ویلاهای شهرکی کردان و تهراندشت چه امکاناتی دارد؟

خرید ویلا کردان به دلیل داشتن زیبایی ها و امکانات خاص، توسط افراد بسیاری مورد توجه قرار گرفته است. این منطقه که در 25 کیلومتری شهر کرج قرار دارد، سالهای گذشته چندان معروف و شناخته شده نبود. اما در چند سال اخیر به دلیل ویلاهایی که در این منطقه ساخته شده اند، به یک منطقه شناخته شده تبدیل شده است.

ویلاهای شهرکی کردان و تهراندشت چه امکاناتی دارد؟

منطقه کردان و تهراندشت آب و هوای مساعد و جاذبه های طبیعی بسیار زیادی دارند. می توانید در این مکان ویلای زیبایی خریداری کرده و از جذابیت این منطقه لذت ببرید. برخی از افراد در کنار کردان علاقه مند به تهراندشت نیز هستند و اقدام به خرید ویلا تهراندشت می نمایند. زمین هایی که در این دو منطقه قرار دارند به دلیل شرایط مطلوب، محلی عالی و مناسب برای تفریح به شمار می روند.

یکی از ویژگی های مهمی که منجر شده است تا بیشتر مردم تهران و البرز تمایل داشته باشند اقدام به خرید ویلا در مناطق کردان و تهراندشت نمایند، امکانات عالی است که در این مناطق قرار دارد. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد تا بدانید چه زیبایی هایی در مناطق کردان و تهراندشت وجود دارند.

در اصل بیشتر این مردم برای آنکه منطقه کردان و تهراندشت به تهران و البرز نزدیک هستند، تمایل به خرید ویلا در این مناطق دارند. آنها دیگر نیازی ندارند ساعت ها رانندگی کنند تا تنها برای یک روز استراحت به شمال ایران سفر کنند. آنها می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به روستاها و مناطق اطراف تهران سفر کرده و از آب و هوای خوش این مناطق لذت ببرند. تنها باید اقدام به خریدن ویلا در این مناطق نمایند و با دوستان و خانواده خود برای استراحت به ویلای اختصاصی خود روند.

امکانات عالی خرید ویلا کردان و تهراندشت  

ویلاهای شهرکی کردان و تهراندشت چه امکاناتی دارد؟

ویلاهای شهرکی که در منطقه کردان و تهراندشت ساخته شده اند، به عنوان پرفروش ترین ویلاهایی هستند که در مدت کوتاهی موفق شدند توجه خریداران را به خود جلب کنند. این ویلاها از امکانات خاصی برخوردار هستند که باعث شده است تا افراد زیادی تمایل داشته باشند اقدام به خرید آنها نمایند. از جمله این امکانات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. امنیت بسیار بالا

یکی از عالی ترین امکانات خریدن ویلاهای شهرکی در کردان و تهراندشت، نگهبان های 24 ساعته است. این مسئله میزان امنیت این شهرک های ویلایی را افزایش داده و بیشتر مردم در تهران و شهرهای اطراف برای استفاده شخصی به سراغ خرید ویلا تهراندشت می روند. آنها مطمئن هستند که در روزهایی که شخصی در ویلا سکونت ندارد، نگهبان به صورت 24 ساعته از ویلا محافظت می کند.

پس می توانند با اطمینان خاطر در خانه های خود بمانند و به ویلا سرکشی نکنند. زیرا آنها اطمینان دارند که در این مدت برای ویلا مشکلی پیش نخواهد آمد؛ تا مجددا روز تعطیل را به ویلای خود رفته و استراحت کنند.

  1. وجود قوانین لازم الاجرا

تمام شهرک های ویلایی دارای قوانین خاص و لازم الاجرایی هستند، که آرامش و امنیت را برای منطقه ایجاد می کند. زمانی که تمام مالکان و خریداران ویلا این قوانین را رعایت می کنند، مالک می تواند با خیال راحت از امنیت ویلای خریداری نموده خود اطمینان کسب کند. همه افرادی که اقدام به خرید ویلا می نمایند، همیشه با مسئله امنیت درگیر هستند.

آنها همیشه در ترس و اضطراب هستند که اگر زمانی که در ویلا حضور ندارند، شخص اقدام به آسیب زدن به ویلا نماید چه باید کنند؟ اما زمانی که تمام خریداران قوانین لازم الاجرا را رعایت کنند، دیگر کسی نگرانی بابت ویلای خود نخواهد داشت.

  1. وجود مکان های تفریحی مختلف درون شهرک

تمام افرادی که اقدام به خریدن ویلا می نمایند، به دنبال آن هستند که به مکانی آرام و زیبا روند. تا در کنار استراحت به تفریح و لذت بردن از زندگی نیز بپردازند. کردان و تهراندشت هر دو مناطق خوش آب و هوا و عالی با مکان های تفریحی هستند، که خریداران ویلا می توانند با خرید ویلا کردان و تهراندشت با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند.

آنها می توانند در کنار خریدن ویلا و سرمایه گذاری عالی، از امکانات تفریحی شهرک های ویلایی در این مناطق نیز بهره مند شوند. امکاناتی همچون پارک های مناسب برای ورزش، شهربازی و … .

  1. قیمت مناسب تر ویلاهای شهرک نسبت به ویلاهای شخصی ساز

با وجود تمامی امکاناتی که ویلاهای شهرکی دارند، یک ویژگی خاص منجر شده است تا بیشتر خریداران تمایل به خرید این نوع ویلاها داشته باشند. آن هم قیمت مناسب ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای شخصی ساز است. افراد زیادی تصور می کنند که با خرید ویلا تهراندشت شهرکی با قیمت پایین، به ویلای بی کیفیتی دست خواهند یافت.

اما باید بگوییم این باور غلط است. افراد سخت در اشتباه هستند که اقدام به خریدن ویلاهای شهرکی نمی نمایند. اصولا ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای شخصی ساز از امکانات عالی تری برخوردار بوده و بسته به چند دلیل خاص قیمت آنها پایین تر از قیمت ویلاهای شخصی ساز است. از جمله:

  • مشاع بودن زمین ویلاهای شهرکی
  • ساخت ویلا در حومه شهرها یا روستاها به دلیل نیاز داشتن به زمین وسیع

خرید ویلا شهرکی بهتر است یا ویلا شخصی ساز؟

ویلاهای شهرکی کردان و تهراندشت چه امکاناتی دارد؟

افرادی که تمایل دارند اقدام به خریدن ویلا نمایند، همیشه با این مشکل مواجه هستند که ویلاهای شهرکی خریداری کنند یا ویلاهای شخصی ساز؟ این دو ویلا چه تفاوت هایی دارند که منجر می شود تا یکی بر دیگری برتری داشته باشد؟ باید بگوییم هر دوی ویلاهای شهرکی و شخصی ساز عالی هستند و مزایای خاص خود را دارند.

افرادی که تمایل دارند ویلایی خریداری کنند که شخصی باشد و هیچ ویلای دیگری در اطراف آن وجود نداشته باشند، به سراغ خرید ویلاهای شخصی ساز می روند. در حالی که برخی دیگر از افراد تمایل دارند از امکانات عالی ویلاهای شهرکی بهره مند شوند. از این رو ترجیح می دهند این مدل ویلاها را خریداری کنند. علاوه بر آن ویلاهای شهرکی از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

این ویلاها برخلاف ویلاهای شخصی ساز، دارای نگهبان و قوانین لازم الاجرا هستند که منجر می شود تا امنیت بالاتری داشته باشند. پس به طور کلی بسته به سلیقه و نظر هر کس، این ویلاها مناسب هستند. افرادی که ویلاهای شخصی ساز دوست دارند به سراغ خرید این ویلاها می روند، در حالی که افراد دیگر به خاطر امنیت بالای ویلاهای شهرکی ترجیح می دهند این مدل ویلاها را خریداری کنند.

منبع خبر: ویلارو

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟