معرفی 10 تا از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 همراه با دانلود ریمیکس آنها

در سال 2023، صنعت موسیقی ترکیه همچنان با آهنگ‌های شنیدنی و پرفروش خود، در دنیای موسیقی جهان محبوبیت فراوانی دارد. در این مقاله، به معرفی 10 تا از بهترین آهنگ‌های ترکیه ای در سال 2023 برای دانلود آهنگ ترکی می‌پردازیم.

آهنگ جدید ماهسون قرمزی گل با نام جانین ساغ اولسون

آهنگ جدید “جانین ساغ اولسون” از ماهسون قرمزی گل، یکی از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 است. این آهنگ با موضوعیتی عاشقانه و پیامی احساسی، با صدای دلنشین و ملایم ماهسون قرمزی گل، در قلب مخاطبان خود جای گرفته است.

ماهسون قرمزی گل با صدایی احساسی و پرانرژی، در این آهنگ به شک و تردید عاشقانه‌ای که در قلب این رابطه حضور دارد، پرداخته و با اجرایی شنیدنی و زیبا، توانسته است به دل مخاطبان خود نفوذ کند.

آهنگ جانیم از مصطفی ججلی

آهنگ “جانیم” از مصطفی ججلی، یکی دیگر از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 است. “جانیم” به معنی “جان من” است و این عنوان به یادآوری عشق و ارادت عمیق عاشق به معشوق خود است. مصطفی ججلی با صدایی احساسی و پرانرژی، در این آهنگ به عشق و ارادت عمیق خود به معشوق خود پرداخته است.

صدای مصطفی ججلی با ملودی زیبا و شعری احساسی، در این آهنگ بسیار جذاب و قابل توجه بوده و موفق به جذب توجه مخاطبان خود شده است.

معرفی 10 تا از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 همراه با دانلود ریمیکس آنها

دانلود آهنگ دویدوم کی بنسیز یارالی از گروه روج

آهنگ “دویدوم کی بنسیز یارالی” از گروه موسیقی روج ، یکی از آهنگ‌های پرطرفدار و محبوب در سبک موسیقی الکترونیک در سال 2023 است.

“دویدوم کی بنسیز یارالی” یادآور قدرت و اعتماد به نفس در مقابل تهدیدها و مشکلات است. گروه روج در این آهنگ به الهام‌بخشی و پرانرژی‌بخشی به مخاطبان خود پرداخته و با ملودی شاد و پرانرژی، توانسته است به دل مخاطبان خود نفوذ کند. برای دانلود آهنگ جدید از سایت ما دیدن نمایید.

آهنگ Baba Yak کورتولوش کوش و بوراک بولوت

آهنگ “Baba Yak” از کورتولوش کوش و بوراک بولوت ، یکی از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 در سبک رپ و هیپ هاپ است. این آهنگ با متن و پیامی اجتماعی، با صدای قوی و آوازخوانی شگفت‌انگیز کورتولوش کوش، خاص خودش را پیدا کرده است.

کورتولوش کوش و بوراک بولوت با صدایی پرانرژی و پیامی اجتماعی، در این آهنگ به مسئولیت پدران و بزرگتران در جامعه، نقش آن‌ها در رشد و شکوفایی فرزندان و نیز به مسائل اجتماعی مختلف پرداخته‌اند. با آواز خوانی شگفت‌انگیز کورتولوش کوش و با رپ شدید بوراک بولوت، این آهنگ توانسته است به گوش مخاطبان خود نفوذ کند.

معرفی 10 تا از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 همراه با دانلود ریمیکس آنها

آهنگ Bilmem mi از سفو

آهنگ “Bilmem mi” از سفو، یکی از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 در سبک پاپ است.

در این آهنگ، سفو با متنی پراحساس ، توانسته است احساسات و اندیشه‌های عشق و ارادت را به خوبی بازنمایی کند. با ملودی آرام و دلنشین، این آهنگ بسیار جذاب و قابل توجه بوده و موفق به جذب توجه مخاطبان خود شده است.

آهنگ Nabiz بوراک بولوت و کورتولوش کوش

آهنگ “Nabız” از بوراک بولوت و کورتولوش کوش ، یکی از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 در سبک رپ و هیپ هاپ 2023 است. این آهنگ پیامی اجتماعی و صدایی شگفت‌انگیز و پرانرژی دارد.

Nabızبه معنی “ضربان قلب” است و با رپ شدید بوراک بولوت و آواز خوانی شگفت‌انگیز کورتولوش کوش، این آهنگ توانسته است طرفداران بسیاری را پیدا کند.

آهنگ Hayatim Kaymis از Melek Mosso

آهنگ “Hayatım Kaymış” از ملک موسو، یکی از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 در سبک پاپ است.

در این آهنگ، ملک موسو با متنی احساسی و صدایی پرشور، توانسته احساسات و اندیشه‌های خود را به خوبی بازنمایی کند. با ملودی زیبا و شورانگیز، این آهنگ بسیار جذاب و قابل توجه است.

آهنگ جدید Çakal به نام Lütfen

آهنگ “Lütfen” از گروه Çakal، یکی از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 در سبک راک است.

Lütfen یادآور اهمیت احترام و توجه به دیگران است. گروه Çakal با صدایی شدید و پرانرژی و متنی اجتماعی، در این آهنگ به مسائل اجتماعی مختلفی که در جامعه ترکیه وجود دارد، پرداخته‌اند.

آهنگ جدید تارکان به نام Sevdam Tek Nefes

“Sevdam Tek Nefes”یکی از بهترین آهنگ های ترکی در سال 2023 بوده که توسط خواننده مشهور ترکیه‌ای، تارکان (Tarkan) اجرا شده است. این آهنگ در سبک پاپ و ریتمیک و با مضامین عاشقانه و غمگین ساخته شده است.

در این آهنگ، تارکان به صدای شناور و دلنشین خود، درباره عشقی که فقط یک نفس است صحبت می‌کند. او با کلماتی پر از شور و احساس، به شنوندگان خود می‌گوید که زندگی بدون عشق معنا ندارد و عشق تنها چیزی است که باعث می‌شود زندگی ما معنا پیدا کند.

موسیقی این آهنگ نیز بسیار شنیدنی است. آهنگ با صدای گیتار الکتریک شروع می‌شود و سپس با ورود صدای درام و بیس، انرژی و شور آهنگ بیشتر می‌شود. تنظیم این آهنگ نیز بسیار حرفه‌ای است و با صدای تارکان همخوانی بسیار خوبی دارد. دانلود ریمیکس جدید فقط از جیران موزیک!

آهنگ جدید İsmail YK به نام Bu Şarkının Sözleri Yok

“Bu Şarkının Sözleri Yok”یکی از آهنگ‌های جدید خواننده مشهور ترکیه‌ای İsmail YK است. این آهنگ در سبک پاپ و ریتمیک و با مضامین غمگین و شاد ساخته شده است.

در این آهنگ، اسماعیل با کلماتی پر از احساس، به شنوندگان خود می‌گوید که گاهی اوقات کلمات و احساسات نمی‌توانند درست بیان شوند و همین احساسات بیان‌نشده باعث می‌شوند که آهنگ‌هایی بدون کلمات نوشته شوند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟