معرفی ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان مجموعه دکارت

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری های پیش ساخته می‌باشند، ما در این محتوا قصد داریم تا به بررسی دقیق‌تر این نوع متریال بپردازیم و مجموعه‌ای را به شما معرفی کنیم که تمامی این ابزارها را آماده ارائه دارد.

مجموعه دکارت با آدرس وبسایت www.decartstore.co با به کار گرفتن مجموعه‌ای از کارشناسان و طراحان زبده اقدام به ارائه کلیه‌ی ابزارآلات دکوراتیو پلی یورتان نموده است. شما می‌توانید با در اختیار گذاشتن ابعاد و فضای مد نظر خود به کارشناسان این مجموعه طراحی سه بعدی مناسب با نیازهای خود را دریافت نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان)، دارای ویژگی‌های فراوانی هستند و در صنعت ساختمان و معماری کاربردهای بسیاری دارند.

معرفی ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان مجموعه دکارت

همانطور که در عکس هم مشاهده می‌فرمایید ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان بر روی دیوار جلوه‌ی بسیار زیبایی به فضای دیوارها بخشیده است. البته لازم به ذکر است که استفاده از دیوارکوب پلی یورتان نیز می‌تواند به همین اندازه تاثیر گذار باشد که در عکس بعدی نمونه‌ای از آن را ارائه کرده‌ایم.معرفی ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان مجموعه دکارت

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان دارای خواص و ویژگی‌های متعددی می‌باشند از جمله:

1- نصب آسان

نسبت به گچ بری‌های پیش ساخته، نصب ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان بسیار ساده‌تر می‌باشد و می‌توان در عرض چند ساعت کلی ابزارهای دکوراتیو را نصب و کمترین میزان آلودگی و کثیفی را ایجاد نمود.

2- ضد آب

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان) مقاومت بسیار زیادی در مقابل آب و رطوبت دارند. کپک نمی‌زنند، بو نمی‌گیرند و اثری از رطوبت بر روی آنها به جای نمی‌ماند. (برخلاف گچ بری های پیش ساخته)

3- رنگ پذیری بالا

این قابلیت در این ابزارها می‌تواند شما را به سمت استفاده از رنگهای متنوع سوق دهد.

4- کیفیت بالا

5- سبک

در مقایسه با گچ بری‌های پیش ساخته سبک‌تر هستند.

6- انعطاف پذیر

این قابلیت کاربردی باعث می‌شود تا در جاهایی که از نظر شکل هندسی ناتراز هستند نیز بتوانید استفاده نمایید.

7- ضد حشرات

یکی از مهمترین ویژگی‌های ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان این است که محلی برای تجمع حشرات نمی‌باشد و حشرات در آن جا نمی‌گیرند.

8- تنوع بالای ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان:

مجموعه دکارت توانسته است در طی این سالها با توجه به سلیقه و نظرات مشتریان طیف وسیعی از محصولات و ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان را مهیا نماید.

معرفی ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان مجموعه دکارت

به طور خلاصه می توان به محصولات مجموع دکارت با دسته بندی های زیر اشاره کرد:

ابزار گلویی:

ابزار گلویی برای پوشاندن کنج 90 درجه محل اتصال سقف به دیوار، با هدف ایجاد مرزی بین سقف و دیوار پیشنهاد می‌گردد.

هدف از استفاده از ابزار گلویی دکارت این است که، تندی زاویه و لختی آن فضا را  توسط ایجاد یک قوس نرم جایگزین نماییم.

در واقع برای سقف با استفاده از ابزارهای گلویی پیشنهادی در مجموعه دکارت، می‌توان یک کادر واحد ایجاد نمود که باعث زیباتر شدن سقف می‌شود.

در سقف هایی که دارای باند نور مخفی هستند، ابزار گلویی در محل تلاقی دیوار به زیر باند نور مخفی استفاده می‌شود. در عکسهای این ابزار فوق العاده شما می توانید این حس را که سقف از آن حالت خشک و بی روح خارج شده است را احساس نمایید.

از دیگر ویژگی‌های ابزارهای گلویی پلی یورتان عدم نمایان بودن محل اتصال ابزارها به همدیگر است به طوریکه پس از نقاشی درزی مشخص نیست.

ابزار قابسازی:

ابزارهای قاب سازی پلی یورتان دکارت (پلی اورتان) را یکی از جذابترین ایده‌های طراحی دکوراسیون برای دیوارهای داخلی می باشد.

از ویژگی‌های جذاب ابزارهای قابسازی جهت کنترل هماهنگی با سایر متریالها و یا کنترل شلوغی آزاردهنده، خاصیت رنگ پذیری این ابزارهاست به طوریکه می‌توان آنها را با دیوار به صورت همرنگ رنگ آمیزی نمود.

این کار باعث می‌شود تاکید روی ابزارهای قابسازی کم شود و با دیوار اصلی به صورت یک کل دیده شود که با اجرای این مهم، دیوارها در عین حال که دیزاین شده هستند اما شلوغی آزاردهنده‌ای نخواهند داشت.

معرفی ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان مجموعه دکارت

ابزار گل دکوراتیو:

استفاده از موتیف‌های کلاسیک (موتیف ها یکی از عناصر تزئینی در معماری هستند که معمولا با الهام گرفتن از گلها و اشکال اسلیمی به صورت گچبری یا نقاشی روی سقف و دیوار اجرا می‌شوند) در سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار متداول هستند.

این گلها در طرح‌ها و ابعاد گوناگون پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای می‌باشند و از آنها می‌توان در تزئین سقف و دیوار به عنوان تاج یک قاب کلاسیک، کنج انواع قابها و انواع طرح‌های اسلیمی استفاده نمود.

برای رسیدن به یک طرح کلاسیک خاص می‌توان از ترکیب چند گل استفاده کرد و به طرح مورد نظر رسید.

ابزار قرنیز:

قرنیز‌ها در محل اتصال دیوار به کف نصب می‌شوند تا نقش حفاظتی و زیبایی را برای دیوار ایفا کنند. قرنیزها از جنس‌های مختلفی از جمله چوب، ام دی اف، پی وی سی، پلی یورتان و پلی استایرن ساخته می‌شوند که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

توجه شود که قرنیزهای چوبی و ام دی اف معمولا به مرور در محل اتصال شاخه‌ها به هم از هم فاصله می‌گیرند و نسبت به رطوبت و آب حساس هستند، در صورت آسیب دیدگی، امکان ترمیم وجود ندارد و می‌بایست تعویض گردند.

نکته مهم این است که قرنیزهای پی وی سی هم دارای مشکل مشخص بودن درز بین شاخه‌ها و حس مصنوعی و پلاستیکی بودن دارند.

در این میان قرنیزهای پلی اورتان به علت پایین بودن ضریب انبساط و انقباض دچار مشکل فاصله بین ابزارها نمی‌شوند.

همچنین با داشتن خاصیت رنگ‌پذیری، می‌توان بعد از نصب محل میخ‌ها را بتونه کرد و آن را رنگ آمیزی نمود تا یک قرنیز یکپارچه داشته باشید.

حساس به رطوبت و آب نیستند و در صورت آسیب دیدگی می‌توان بدون نیاز به تعویض آن‌ها را ترمیم کرد. گزینه ایده‌آل برای رنگ دلخواه قرنیزها در طراحی دکوراسیون داخلی، قرنیزهای پلی یورتان (پلی اورتان) می‌باشند.

ابزار گل سقفی و دیواری:

استفاده از موتیف‌های کلاسیک (موتیف ها یکی از عناصر تزئینی در معماری هستند که معمولا با الهام گرفتن از گلها و اشکال اسلیمی به صورت گچبری یا نقاشی روی سقف و دیوار اجرا می شوند) در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار متداول هستند.

این گلها در طرح‌ها و ابعاد گوناگون پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای می‌باشند و از آنها می‌توان در تزئین سقف و دیوار به عنوان تاج یک قاب کلاسیک، کنج انواع قابها و انواع طرح‌های اسلیمی استفاده نمود.

برای رسیدن به یک طرح کلاسیک خاص می‌توان از ترکیب چند گل استفاده کرد و به طرح مورد نظر رسید.

نتیجه گیری:

با توجه به مطالب ارائه شده و تجربیات معماران داخلی، استفاده از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان برای دکوراتیو کردن فضاهای در دسترس بسیار پیشنهاد می‌گردد.

مجموعه دکارت این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید با بررسی گالری عکسهای ما از تجربه دیگر مشتریان ما بهره‌مند باشید و همچنین با بررسی ایده‌های ارائه شده در وبسایت بتوانید تصمیم درست‌تری را اختیار نمایید.

شما همچنین می‌توانید با ارائه ابعاد فضاهای خود به کارشناسان ما پیشنهادهای استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان دکارت را دریافت نمایید.

منبع: www.decartstore.co

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟