اصول نوین برای فنگ شویی اتاق نشیمن [ در سال جدید ]

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی یکی از اصول چیدمان چین باستان است که اگر وسایل بنا به آن چیده شوند، هماهنگی، خوش شانسی، شادی، موفقیت و ثروت به ارمغان می‌آید. ما در این مقاله قصد داریم به اصول فنگ شویی اتاق نشیمن در سال جدید بپردازیم.

اصول نوین برای فنگ شویی اتاق نشیمن [ در سال جدید ]

جدیدترین اصول فنگ شویی برای طراحی اتاق نشیمن

حقیقتا دکوراسیون اتاق نشیمن یک اثر هنری است. مبلمان، رنگ‌ها، وسایل روشنایی و آثار هنری در هارمونی و توازن طراحی داخلی نقش موثری دارند. با این حال، ایجاد فضا با طراحی هماهنگ چیزی بیشتر از چیدمان است. این موضوع شامل هماهنگی باطنی طراحی می‌شود که نتیجه آن بازتاب در محوطه خانه است. ما در این مقاله قصد داریم اصول نوین فنگ شویی برای طراحی اتاق نشیمن را بیان کنیم.

از نظر روانشناختی، هال نشان‌گر درک ما از جهان بیرونی است. فضایی که ما می‌توانیم جایگاهمان را در آن تقویت نمائیم و استعدادمان را در جهت رفاه و کامیابی بروز بدهیم.

  • نقش رنگ در زیباسازی اتاق نشیمن

رنگ‌ها در اصول فنگ شویی نقش موثری دارند. زیرا رنگ‌ها منعکس کننده تعادل فعال هستند. در اصول فنگ شویی غالبا از رنگ‌های پرقدرتی اعم از مشکی و قرمز آن هم در مقادیر زیاد اجتناب ورزیده می‌شود. همچنین رنگ‌های پاستلی، سایه‌های زرد، سبز و حتی سفید به طور تک رنگ نیز استفاده نمی‌شود. و استفاده بیش از حد از رنگ آبی نشان دهنده سرما و محیط غیردوستانه است. با این حال، سال جاری پالت رنگ ذیل برایتان خوش یمنی می‌آورند!

اصول نوین برای فنگ شویی اتاق نشیمن [ در سال جدید ]

  • فنگ شویی مبلمان در اتاق نشیمن

یکی از اصول فنگ شویی در چیدمان مبل کم خلاصه گردیده است. مبلمان باید طوری در اتاق نشیمن استقرار یابند که مانع از رفت و آمد ساکنین و دسترسی به سایر فضاهای خانه نشود. چیدمان مبلمان بزرگ و زیاد اصلا در فنگ شویی توصیه نشده است. به گفته این اصول هرچه فضا خالی‌تر باشد، وفور نعمت به ارمغان می‌آورد.

مبلمان باید به گونه‌ای قرار گیرند که وقتی رویشان می‌نشینیم، قادر به مشاهده مستقیم در نباشیم. همچنین، مبل‌ها نباید پشت به پنجره و یا نزدیک در ورودی قرار بگیرند. در عوض بهتر است مبل‌ها پشت به دیوار باشند.

اصول نوین برای فنگ شویی اتاق نشیمن [ در سال جدید ]

قیمت خرید 60 مدل کوسن مبل [کوسن مدرن و سنتی- بالش مبل]

 

  • فنگ شویی گل و گیاه در اتاق نشیمن

به طور کلی همه نوع گیاهی را می‌توان در اتاق نشیمن قرار داد اما توصیه شده که از گیاهان متناسب با اندازه‌شان استفاده کنید. هرگز گیاهان را تحت فشار فضا قرار ندهید. به طور مثال، حواستان باشد شاخه‌های گیاه به گوشه و کنار و یا سقف برخورد نکند. حتی وقتی گیاهان کوچک انتخاب می‌کنید، به ابعاد میز و جذابیت بصری آن نیز توجه کنید.

با این حال، گیاه یشم، بامبو، شادی آور، کاج، درخت پرتقال، سیب، هلو و لیمو گیاهان مفید از نظر فنگ شویی هستند. و در همین راستا، گل‌های صدتومنی، داوودی، برگ قاشقی، رز ژاپنی، نرگس، یاس بنفش، مگنولیا، نیلوفر و ارکیده گل‌های ایده آلی محسوب می‌شوند.

اصول نوین برای فنگ شویی اتاق نشیمن [ در سال جدید ]

  • فنگ شویی آکواریوم در اتاق نشیمن

معمولا ماهی‌ها استعاره‌ای از وفور نعمت هستند و نصب و تعبیه آکواریوم در طراحی اتاق نشیمن یکی از عناصر جذاب به شمار می‌رود. اصول فنگ شویی بر این باور است که استقرار آکواریوم در خانه می‌تواند راهی ساده برای رسیدن به موفقیت و ثروت باشد.

بهترین فضا برای قرار دادن آکواریوم در اتاق نشیمن و یا دفتر کار است. برای آنکه تمام باورهای فنگ شویی را متحقق کنیم، باید تعداد ماهی‌ها را فرد در نظر بگیریم. زیرا تعداد فرد در این اصول نشان‌گر جذب شانس است.

با توجه به این موضوع که ماهی‌ها در یک وجب تنگ خوشحال نیستند، بهتر است برای نگهداریشان یک آکواریوم نیم دایره و یا مستطیل با لبه‌های گرد انتخاب کنید و اگر قصد دارید آکواریوم را در سمت شمالی هال قرار بدهید، یک آکواریوم استوانه‌ای انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید مطابق با باورهای فنگ شویی به کامیابی برسید و ثروتمند شوید، ماهی آروانا خریداری نمائید اما اگر پول کافی برای خرید چنین ماهی‌ای ندارید، می‌توانید به جای آن ماهی قرمز یا کپور گلگون بخرید.

اصول نوین برای فنگ شویی اتاق نشیمن [ در سال جدید ]

خرید 34 مدل پایه و استند گلدان مدرن (ارسال رایگان) دکوراسیون امروزی

 

  • فنگ شویی تلویزیون در اتاق نشیمن

اکثر ما بخش مهمی از وقتمان را صرف تماشای تلویزیون می‌کنیم. به اعتقاد اصول فنگ شویی تلویزیون قدرت تقویت کننده انرژی در هال خانه است. به همین خاطر تلویزیون باید در نقاط دارای انرژی مثبت هال مستقر شود و این امر تنها با اندازه گیری دقیق میسر می‌گردد.

اگر تلویزیون در جای صحیح قرار گیرد از بدشانسی، سردرد و بیماری‌های چشمی جلوگیری می‌شود. و این موضوعی است که اصول فنگ شویی به ما می‌گوید.

تلویزیون باید در جایی مستقر شود که ما در تمرکز کامل برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها، اخبار و برنامه‌های سرگرم کننده باشیم. مسیر دقیق استقرار تلویزیون باید به وسیله ماشین حساب اعداد کوا (KUA) انجام شود. در حال حاضر اپلیکیشن‌های متعددی برای حساب کردن اعداد کوا ارائه شده است. این اعداد به شما مسیر خوش شانسی را نشان داده و نگرش مثبتی در روحیاتتان پدید می‌آورند.

قیمت خرید و مقایسه 32 مدل میز تلویزیون چوبی و ام دی اف مدرن در بازار

اصول نوین برای فنگ شویی اتاق نشیمن [ در سال جدید ]

4.8/5 - (5 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
اتاق نشیمن شاداب و زنده ، تزیین و چیدمان آپارتمان مدرن و امروزی ، فنگ شویی اتاق خواب ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.8/5 - (5 امتیاز)