با پرده اداری بیشتر آشنا شوید

دیزاین محیط اداری همیشه یک اصل مهم بوده . طراحی محیط علاوه بر زیبایی بر روی روحیه کارکنان و عمل کرد بهتر آنها نیز تاثیر مستقیم دارد . یکی از اجزای مهم طراحی انتخاب پرده اداری میباشد . برای انتخاب مناسب پرده محیط اداری باید چندین فاکتور کلیدی را بدانیم . نظافت پرده ، عمر مفید پرده ، استفاده آسان و زیبایی عوامل اصلی انتخاب پرده اداری میباشد . یکی دیگر از عوامل استفاده ، کنترل نور محیط میباشد . دیجی کالا ، شهر پرده و تروب سه سایت در زمینه خدمات پرده میباشند که شهر پرده به صورت تخصصی در زمینه پرده فعالیت دارد .

 

ویژگی های پرده اداری :

برای محیط اداری باید پرده ای را انتخاب کنیم که ویژگی های زیر را دارا باشد :

  1. عمر مفید بالا
  2. کمترین نیاز به شست
  3. کنترل نور خوب
  4. نصب آسان
  5. استفاده راحت

پرده ای که تمام این ویژگی ها را دارد میتواند یک انتخاب هوشمندانه برای محیط اداری باشد . توجه داشته باشید که این نکات کلیدی بسیار مهم میباشند و در صورت رعایت کردن این نکات ، بهترین نتیجه برای محیط کار بوجود می آید .

انواع پرده اداری :

پرده اداری مدل های گوناگون و متنوعی دارد که برای هر محیط قابل استفاده است . در انتخاب پرده سلیقه و میزان بودجه ملاک اصلی میباشد . مدل های پرکاربرد و محبوب پرده اداری عبارتند از :

  1. شید اداری
  2. زبرا اداری
  3. کرکره پلیسه اداری
  4. کرکره اداری

شید اداری :

شید یکی از محبوب ترین پرده های اداری میباشد . این پرده استفاده بسیار آسانی دارد و مکانیزم حرکتی آن به صورت بالا رو میباشد . از ویژگی های پرده شید اداری میتوان به :

  1. استفاده آسان
  2. کنترل نور عالی (از 20 تا 100 درصد)
  3. نصب آسان و سریع
  4. عمر مفید بالای 6 سال
  5. تنوع بالا در رنگ و طرح
  6. کمترین نیاز به شست (حداقل 4 الی 5 سال)

با پرده اداری بیشتر آشنا شوید

زبرا اداری :

زبرا یک پرده مشابه پرده شید میباشد با این تفاوت که به صورت راه راه است . از پرده زبرا رنگ بندی گوناگونی وجود دارد . ویژگی های زبرا اداری مشابه با شید است اما ، تنوع طرح زبرا کمتر است .

با پرده اداری بیشتر آشنا شوید

کرکره پلیسه اداری :

‌کرکره پلیسه یک پرده جدید میباشد که بسیار محبوب و پرکاربرد است . این پرده داخل فرم پنجره نصب میشود و کمترین جای ممکن را اشغال میکند . از ویژگی های کرکره پلیسه اداری میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. کمترین فضای ممکن برای نصب
  2. کنترل نور خوب
  3. کمترین نیاز به شست
  4. عمر مفید بالای 5 سال
  5. استفاده آسان

با پرده اداری بیشتر آشنا شوید

کرکره اداری :

کرکره یکی از بهترین پرده های برای کنترل نور است . این پرده در دو حالت چوبی و فلزی موجود است که هر یک زیبایی خاص خودش را دارد . برای محیط اداری کرکره فلزی مفید تر است . ویژگی کرکره اداری موارد زیر میباشد :

  1. کنترل نور عالی
  2. کمترین نیاز به شست
  3. عمر مفیید بالای 6 سال
  4. استفاده راحت

 

با پرده اداری بیشتر آشنا شوید

قیمت پرده اداری چقدر است ؟

‌میزان هزینه و قیمت پرده به میزان کیفیت آن بستگی دارد . هرچقدر کیفیت بالاتر باشد قیمت آن نیز بالا تر است . به طور معمول هزینه پرده زبرا از سایر مدل های پرده اداری پایین تر است .

گران ترین پرده های اداری :

 

همان طور که میدانید هرچقدر کیفیت کار بالاتر باشد هزینه آن محصول نیز بالاتر است . از جمله پرده های گران قیمت :

کرکره چوبی : به دلیل چوب به کار رفته در این پرده قیمت آن نسبت به سایر مدل های کرکره بالا تر است .

شید بلک اوت : ویژگی این پرده این است که نور از آن عبور نمیکند . حتی شدید ترین تابش نور خورشید نیز نمیتواند از آن عبور کند . داخل این پرده یک لایه عایق وجود دارد که مانع عبور نور و حرارت میشود.

پرده های برقی : پرده های برقی بدون نیاز به دست و با یک ریموت جابه جا میشودن . این پرده ها امکان کنترل از راه دور ، امکان زمان بندی را داردند.

راهنمای خرید پرده اداری :

بهتر است قبل از اقدام به خرید پرده برای محیط اداری نکات ذکر شده را رعایت کنید . انتخاب درست و هوشمندانه پرده میتواند به بهبود عمل کرد کارکنان ، بالا بردن روحیه و زیبایی محیط کمک کند . اگر قصد خرید دارید توصیه میکنیم که از مشاوران شهر پرده به صورت رایگان با شماره 09127697143 مشورت بگیرید و سپس باخیال راحت از هرکجا که دوست داشتید خرید کنید .

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)