با بزرگ ترین سایت فروش ابزار دقیق آشنا شو

امروزه فروش ابزار دقیق توسط فروشنده های مختلف به صورت گسترده انجام می شود. ابزار دقیق نقشی حیاتی در پروژه های صنعتی دارند. ابزار دقیق در اکثر کارخانه ها و کارگاه ها دیده می شوند. خرید ابزار دقیق باعث می شود پروژه های صنعتی به صورت بسیار دقیق کار کنند.

ابزار دقیق رشته جداگانه خود را در دانشگاه دارد. کسانی که در این رشته تحصیل می کنند مدرک مهندسی ابزار دقیق را دریافت می کنند. مهندسان ابزار دقیق می توانند کار نصب تجهیزات ابزار دقیق را به صورت استاندارد انجام دهند و به صورت درستی از آن استفاده کنند. در ادامه می خواهیم به معرفی ابزار دقیق و معتبر ترین فروشگاه در زمینه فروش ابزار دقیق بپردازیم.

فروش ابزار دقیق، معرفی و کاربرد آن

با بزرگ ترین سایت فروش ابزار دقیق آشنا شو

فروش ابزار دقیق، معرفی و کاربرد آن

تولید و فروش ابزار دقیق برای پروژه های صنعتی مانند پتروشیمی های نفت و گاز، معادن، کارخانه های تولید سیمان و صنایع غذایی بسیار مهم و حیاتی می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، ابزار دقیق به ابزار هایی گفته می شود که به صورت بسیار دقیقی کار می کنند. این ابزار ها کمترین میزان خطا را دارند. ابزار دقیق برای اندازه گیری، کنترل، ثبت و انتقال اطلاعات به کار می روند.

پارامتر هایی که توسط این ابزار دقیق اندازه گیری می شوند بسیار هستند. این پارامتر ها شامل دما( دماسنج)، ارتفاع سطح( سطح سنج یا ارتفاع سنج)، فشار( فشار سنج)، غلظت گاز ها، میزان اسیدی بودن ماده و فلو یا جریان سیال ها( فلو سنج) می باشند. ابزار دقیق اگر به صورت دقیق و حساب شده کار نکنند می توانند ضرر و زیان بسیاری را متوجه پروژه کنند. مثلا ممکن است میزان دمای یک سیال در داخل مخزن 100 درجه سانتی گراد باشد. اما ابزار دماسنج آن را 80 درجه نشان دهد. در این صورت ممکن است سیال درون مخزن خراب شود و دیگر قابل استفاده نباشد.

ابزار دقیق شامل چه بخش هایی می شود؟

فروش ابزار دقیق شامل سه بخش می شود. ابزار دقیقی که برای هر یک از بخش های زیر به کار می روند با هم تفاوت دارند. در هر یک از بخش های زیر بزاری نقش دارند که به آنها می پردازیم.

  • اندازه گیری (مانند گیج فشار که در صورت تمایل به خرید میتوانید بر روی ( قیمت گیج فشار ) کنید)
  • کنترل
  • محرک ها یا ادوات خروجی

اندازه گیری

با بزرگ ترین سایت فروش ابزار دقیق آشنا شو

فروش ابزار دقیق در پیکاتک

در بخش اندازه گیری، کمیت و پارامتر مورد نظر به صورت بسیار دقیقی اندازه گیری می شود. اندازه گیری به وسیله ابزار دقیق مانند فشارسنج، سطح سنج، فلو سنج، دماسنج، سرعت سنج،ph سنج و … انجام می شود. برای اندازه گیری پارامتر های مختلف از سنسور ها استفاده می شود. سنسور ها می توانند میزان کمیت مورد نظر را به صورت دقیق اندازه گیری کنند. میزان حساسیت سنسور ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر سنسور ها در میزان اندازه گیری خود اشتباه کنند باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری می شوند. فروش ابزار دقیق سنسور در سایت پیکاتک انجام می شود.

کنترل

فروش ابزار دقیق شامل سیستم های کنترل کننده نیز می باشد. در گذشته عمل کنترل کردن به وسیله نیروهای انسانی انجام می گرفت. به این صورت که همیشه باید یک فرد به کنترل ماده در صنایع می پرداخت. اما امروزه این کار را سیستم های کنترل کننده بسیار پیشرفته انجام می دهند. در سیستم های کنترل کننده ابزار دقیقی مانند ترانزیستورها، کارت های الکترونیکی، کامپیوتر های صنعتی، سیستم کنترل توزیع پذیر(DCS) و کنترل کننده فازی(FCD) نقش دارند.

محرک ها یا ادوات خروجی

محرک ها ابزار هایی هستند که سیگنال هایی را که از سیستم کنترل کننده خارج می شوند دریافت می کنند و این اطلاعات را پردازش می کنند. سپس بعد از پردازش اطلاعات مربوط به این سیگنال ها، عملی متناسب با آن انجام می دهند. محرک ها نقش زیادی در ثبات و پایداری ماده در پروژه های صنعتی دارند. فروش ابزار دقیق محرک شامل الکتروموتور و شیرهای کنترل کننده می باشد.

انواع ابزار دقیق و کار آن ها

فروش ابزار دقیق برای اندازه گیری، کنترل و نظارت بر ماده انجام می شود. دستگاه هایی که به این منظور استفاده میشوند، بسیار هستند. اما ما می خواهیم برخی از پرکاربردترین دستگاه هایی را به شما معرفی کنیم که به عنوان ابزار دقیق در پروژه های مهم شناخته می شوند.

  1. سنسور ها: سنسور نقش مهمی در اندازه گیری پارامتر مورد نظر دارد. عمل اصلی اندازه گیری توسط سنسور انجام می شود.
  2. ترانسدیوسر: ترانسدیوسر ها نقش مبدل را به عهده دارند. ترانسدیوسر اطلاعاتی را که از سنسور صادر می شود را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. اطلاعات سنسور در شبکه ارتباطی قابل انتقال نیستند. در نتیجه این اطلاعات حتما باید به سیگنال الکتریکی تبدیل شوند.
  3. ترانسمیتر: سیگنال هایی که توسط مبدل یا ترانسدیوسر تولید می شوند بسیار ضعیف هستند و نمی توان این سیگنال ها را در فواصل طولانی ارسال کرد. به همین دلیل ترانسمیتر این سیگنال های الکتریکی را تقویت می کند تا بتوان آن را تا مراکز کنترل به خوبی ارسال کرد.

فروش ابزار دقیق در پیکاتک

با بزرگ ترین سایت فروش ابزار دقیق آشنا شو

ویژگی های فروشگاه پیکاتک

پیکاتک یکی از معتبر ترین مجموعه ها در زمینه فروش ابزار دقیق به صورت کاملا نو و دست دوم می باشد. این فروشگاه  فروش ابزار دقیق را هم از طریق دفتر مرکزی و هم از طریق سایت خود (www.pikatak.com) انجام می دهد. اگر امکان مراجعه به دفتر مرکزی را ندارید، می توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و کالای خود را در هر کجای ایران که هستید به صورت کاملا سالم و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

ویژگی های فروشگاه پیکاتک

ویژگی های فروشگاه معتبر پیکاتک که در زمینه فروش ابزار دقیق فعالیت دارد باعث می شوند که افراد تجربه خوبی را در زمینه خرید ابزار دقیق تجربه نمایند. تنوع محصولات فروشگاه، فروش ابزار دقیق نو و کارکرده، موجودی بالا از هر محصول، ضمانت معتبر کالا و پشتیبانی از ویژگیهای این فروشگاه می باشند. با خرید ابزار دقیق از فروشگاه پیکاتک، ابزار هایی اورجینال و با کیفیت بالا تهیه کنید. این شرکت با داشتن تیمی متخصص از بهترین مهندسان، خدمات تعمیر ابزار دقیق را به مشتری های خود ارائه می کند. در نتیجه می توانید با خیالی آسوده ابزار دقیق پروژه های خود را از فروشگاه پیکاتک تهیه نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟