معرفی محصولات هتلی رنوس

معرفی محصولات هتلی رنوس

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلینگ است. ما در زمینه تجهیز هتل‌ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه‌ها و آسایشگاه‌ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می‌کنیم. تمرکز ما روی رضایت میهمانان هتل، ارائه دهندگان مراکز اقامتی، مصرف کنندگان و کسانی است که ارتباط مستقیمی با سبد محصولات ما دارند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به شمار می‌رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌های ما به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر خدمات کمک می‌کند.

لبخند بزن و  میزبانی کن

معرفی محصولات هتلی رنوس

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

تخت باکس هتلی

تخت باکس که به نام تخت با رویه پارچه نیز شناخته می‌شود از اسکلت باکس، پارچه رویه و پایه تشکیل شده است. در این مدل تخت‌ها تشک بروی سطح باکس قرار گرفته و ما قید و کفی تخت را نمی‌بینیم. در بازار ما سه مدل تخت باکس داریم که شامل تخت باکس هتلی، تخت باکس جکدار، تخت باکس کشودار می‌شود. تخت باکس ساده را معمولا در هتل‌ها دیده ایم. چیزی شبیه تشک است که سطحی محکم دارد و زیر آن پایه نصب شده است که تشک هتلی را روی آن قرار می‌گیرد. تخت باکس هتلی معمولا با پارچه پوشیده می‌شوند اما اسکلت درونی آنها چوبی یا فلزی هم می‌تواند باشد که معمولا برای آب و هوای با رطوبت بالا از جنس چوبی و برای آب و هوای معمولی از باکس فلزی استفاده می‌کنند. رنگ پارچه‌های تخت‌های باکس معمولا سفید است اما بعضی شرکت‌ها از پارچه‌های طوسی رنگ نیز استفاده می‌کنند. همینطور از پارچه‌های مخملی و چرم‌ها نیز با رنگ های متنوع برای دکوراسیون‌های متفاوت می‌توان باکس‌ها را سفارش داد. ولی در هتل‌ها معمولا از پارچه‌های سفید یا طوسی ساده استفاده می‌شود. هتل‌ها برای سرویس خواب خود اغلب از تخت باکس‌ها استفاده می‌کنند. این تخت باکس‌ها از یک اسکلت چوبی و یا اسکلت فلزی ساخته می‌شود. اسکلت‌های فلزی دارای قیمت بیشتر و وزن سنگین تری نسبت به اسکلت‌های چوبی هستند. همچنین می‌توان گفت این تخت باکس‌ها عمر بیشتری دارند و در استفاده مکرر هتل‌ها عمر نسبتا بالایی نسبت به اسکلت‌های چوبی دارند. تخت باکس، شی‌ای شبیه تشک است که سطحی محکم دارد و زیر آن پایه نصب شده است و تشک بر روی آن قرار می‌گیرد. تخت باکس‌ها در هتل‌ها با پارچه پوشیده می‌شوند اما اسکلت درونی آنها چوبی یا فلزی است که در هتل‌ها به دلیل آلوده نشدن از باکس‌های فلزی استفاده می‌شود. رنگ پارچه های تخت‌های باکس برای هتل مانند ملحفه و حوله، سفید است اما در طراحی‌های داخلی مدرن از تخت باکس‌های با پارچه مخمل برای یک دکور زیبا استفاده می‌شود. همینطور از پارچه چرم و مخمل می‌توان با رنگ‌های متنوع برای دکوراسیون‌های گوناگون امکان سفارشی سازی تخت باکس‌ها برای هتل امکان پذیر است. همچنین می‌توان از مدل‌های مختلف دوخت پارچه نیز در طراحی تخت باکس هتلی مانند لمسه دوزی بهره برد. این طرح‌ها در مرحله نهایی طراحی داخلی، طراحی می‌شوند.

معرفی محصولات هتلی رنوس

موکت هتلی

به موکت هایی که برای به کارگیری در هتل‌ها طراحی می‌شود، موکت هتلی می‌گویند. امروزه موکت‌های هتلی که یکی از تجهیزات هتلی مهم به حساب می‌آید در طرح‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بخش وسیعی از هتل توسط موکت پوشانده می‌شود. مثلا می‌توان به کف اتاق، لابی، آمفی تئاتر، رستوران، راهرو و حتی راه پله اشاره کرد. با توجه به این که موکت‌ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و از طرف دیگر دارای بافت و جنس‌های بسیار متفاوتی هستند به راحتی با عناصر دیگر هتل آمیخته و هماهنگ می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌های موکت هتلی عبارتند از:

  • مقاوم و با دوام بودن: هتل یکی از مکان‌های پر تردد به شمار می‌آید. به همین دلیل کف پوش مورد استفاده در آن باید از مقاومت و طول عمر کافی برخوردار باشد. در غیر این صورت موکت‌ها را پس از مدت کوتاهی باید تعویض کرد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. مقاومت در برابر سایش، ضربه و اجسام سنگین بر اساس میزان تراکم و جنس الیاف مشخص می‌شود.
  • مقاوم در برابر آتش سوزی: هر چند در حال حاضر موکت کاملا نسوز در بازار وجود ندارد اما موکت‌هایی با نام کند سوز وجود دارند که بایددر هتل‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. این موکت‌ها در صورت آتش سوزی از گسترش حریق جلوگیری می‌کنند و دود کمتری را تولید می‌کنند. قیمت این موکت‌ها نسبت به انواع موکت هتلی دیگر کمی بیشتر است.
  • سهولت در تمیزی: راه پله، راهرو و اتاق‌های هتل در معرض رفت و آمد زیاد بوده پس باید موکتی برای پوشاندن این بخش‌ها مورد استفاده قرار گیرد که به سادگی تمیز شود. مثلا موکت‌های گل برجسته و یا پرز بلند به هیچ عنوان برای مکان‌های پر رفت و آمد مناسب نیستند، زیرا به راحتی تمیز نمی‌شوند. همچنین باید به دوام آن در برابر شستشو و همچنین ثبات رنگ و کیفیت توجه زیادی شود.
  • رنگ مناسب: یکی از مواردی که در انتخاب موکت هتلی اهمیت است، داشتن رنگ مناسب این موکت‌ها می‌باشد. زیرا انتخاب رنگ موکت هتلی سلیقه ای نیست و باید متناسب با دکوراسیون باشد.

معرفی محصولات هتلی رنوس

خمیر دندان هتلی

برای بسیاری از مسافران ممکن است پیش بیاید که در زمان سفر به همراه بردن وسایل بهداشتی شخصی را فراموش کنند. به همین دلیل امروزه در بسیاری از هتل‌ها و مراکز اقامتی مجهز و همچنین بیمارستان‌ها،  محصولات و لوازم بهداشتی تحت عنوان محصولات و تجهیزات هتلی مانند مسواک هتلی و خمیردندان هتلی و … در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد. خمیردندان برای کمک به تمیز کردن باکتری‌ها از دندان‌هایمان است اما باید این نکته را در نظر داشت که ساییدگی بیش از حد خمیر دندان نیز می‌تواند منجر به از دست رفتن ساختار دندان و آسیب جدی به مینای دندان شود. به طور کلی خمیردندان ماده‌ای ژله ای است که مواد ساینده و ضد میکروبی به آن افزوده می‌شود. قبل از انتخاب یک خمیر دندان باید راجع به ویژگی‌های خمیردندان استاندارد مطالعه کنید. مهمترین ماده ای که در خمیردندان هتلی وجود دارد که خاصیت ضد پلاک میکروبی دارد، ماده تری کلوزان است این ماده با از بین بردن باکتری های مضر در سطح دندان و لثه، از پوسیدگی جلوگیری و بوی دهان را کاهش می‌دهد. خمیردندان هتلی حاوی ترکیباتی با پایداری یک روزه است و در قدرت پاک کنندگی بی رقیب است. خمیردندان هتلی غالبا در حجم 10 گرمی تولید و بسته بندی می‌شود. تیوپ‌های استفاده شده برای خمیردندان هتلی باید از نوع ای بی ال آلومینیومی و با ماندگاری بالا باشد. در مواد اولیه این محصول از فلوراید جهت پیشگری از پوسیدگی دندان‌ها استفاده شده است. همچنین خمیردندان‌های هتلی دارای دو عمل مهم هستند که عبارتند از:

  1. عمل تمیز کنندگی: که باعث حالت تمیزی دندان از پلاک میکربی و خوشبو شدن دهان می‌شوند.
  2. اثر درمانی: که با داشتن ترکیبات خاصی نظیر فلوراید موجب افزایش مقاومت مینای دندان‌ها می‌شوند.

معرفی محصولات هتلی رنوس

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟