قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم

قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم

احتمالاً تا به حال نام شیشه سکوریت یا نشکن به گوشتان رسیده یا از آن استفاده کرده‌اید. جالب است بدانید که این نوع بلور، ۵ تا ۱۰برابر مقاوم‌تر از گلس‌های معمولی است. برای این‌که به طور دقیق با انواع مختلف این محصول و قیمت شیشه سکوریت با نصب آن آشنا شوید، در این با ما همراه باشید. در ضمن برای تهیه شیشه سکوریت و نصب این محصول، ما مجموعه حرفه‌ای معتبر شیشه تایم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شیشه سکوریت چیست

به بلوری که در طی یک فرایند مکانیکی حرارتی، گرم و سرد شده و به واسطه آن مقاومت بالایی نسبت به دما پیدا می‌کند، سکوریت می‌گویند. این شوک دمایی منجر به افزایش مقاومت بلور در برابر فشار و ضربه هم می‌شود.

همچنین در صورتی که این نوع مصالح در اثر شدت ضربات بالا بشکنند، لبه‌های تکه‌های ایجاد شده برنده نیست. از این رو در اثر بروز حادثه، به چیزی یا کسی آسیب وارد نمی‌شود. مزایای بی‌نظیر این نوع گلس ایمنی باعث متمایز شدن آن از سایر محصولات مشابه شده است. بنابراین خرید این نوع بلور ایمن و نشکن را به ویژه برای مکان‌ها و موقعیت‌های خاص به شما توصیه می‌کنیم.

از این محصولات به دلیل استحکام بالا در صنعت خودروسازی و ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. بعضی از کاربردهای رایج گلس مذکور عبارتند از:

  • درب ساختمان
  • پارتیشن‌های اداری، تجاری و مسکونی
  • درب اتوماتیک
  • لوازم آشپزخانه مثل سینک‌، اجاق گاز و غیره
  • جان پناه

به یاد داشته باشید که روی این گلس‌های ایمن، آرم استاندارد حک شده است. همچنین هیچ‌گونه موجی روی آن دیده نمی‌شود. در ضمن، محصول مذکور می‌تواند دمای غیرمستقیم تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند. رنگ این نوع بلور هم همیشه ثابت مانده و تغییر نخواهد کرد. شما می‌توانید گلس نشکن مورد نیاز خود را در ابعاد مورد نیاز، به شیشه تایم سفارش دهید.

قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم

انواع شیشه سکوریت

گلس‌های نشکن با توجه به پروسه تولید و میزان مقاومت خود به دو دسته سکوریت حرارتی و لمینت تقسیم می‌شوند. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات بیان شده است.

شیشه سکوریت حرارتی

به منظور تولید محصول مقاوم، لایه‌های بلور وارد کوره‌هایی با حرارت بیشتر از ۷۰۰ درجه سانتیگراد یا ۱۲۰۰ درجه فارنهایت می‌شوند. این لایه‌ها بعد از ذوب شدن به سرعت خنک می‌شوند. فرایند مورد بحث در افزایش مقاومت متریال ساختمانی موثر است.

متریال تولید شده به این روش، در مقابل ضربه و فشار مقاوم هستند. همچنین آن‌ها در صورت شکستن به تکه‌هایی کوچک با لبه‌های گرد، تبدیل می‌شوند. بدین ترتیب می‌توان گفت که بلورهای نشکن تولید شده به روش حرارتی برای انسان‌ها و سایر موجودات ساکن در محیط، خطرناک نیستند.

این محصولات تا ۵ برابر مقاومت بیشتری نسبت به گلس‌های معمولی دارند. به همین دلیل متریالی محبوب در معماری و طراحی داخلی به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که بلورهای نشکن حرارتی در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. قیمت این نوع گلس‌ها هم با توجه به رنگ، جنس و ابعاد آن‌ها متفاوت است.

شیشه سکوریت لمینت

برای تولید گلس‌های سکوریت لمینت از فرایندی مشابه پروسه ساخت گلس‌های حرارتی استفاده می‌شود، اما در این محصولات، یک لایه لمینت یا پلی آکریلیک هم به منظور افزایش مقاومت آن‌ها به کار می‌رود. ترکیب مورد بحث برای گلس‌های دارای انحنا و خم کاربرد دارد و از آن به دلیل قیمت بالا کمتر در مصارف ساختمانی و تجاری بهره می‌برند.

انواع مختلفی از بلور لمینت در بازار موجود است که با افزودن لایه‌های مقاوم شفاف به سکوریت‌های حرارتی تولید می‌شوند. برای مثال، پنجره جلو اتومبیل و وسایل نقلیه، معمولاً از جنس نشکن لمینت هستند که مقاومت بالایی در مقابل ضربه و فشار دارند.

انواع مقاوم‌تر این گلس‌ها هم مقاومت بالایی از خود در برابر گلوله و ضربات بسیار سنگین نشان می‌دهند. از این محصولات بیشتر در طلافروشی‌ها، باجه بانک‌ها و کاربردهای امنیتی و محافظتی دیگر استفاده می‌شود. تکه‌های خرد شده ناشی از شکستن بلورهای نشکن لمینت هم تیز و خطرناک نیستند.

قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم

بهترین قیمت شیشه سکوریت در شیشه تایم

شما می‌توانید انواع مختلف بلور نشکن را با بهترین قیمت و بدون هیچ واسطه‌ای از گروه تولیدی شیشه تایم خریداری کنید. در این مجموعه، باکیفیت‌ترین گلس‌ها را در اندازه‌ها و ابعاد مختلف تولید کرده و آن را در هر مکانی که شما بخواهید نصب می‌کنند.

قیمت این محصول به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، ضخامت و محل نصب بستگی دارد. هر چقدر ابعاد خود گلس بیشتر باشد، نصب آن هم دشوارتر است. لذا قیمت شیشه سکوریت با نصب، بیشتر از موارد بدون نصب است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع مختلف این بلور و همچنین قیمت نصب آن‌ها، کافی است با کارشناسان شیشه تایم تماس بگیرید.

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟