای ترید کردن و کسب درآمد از سایت و صرافی بایننس چقدر مهم است. همانطور که می دانید بایننس ایران را تحریم کرده است و برای ورود به سایت لازم است تاحتما با IP دیگری وارد سایت بایننس شوید. همچنین استفاده از VPN می تواند سبب بلوکه شدن حسابتان در بایننس شود چرا که VPN نمی تواند IP ثابتی را در اختیار کاربر قرار دهد و مدام در حال تغییر است. درست است که VPN می تواند IP شما را تغییر دهد اما نمی تواند امنیت مناسبی را برای استفاده در بایننس در اختیارتان قرار دهد، همچنین استفاده از VPN موجب می شود تا IP به طور مکرر تغییر کند بنابراین برای سایت بایننس کاربردی ندارد. به همین خاطر ما به شما استفاده از سرور مجازی بایننس را پیشنهاد می کنیم که IP ثابتی را برای فعالیت در بایننس در اختیار شما قرار می دهد.

چرا برای فعالیت در بایننس باید از IP ثابت استفاده کنیم؟

بایننس چیست؟

در سال های اخیر بسیاری از تریدر ها به سایت بایننس علاقه پیدا کردند و فعالیت خود را در این سایت به عنوان تریدر آغاز نمودند. این صرافی آنلاین در سال ۲۰۱۷ توسط جانینگ ژانو تاسیس شد. باینسس به یکی از صرافی‌های محبوب در سراسر جهان تبدیل شده  چرا که مزایای بسیار زیادی دارد مثلا: دریافت کارمزد کمتر و پلتفرمی کاربرپسند. اما همانطور که می دانید کاربران ایرانی برای استفاده از این پلتفرم دچار محدودیت شده اند. استفاده از IP ثابت برای بایننس می‌تواند راهکار مناسبی در نظر گرفته شود زیرا ریسک‌های احتمالی را به طور کامل از بین می‌برد. شما می توانید با استفاده از سرور مجازی بایننس که IP ثابتی را در اختیار شما قرار می دهد در این صرافی فعالیت داشته باشید. برخی از مهم ترین مزیت های بایننس عبارت اند از:

  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی مختلف
  • کاربرپسند
  • حجم بالای معامله در بایننس
  • ارائه‌ی جایزه برای کاربران
  • امنیت بالای معاملات

آیا شما هم از سرور مجازی بایننس استفاده می کنید؟ بنابراین از مزیت IP ثابت غافل نشوید چرا که یک اشتباه کوچک می ‌تواند دردسر و خسارت مالی بسیاری به همراه داشته باشد. در حال حاضر حساسیت این نوع از سایت‌ها برای آدرس اینترنتی به منظور افزایش امنیت معامله بسیار بالا می باشد و این امر می ‌تواند باعث مسدود شدن حساب شما شود.

چرا از IP ثابت برای ترید در بایننس استفاده کنیم؟

می دانید که Binance  به عنوان یکی از بزرگترین مراکز معاملات ارز دیجیتال، بسیار محبوب است. کاربران ایرانی حق ورود به این سایت را ندارند اما روش های برای دور زدن تحریم وجود دارد. شما برای این کار لازم است تا از IP کشور دیگری برای ورود به بایننس استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که نمی توانید از VPN جهت ورود به بایننس استفاده کنید چراکه IP تغییر می کند و سایت بایننس متوجه این تغییر می شود و می تواند حساب شما را مسدود نماید. از این رو پیشنهاد ما به ما استفاده از سرور مجازی بایننس می باشد. با استفاده از این سرور ها دیگر نگران تغییر IP نباشید و با خیال راحت در سایت بایننس کسب درآمد کنید.

چرا برای فعالیت در بایننس باید از IP ثابت استفاده کنیم؟

اگر قبل از اینکه از VPN برای ورود به بایننس استفاده کنید در موردش تحقیقات لازم را انجام دهید متوجه خطرت و مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید می شوید و پی می برید که حتما باید از یک IP ثابت جهت ورود به بایننس استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از VPN اصلا مطمئن و قابل اعتماد نیست و باعث می شود تا اقدامات شما تحت کنترل و مانیتور قرار گیرد.

از کجا IP ثابت برای بایننس بخریم؟

به منظور افزایش امنیت ترید در بایننس خرید IP ثابت برای بایننس می ‌باشد. IP ثابت به صورت اختصاصی و بدون هر گونه مشکل قطع شدن اتصال می ‌تواند خطر محدود شدن حساب کاربری ما را از بین ببرد. شما می توانید برای دستیابی به این نوع امکانات از سرور مجازی بایننس شرکت توشن استفاده کنید.

بایننس محیطی کاربر پسند است از این رو استفاده از آن بسیار آسان می باشد، اگر بتوانید تنها محدودیت موجود جهت به‌ کارگیری آن را برطرف نمایید در این صورت تجارت مطمئن را شروع کرده اید. برای ارائه‌ ی IP ‌های ثابت ما از دیتا سنترهای با کیفیت استفاده می کنیم. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش هستیم با ارائه ی بهترین خدمات در سرور مجازی برای ترید در بایننس، رضایت کامل شما را به دست آوریم. با خیال راحت سرور مجازی ثابت خود را وصل شوید تا بتوانید ترید مطمئن را تجربه کنید. اگر برای استفاده از سرور مجازی هر سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما در شرکت توشن در تماس باشید. از مزایای خرید IP ثابت برای بایننس از شرکت توشن می‌ توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت عالی
  • مشاوره‌ی رایگان
  • پشتیبانی آنلاین
  • هزینه مناسب

برای تهیه بهترین انواع سرور مجازی بایننس با IP ثابت با کارشناسان ما در شرکت توشن در تماس باشید.

انتخاب IP ثابت کشور های مختلف

جالب است بدانید که شما می توانید ای پی ثابت برای ترید را از  بسیاری از کشور ها را خریداری کنید از جمله کشورهایی مانند هلند، فرانسه، انگلیس، آلمان، فنلاند، ترکیه و امارات. شما با خرید IP ثابت مربوط به آن کشور می توانید به راحتی ترید در بایننس را انجام دهید.

چرا برای فعالیت در بایننس باید از IP ثابت استفاده کنیم؟

یکی از بهترین کشور هایی که می توانید برای انتخاب IP مورد بررسی قرار دهید کشور آلمان و یا هلند می باشد. سرور مجازی هلند و یا آلمان به دلیل پینگ پایینی که دارد می تواند بهترین  و پر سرعت ترین VPS را در اختیار شما قرار دهد. البته لازم به ذکر است که به دلیل اینکه درخواست ایرانیان برای استفاده از سرور های آلمان زیاد بوده است صرافی بایننس به این موضوع مشکوک شده و در مورد احراز هویت کاربران آلمانی سختگیرانه تر عمل می کند. از این رو ممکن است استفاده از سرور مجازی آلمان خیلی در این روز ها مناسب نباشد. از این رو برای نتیجه گیری بهتر می توانی از سرور مجازی هلند  استفاده کنید. سرور مجازی بایننس هلند از  دیتا سنترهای با کیفیت Lease web هلند در شهر آمستردام ارائه می شوند.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

چرا برای فعالیت در بایننس باید از IP ثابت استفاده کنیم؟

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید.

منابع:

toshan.net/vps
toshan.net/vps/trade-binance
toshan.net/static-ip

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟