نمایندگی کرکره برقی فولادی در تهران

نمایندگی کرکره برقی فولادی در تهران

استفاده از کرکره های فولادی یکی از بهترین اتفاق هاییست که این روزها در فضای شهری با آن رو به رو هستیم. ایجاد حس امنیت و سهولت استفاده در کنار داشتن ظاهری ساده و یکنواخت باعث شده تا به شکل گسترده ای استفاده از این کرکره ها در میان افراد و ساختمان ها رواج پیدا کند.

از آنجایی که یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان خرید این مدل کرکره ها نا آشنایی با کارایی و ویژگی های آن است، در ادامه به طور تخصصی به بررسی کرکره برقی فولادی و همچنین ویژگی های آن پرداخته خواهد شد.

کرکره فولادی

این روزها کرکره های برقی با متریال گوناگونی و به منظور دستیابی به اهداف متنوعی تولید و عرضه میشوند. استفاده از کرکره های فولادی، به منظور بالا بردن حس امنیت و حفاظت از فضا مورد استفاده قرار میگیرند و یکی از محبوب ترین مدل های کرکره برقی به شمار میروند.

ویژگی های کرکره برقی فولادی

بدون شک در نظر گرفتن و شناخت خصوصیات کرکره برقی فولادی میتواند تاثیر مهمی در انتخاب و خرید آن داشته باشد. در ادامه به طور دقیق به همه جوانب خرید کرکره فولادی اشاره خواهد شد.

  • کرکره های برقی فولادی به دلیل ویژگی های کم نظیرش یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در بلند مدت به شمار میرود، از آنجایی که فولاد مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد، این مدل کرکره به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مکان های امنیتی به شمار میرود.
  • استفاده از روکش گالوانیزه در ساختار کرکره برقی باعث شده تا در طول زمان از ثبات بیشتری در ظاهر برخوردار باشند و دچار مشکلاتی مانند زنگ زدگی و یا تغییر ظاهر در کرکره برقی نشوند. همچنین میتوان اینطور بیان کرد که استفاده از روکش گالوانیزه بر روی کرکره های برقی باعث مقاوم شدن کرکره برقی در برابر سایر عوامل جوی و محیطی میگردد.

نمایندگی کرکره برقی فولادی در تهران

اگر میخواهید خریدی مطمئن داشته باشید و از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید، تنها در نظر گرفتن ویژگی های مثبت کرکره برقی نمیتواند کمک کننده باشد و بهتر است محصول مورد نظر از همه جوانب مورد بررسی قرار گیرد، در همین راستا در ادامه به بررسی محدودیت های کرکره برقی فولادی پرداخته میشود.

  • هزینه خرید، تعمیر و نگهداری کرکره های فولادی به مراتب از سایر مدل های کرکره برقی بالاتر بوده و میتواند محدودیتی جدی در زمینه خرید این مدل از کرکره ها ایجاد نماید. اما در این میان توجه به کارایی گسترده و طول عمر زیاد این قطعات میتواند خرید این مدل را توجیه پذیر کند.
  • قوس به کار رفته در ساختار کرکره برقی فولادی باعث شده تا این مدل کرکره در هنگام باز و بسته شدن، صدای زیادی تولید کند که این موضوع میتواند در استفاده بلند مدت برای ساختمان های مسکونی آزاردهنده باشد.

نکات مهمی که پیش از خرید کرکره برقی باید بدانید

نمایندگی کرکره برقی فولادی در تهران

از آنجایی که خرید کرکره برقی مانند سایر تجهیزات و لوازم ساختمانی ممکن است با چالش های زیادی همراه باشد، توجه به نکاتی که میتواند در خرید بهتر فرد را راهنمایی کند از اولویت بالایی برخوردار است. بنابراین در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل موثر در یک خرید با کیفیت، پرداخته خواهد شد.

  • اولین نکته ای که پیش از خرید هر مدل کرکره برقی باید مورد توجه قرار دهید، توجه به این نکته مهم است که چه انتظاراتی از کرکره برقی دارید. به طور مثال کرکره های برقی فولادی نیاز به موتور قوی تری دارند و در نتیجه برای مکان های کم تردد استفاده چندانی ندارند و میتوان با پرداخته هزینه کمتر و تهیه کرکره برقی آلومینیومی به بهره وری بهتری از کرکره برقی دست یافت.
  • در خرید و تهیه کرکره برقی فولادی توجه به جنس متریال به کار گرفته شده اهمیت بالایی دارد، ممکن است از متریال بی کیفیت دیگری بجای فولاد در ساختار کرکره برقی استفاده شود که کارایی کمتری داشته و در بلند مدت دچار زنگ زدگی و فرسودگی میشوند.
  • توجه به این نکته ضروری است که قیمت کرکره های برقی فولادی تقریبا 3 برابر قیمت کرکره های آلومینیومی میباشد، بنابراین در مواردی که قیمت کرکره های فولادی پایین تر است میتوان با آزمودن تیغه ها به کمک آهن ربا از کیفیت آن، اطمینان حاصل نمایید.
  • در ساختار کرکره های فولادی در ساختار کلیه قطعات و اجزا از آلیاژ فولاد استفاده میشود که باعث کیفیت و استقامت بالاتر به نسبت کرکره های آلومینیومی میشود. همچنین میتوان از این مورد به عنوان دلیلی بر بالاتر بودن قیمت این کرکره ها اشاره کرد.
  • یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید کرکره برقی فولادی باید مورد توجه قرار دهید، توجه به امکانات و قابلیت های بیشتر سیستم است. تجهیزاتی مانند استفاده از باتری UPSو خلاص کن دستی، کارایی کرکره را بالاتر میبرد و امکان استفاده از کرکره را در زمان قطعی برق ممکن میسازد.
  • توجه به ظاهر کرکره برقی یکی دیگر از مواردیست که این روزها اهمیت ویژه ای یافته و میتواند به طور مستقیم در منظر شهری موثر باشد. خوشبختانه این روزها کرکره های برقی به روش های متنوعی امکان رنگ آمیزی و یا پیاده سازی پترن های مختلفی دارند که میتواند در جهت رسیدن به نیاز کارفرمایان کمک کننده باشد.

بهترین کرکره برقی فولادی را از کجا بخریم؟

یافتن بهترین مدل کرکره برقی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین مواردی است که پیش از خرید به آن توجه کرد. مجموعه دیبادر یکی از بهترین فروشگاه های فروش تیغه های کرکره فولادی و همچنین سایر تجهیزات و قطعات کرکره برقی به شمار میرود. شما میتوانید به منظور داشتن خریدی مطمئن و با کیفیت و یا دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان متبحر دیبادر، از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟