هتل های رامسر و تنکابن

نواحی شمالی کشور به‌ویژه دو شهر رامسر و تنکابن بهترین مقصد برای گذراندن تعطیلات به‌ویژه برای مردم پایتخت محسوب می‌شوند. این دو شهر در همسایگی هم قرار دارند و در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید از یکی به دیگری سفر کنید. در این مطلب می‌خواهیم ضمن معرفی جاذبه‌های تنکابن و رامسر به بررسی هتل های رامسر و تنکابن بپردازیم.

هتل های رامسر و تنکابن

جاذبه‌های گردشگری رامسر

در شهر توریستی رامسر جاذبه‌های طبیعی فراوانی وجود دارد که می‌تواند شما را از آلودگی‌های شهری و مشغله‌های ذهنی رها کند. ازجمله جاذبه‌های گردشگری رامسر می‌توان به قله مارکوه، بوستان جنگلی صفارود، آب‌های گرم معدنی سادات محله، ییلاق گرسماسر، تله‌کابین رامسر، عمارت کاخ مرمر و… اشاره کرد. اطراف این جاذبه‌ها کافه‌ها و رستوران‌های زیادی ساخته شده است. اگر روزی به این جاذبه‌ها سر زدید، زباله‌های خود را همراهتان بردارید و در طبیعت جا نگذارید.

شهر ساحلی تنکابن نیز مانند رامسر جاذبه‌های مختلفی دارد. بیشتر این جاذبه‌ها به طبیعت سرسبز شمال مربوط می‌شوند؛ پس اگر اهل طبیعت‌گردی نیستید، بهتر است از رزرو هتل رامسر علی بابا و سفر به این شهر خودداری کنید. دشت دریاسر جنوب تنکابن، آبشارهای کوهسر، مرداب نشتارود در فاصله پنج کیلومتری تنکابن، آب‌گرم فلکده، رودخانه لیرسر، پارک ملی خشکه‌داران، آبشار سنگ بن چشمه جنوب‌غربی تنکابن، منطقه بلس کوه، آبشار تودارک، منطقه ییلاقی سه‌هزار، پارک جنگلی چالدره و آبشار فرهادجوی از زیبایی‌های شهر تنکابن (شهسوار سابق) هستند.

معرفی هتل های رامسر و تنکابن

  • پارسیان آزادی

سری به آدرس رامسر، خیابان رجایی بزنید تا هتل پارسیان آزادی را پیدا کنید. این هتل برای رزرو هتل رامسر گزینه‌ای مطلوب به‌نظر می‌رسد. با پرداخت 670 هزارتومان برای هرشب می‌توانید اقامت در پارسیان آزادی را تجربه کنید. این هتل از سال 1312 شمسی در رامسر مشغول فعالیت است.

  • کیمیا

برای رزرو هتل رامسر، هتل کیمیا یکی از گزینه‌های شما خواهد بود که به بودجه‌ای 380 هزارتومانی برای هرشب نیاز دارد. این هتل در مازندران، رامسر، جاده ساحلی، بلوار شهید باهنر، بعد از پلاژ شهرداری واقع شده است. در سال 96 این هتل سه ستاره را در هفت طبقه و 36 واحد اقامتی ساخته‌اند. هزینه اقامت کودکان زیر دو سال رایگان، بین دو تا هفت سال با کسری از هزینه و بالای هفت سال به‌عنوان فرد بزرگسال محاسبه می‌شود.

  • هتل آپارتمان کوثر

هتل آپارتمان کوثر از باسابقه‌ترین هتل های رامسر به‌شمار می‌آید و از سال 1378 مشغول فعالیت در صنعت هتل‌داری است. این هتل در سال‌های اخیر چندبار بازسازی شده و کیفیت مطلوبی به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل سه طبقه و 113 اتاق و سوئیت دارد که همگی نمایی روبه دریا، فضای سبز مهندسی‌شده هتل و جنگل نمایش می‌دهند.

مقاله مرتبط : طعم خوش سفر به ماسال را چشیده اید؟

  • هتل آپارتمان لیان

پس از رزرو هتل رامسر، هتل آپارتمان لیان را در آدرس رامسر، بلوار معلم، جنب یاسمن دهم پیدا کنید. بیش از 10 سال از احداث این هتل می‌گذرد؛ اما آن را در سال 95 بازسازی کرده‌اند. لیان در فاصله یک کیلومتری دریای خزر قرار گرفته است. دست‌کم 300 هزارتومان برای هرشب اقامت در هتل آپارتمان لیان کنار بگذارید. هزینه اقامت در هتل آپارتمان لیان برای کودکان زیر چهار سال رایگان خواهد بود.

  • بام سبز

برای رسیدن به هتل بام سبز پس از رزرو هتل رامسر، باید به آدرس مازندران، کیلومتر پنج غرب رامسر، مجتمع تفریحی رفاهی شهر سبز، تله‌کابین رامسر بروید. قیمت رزرو اتاق در هتل بام سبز از شبی 670 هزارتومان شروع می‌شود. این هتل در قلب طبیعت نواحی شمالی کشور قرار گرفته و نمایی روبه جنگل به شما می‌دهد. کنسلی اتاق قبل از یک هفته شامل جریمه نمی‌شود؛ اما پس از آن متناسب با مدت‌زمان باقی‌مانده تا رزرو، درصدی از مبلغ پرداخت‌شده کسر خواهد شد.

  • هالیدی پارک

مجتمع اقامتی هالیدی پارک رامسر یکی از گران‌ترین هتل های رامسر به‌شمار می‌آید که در پنج طبقه و در جاده سرسبز و کوهستانی اربکله ساخته شده است. قلعه مارکوه و سد میجران از نزدیک‌ترین جاذبه‌های رامسر به هالیدی پارک هستند که هفت کیلومتر با آن فاصله دارند.

هتل های رامسر و تنکابن

  • هتل آپارتمان رویای شیرین

برای اقامت در این هتل چهار طبقه با 18 واحد اقامتی باید بودجه‌ای از 150 هزارتومان به بالا برای هرشب کنار بگذارید. هتل آپارتمان رویای شیرین از بهترین هتل های رامسر به‌حساب می‌آید. فقط با ارائه کارت‌ملی یا هر نوع کارت شناسایی می‌توانید به رزرو هتل رامسر، هتل آپارتمان رویای شیرین بپردازید. این هتل را در رامسر، بلوار باهنر، ساحل نقره‌ای، کوچه ربانی پیدا کنید.

  • باروژ

هزینه رزرو هتل رامسر، هتل باروژ، از شبی 450 هزارتومان شروع می‌شود و متناسب با مدت‌زمان اقامت و نوع اتاق درخواستی متفاوت خواهد بود. باروژ در هشت بلوک، سه طبقه و 25 اتاق و سوئیت ساخته شده و در هفت کیلومتری رامسر واقع شده است. نمای برخی از این بلوک‌ها روبه جنگل، بعضی دیگر روبه دریا و برخی از آن‌ها روبه محوطه باروژ است.

  • هتل آپارتمان اسکان

هتل آپارتمان سه ستاره اسکان از بهترین هتل های رامسر محسوب می‌شود و در پنج طبقه و 14 واحد اقامتی ساخته شده است. اگر در این سفر کودک زیر پنج سال همراه دارید، هزینه اقامت او در هتل آپارتمان اسکان رایگان خواهد بود. ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و تخلیه آن 12 است. هزینه اقامت در این هتل از شبی 300 هزارتومان شروع می‌شود.

  • متل پارسیان خزر

هتل پارسیان خزر در فاصله 100 متری از دریای خزر قرار دارد. واحدهای اقامتی این متل کنارهم ساخته شده‌اند. با اقامت در این متل، پنج کیلومتر با کاخ تاریخی مرمر و 9 کیلومتر با تله‌کابین تنکابن فاصله خواهید داشت. فقط چهارسال از ساخت متل پارسیان خزر می‌گذرد و همه واحدهای اقامتی نوساز و باکیفیت هستند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟