پرفروش ترین محصولات مفتولی در بازار آهن کدام هستند ؟

محصولات مفتولی و انواع توری ها از جمله پرفروش ترین کالا هایی هستند که در بازار آهن به صورت روزانه به فروش می رسد ، در ادامه به بررسی ۳ محصول پرکاربرد و پرفروش در حیطه صنایع مفتولی خواهیم پرداخت ،  با ما همراه باشید .

پرفروش ترین محصولات مفتولی در بازار آهن کدام هستند ؟

توری مرغی چیست ؟

توری مرغی را می توان به گونه ای تعریف کرد که بیشترین استفاده را در صنعت ساخت و ساز دارد در زیرسازی های که توسط کاشی و گچ کاری و در ستون ها به عنوان پوشش همچنین محافظ و ثابت کننده پشم شیشه برای عایق بودن و ایزوله شدن سقف و کاربردهایی در کشاورزی از جمله حصار کشی جهت پرندگان کوچک و … مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مشخصات ویژه ای دارد از جمله اندازه چشمه یا همان سوراخ هایی که توسط دستگاه بافته می شود چون این محصول انواع مختلفی در سایز چشمه دارد از جمله پر کاربردترین آنها چشمه 4/3 است. بطوری که اگر در بازار مشتریان درخواست خرید توری مرغی داشته باشند منظورشان به چشمه 4/3 تعبیر می شود .

قیمت توری مرغی به صورت روزانه دچار نوسان می شود پس بهتر است برای استعلام قیمت توری مرغی با کارشناسان توری مرغی تماس حاصل نمایید .

یکی از انواع توری‌های پرکاربرد، توری مرغی‌ها هستند. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، این توری با هدف محافظت از زمین‌های نگهداری از مرغ‌ها تعبیه می‌شد. به همین علت از آن زمان‌ با این نام شناخته می‌شود .

چشمه در این توری به شکل شش ضلعی است و اندازه آن معمولا مابین 1 اینچ تا 2 اینچ است. هنگامی‌که توری برای جوجه‌های کوچک استفاده شود، 1 اینچ یا 2.5 سانتی‌متر مناسب است. اما برای مرغ و خروس‌ها، فاصله 2 اینچ یا 5 سانتی‌متر نیز امنیت کامل را فراهم می‌کند .

استفاده از گالوانیزه گرم برای تولید توری مرغی الخصوص توری مرغی ایرانی دارای مقاومت و دوام بالای این نوع سیم است. عمر مفید سیم گالوانیزه در حدود 40 سال است، هزینه نگه داری آن بسیار پایین و در مقابل رطوبت هوا ماندگاری بالایی دارد .

توری پرسی چیست ؟

توری‌ها از گستره تنوع بالایی برخوردار هستند که هر یک کاربری مخصوص به خود را دارد. یکی از انواع پرکاربرد آن، توری پرسی است. این توری‌ها که از محصولات مفتولی به شمار می‌آیند، به علت حالت تار و پود مفتول در آن‌ها، علاوه بر انعطاف‌پذیری، استحکام بالایی دارند. همین امر، منجر به کاربردهای گسترده توری پرسی می‌گردد .

توری پرسی به کمک دستگاهی به نام دستگاه توری پرسی تولید می‌شود. این دستگاه به حفظ بافت مفتول‌ها در کنار یک‌دیگر کمک می‌کند. قابل توجه است که امکان ساخت فنس پرسی با عرض‌های مختلف با این دستگاه وجود دارد .

پرفروش ترین محصولات مفتولی در بازار آهن کدام هستند ؟

یکی از مهم ترین کاربرد توری پرسی استفاده از آن ها به عنوان محافظ درب و پنجره می باشد که به طور حتم در مکان های گوناگونی این محافظ‌های پرسی را مشاهده کرده اید، قرار دادن توری پرسی در این فضا باعث می‌شود تا محافظ قدرتمند و با کیفیتی برای در و پنجره موردنظر شما ایجاد شود از آنجا که این توری پرسی ها معمولاً شکل چندان جذاب و زیبایی ندارند در حال حاضر استفاده از آن ها به عنوان محافظ درب و پنجره تا حدود زیادی کاهش یافته است و امروزه محصولات جدید تر و زیباتری برای این فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد .

قیمت توری پرسی نیز وابسطه به نوسانات بازار می باشد و مواردی همچون تغیرات قیمت دلار روی این محصول تاثیر بخصوصی دارد .

همچنین از این توری پرسی ها برای ساخت قفس مناسب برای حیواناتی همانند پرندگان، سگ ها، گربه ها و غیره استفاده می شود، قرار دادن حیوان در این فضا باعث می‌شود تا در کنار حفظ سلامت وی، محافظت ویژه نیز از او انجام شود، در برخی از مزارع و باغ ها از توری پرسی به عنوان حفاظ نیز استفاده می‌شود، در چنین شرایطی متراژ های مختلف از توری پرسی خریداری شده و در اطراف زمین نصب می شود .

مفتول مسوار چیست ؟

استفاده از مسوار که در بازار جهانی با نام پیوتر نیز شناخته می شود، قدمتی طولانی دارد. آلیاژی ارزشمند و کاربردی متشکل از فلزاتی همچون قلع، مس، آنتیموان و دیگر افزودنی ها همچون نقره یا بیسموت. درصد بالای فلز قلع موجود در ترکیبات مسوار (85 تا 99 درصد فلز قلع) باعث شده تا این محصول در زیر مجموعه آلیاژهای قلع قرار بگیرد .

از مسوار می توان محصولات و فرآورده های صنعتی دیگری همچون مفتول مسوار، لوله مسوار و… تهیه کرد که هر یک در جایگاه خود بسیار ارزشمند و کاربردی هستند. اصولا برای اینکه مقاومت مسوار را در برابر عواملی همچون خوردگی افزایش دهند بر روی سطح بیرونی آن از یک روکش یا لایه مسی استفاده می کنند. مسوار را می توانید به دو شکل شاخه ای و کلافی از بازار تهیه کنید .

پرفروش ترین محصولات مفتولی در بازار آهن کدام هستند ؟

مفتول مسی یا مفتول مسوار در صنایع گوناگونی کاربرد دارد. این صنایع شامل صنعت تولید کننده یخچال، داکت‌اسپلیت، کولر‌گازی، اجاق‌گاز و… می‌باشد. این نوع مفتول بر حسب کاربرد در ضخامت‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد که عمدتا به صورت کلاف و شاخه موجود می‌باشد. مسوار در لغت به معنی شبیه مس است. این آلیاژ که یکی از فلزات گرانبها به شمار می‌رود از ترکیب ۸۵ درصد قلع، ۱۰ درصد آنتیموان، ۲ درصد مس و مقداری بیسموت و در مواقعی نقره ساخته می‌شود. مس و آنتیموان در مسوار نقش سخت کننده را ایفا می‌کنند تا این فلز مقاومت خوبی پیدا کند. البته نقطه ذوب مسوار پایین بوده و بنابراین بیشتر برای مصارف تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های مسوار این است که رنگ آن به مرور کدر نمی‌شود اما با قرار گرفتن در معرض هوا و رطوبت به آرامی اکسید می‌شود. از کاربردهای این فلز می‌توان به ساخت وسایل و ابزار آشپزخانه و لوازم تزیینی اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که از مفتول آن برای ساخت سیم‌های مختلف استفاده می‌شود. قیمت مفتول مسوار با توجه به عوامل عدیده‌ای تعیین می‌گردد .

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟