مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر چیست؟

بدون شک، شرکت اشنایدر الکتریک از مطرح ترین کمپانی های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در جهان به شمار می رود. این شرکت نوآور در ایران نیز دارای نمایندگی است. در ادامه به آشنایی با خدمات نمایندگی اشنایدر الکتریک و مزایای خرید از آن آشنا می شوید.

درباره شرکت اشنایدر الکتریک

شرکت فرانسوی اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) در سال ۱۸۳۶ توسط دو برادر به نام های جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر روی ملمزون فرانسه واقع شده است. این برند از سال 1981 تا به امروز در زمینه مهندسی برق و تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی فعالیت داشته و هنوز نیز جایگاه بالای خود را در این صنعت دارد. امروزه نمایندگی اشنایدر در بیش از 100 کشور از جمله فعال بوده و حدود 135 هزار نفر کارمند را پوشش داده است.

معرفی محصولات اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک تولیدکننده انواع محصولات مرتبط با مهندسی برق و تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی است. از بین این محصولات مختلف آن می توان به پاورمتر، رله، رله ضربه‌ای، کلید اتوماتیک، کلید اتوماتیک فیکس، کلید حرارتی، کلید مینیاتوری، کلید محافظ، بی متال، کلید هوایی اینورتر، کنتاکتور، چراغ سیگنال، سافت استارتر، پی ال سی، خازن، سنسور، پوش باتون، منبع تغذیه، کنترل فاز، جوی استیک، تایمر، لیمیت سوئیچ و … اشاره کرد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر چیست؟

نمایندگی اشنایدر در ایران

نمایندگی اشنایدر در ایران سالهاست که در زمینه تامین و عرضه مستقیم انواع محصولات این کمپانی به مشتریان خود فعالیت دارد. امروزه با وجود تحریم های بین المللی توانسته سبد کالای محصولات این برند را تامین کرده و به طور مستقیم با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به ‌همراه گارانتی دست مصرف کننده برساند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر

همانطور که گفته شد از جمله مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر عرضه مستقیم محصولات این شرکت به مشتری و حذف واسطه هاست. این ویژگی موجب گشته محصولات مورد نظر با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کننده ارائه شود.

نمایندگی اشنایدر بازارهای مختلف را برای تامین برق، کنترل فرآیند و مدیریت ابزار زیرساخت های تولید و شبکه های مخابراتی و حمل و نقل پوشش می دهد و فروش محصولات این شرکت در ایران بر عهده این نمایندگی است. از جمله مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

کاهش هزینه ها

نمایندگی اشنایدر با عرضه مستقیم محصولات اشنایدر توانسته در کاهش هزینه خرید از خارج از کشور و حذف واسطه ها گام بزرگی بردارد. همه محصولات این برند خوش نام در نمایندگی آن نیز وجود دارد و کاربران با مراجعه به وبسایت نمایندگی می توانند کالای خود را سفارش دهند.

ارائه راه حل های فنی نوآورانه

نمایندگی اشنایدر با ارائه راه حل های فنی نوآورانه نیازهای مشتری را برطرف می کند. بدین ترتیب، کاربران از طریق تبادل دائمی اطلاعات و بازدید از سایت، شناخت بهتری نسبت به محصولات جدید این شرکت پیدا می کنند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر چیست؟

تسهیل نیازهای مشتری

نمایندگی اشنایدر با تبادل اطلاعات و ایجاد یک رابطه واقعی با مشتریان خود اعتماد، انطباق پیشنهاد با اهداف و نیازهای حساب های کلیدی را تسهیل کرده است. پیمانکاران، یکپارچه سازان سیستم، سازندگان ماشین آلات یا سازندگان پنل به طور مستقیم می توانند لوازم خود را به طور عمده از نمایندگی دریافت کنند.

امکان مقایسه محصولات

امکان مقایسه محصولات در نمایندگی اشنایدر وجود دارد و کاربران با مراجعه به این نمایندگی می توانند از بین محصولات متنوع این شرکت، کالای خود را با اطمینان انتخاب نمایند. این ویژگی در زمان انتخاب توسط کاربران صرفه جویی می کند.

خرید اینترنتی

کاربران با مراجعه به وبسایت نمایندگی اشنایدر می توانند محصولات خود را به راحتی انتخاب کنند. این موضوع خرید کالا را برای مشتریان آسان کرده است. خریداران پس از ثبت محصول می توانند آن را درب منزل تحویل بگیرند.

در نتیجه

نمایندگی اشنایدر به عنوان نماینده شرکت مطرح فرانسوی اشنایدر الکتریک در ایران با حذف واسطه ها محصولات این برند را به طور مستقیم به دست خریدار می رساند. این خصوصیت موجب گشته انواع محصولات مرتبط با مهندسی برق و تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کننده ارائه گردد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟