فروش عمده ی انواع جرم گیر و سفید کننده

در جریان سال های گذشته، شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و کشور ایران توانسته است تا حدود قابل توجهی بازار عرضه و پخش محصولاتی مانند جرم ‌گیر و سفید کننده را متاثر کند.

بازار رغبت بیشتری به خرید این گونه محصولات پیدا کرده و ین موضوع باعث شده است تا در برخی از موارد نمونه های تقلبی و بدون کیفیت نیز در بازار عرضه شود که می تواند در صورت توزیع بی رویه سلامت استفاده کنندگان را تهدید کند.

بدین معنی که ممکن است جرمگیر یا سفید کننده عمده خریداری شده موجب از بین رفتن انواع سطوح شده و در نهایت هزینه های بیشتری را به شما تحمیل کند. از همین رو لازم است تا در مصرف این محصولات حتی المقدور افراط نشود. در ادامه این شرایط را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

فروش عمده ی انواع جرم گیر و سفید کننده

جرم گیر مرغوب و ویژگی های آن

در ارتباط با جرم گیر عمده ویژگی هایی لازم است در نظر گرفته شود که عبارتند از:

  • توانایی پاک کنندگی و جرم‌گیری قدرتمند
  • عاری بودن جوهرنمک تولید شده از ترکیبات شیمیایی مضر
  • بسته بندی مناسب
  • تنوع در حجم ارائه شده
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

برای درک بیشتر این ویژگی ها هر یک از این موارد اشاره شده را به ترتیب مورد بررسی قرار می دهیم تا در انتخاب این محصول بتوانید از فرصت استثنایی فروش عمده انواع جرم گیر و مایع سفید کننده عمده تولیدی فروشگاه باباسلمان نهایت استفاده را ببرید.

توانایی پاک کنندگی و جرم‌گیری قدرتمند

از انواع جرم گیر (جوهرنمک) برای پاکسازی و رفع هر نوع جرم قدیمی مانده بر روی سطوح مختلف از جمله کاشی، سرامیک، سرویس های چینی و سایر سطوح مشابه به خصوص انواع سرویس های بهداشتی استفاده می شود. این کار می تواند ضمن ضدعفونی کردن این سطوح، شفافیت و درخشندگی دوباره را نیز به آنها بازگرداند.

عاری بودن جوهرنمک تولید شده از ترکیبات شیمیایی مضر

بهتر است زمانی که یک جرم گیر می خرید از عدم وجود مواد مضر برای سلامتی انسان و محیط در آن ها اطمینان پیدا کنید. هر چند وجود ترکیبات لازم برای جرمگیری سطوح به خودی خود خبر از وجود مواد شیمیایی از جمله جوهر نمک می دهد. همین ترکیبات معمول و لازم به کار رفته در همه ی جرم گیر ها در صورت تماس با پوست و استنشاق گاز متصاعد شده از ان ممکن است آسیب هایی جدی را برای فرد به خصوص دستگاه تنفسی او به همراه داشته باشد. از همین رو لازم است که همیشه در مصرف این محصول احتیاط شود.

بسته بندی مناسب

دارا بودن بسته بندی  مناسب و غیر قابل نفوذ مانع نشت این مواد به بیرون می شود که همین امر می تواند جلوی از بین رفتن خواص این محصول را بگیرد. از طرف دیگر در خرید انواع جرم گیر عمده اگر محصول بسته بندی مناسب داشته باشد در زمان حمل و نقل به نقاط مختلف و حتی دور دست نیز دچار آسیب های جانبی نمی شود.

تنوع در حجم ارائه شده

با توجه به نیاز مشتریان و روش مصرف آن ها حجم های مختلف جرم گیر اهمیت میابد. برای شرکت های بزرگ، رستوران ها، بیمارستان ها و… مطمئنا حجم های بیشتر مانند جرم گیر 10 لیتری یا 20 لیتری خواهان بیشتری دارد و در مصارف خانگی جرمگیر های 3 لیتری یا کم حجم تر برای افراد مناسب تر است.

فروش عمده ی انواع جرم گیر و سفید کننده

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

مطمئنا در کنار تمام ویژگی های ذکر شده برای انواع جرم گیرعمده مهم است تا قیمت این محصول نیز در مقایسه با محصولات مشابه یا سایر نمونه های خارجی در نظر گرفته و قیمت مناسب تری ارائه شود تا مشتریان در نهایت بتوانند با قیمت مقرون به صرفه به آن دسترسی پیدا کنند.

برخی از مهمترین کاربردهای مایع سفید کننده عمده موجود در بازار عبارتند از:

مایع سفید کننده به عنوان پاکسازی و تمیز کننده سطوح مختلف

سفید کننده های توزیع شده توسط این شرکت قادرند تا حتی جرم های سنگین و در ظاهر جدا نشدنی را هم از سطوح مختلفی از جمله کاشی ها، سرامیک و سینک های ظرفشویی یا چینی های سرویس های بهداشتی جدا کنند.

بنابراین اگر تا کنون اینطور تصور می کردید که کارایی این محصول صرفا مخصوص شست وشوی انواع منسوجات میباشد باید به این نکته را متذکر شویم که کاربردهای سفید کننده عمده بسیار فراتر از این ها است و می توان در موارد بسیاری از این محصول استفاده کرد. استفاده از وایتکس عمده باباسلمان می تواند نتایج عالی و شگفت انگیزی را به دنبال داشته باشد.

مایع سفید کننده یا ضدعفونی کننده و ضد باکتری قدرتمند

سفید کننده ها علاوه بر پاک سازی و لکه زدایی از سطوح و منسوجات همینطورقادر هستند تا این سطوح را گند زدایی یا ضد عفونی کنند. در واقع وایتکس عمده یک مایع چند منظوره است که قادر است تمام این ویژگی ها را به صورت یکجا گرد آوری نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این محصول که بر اساس نیاز مشتریان عرضه می شود در حجم و ابعاد مشخصی تولید شده وغالبا در اوزان 500 گرمی تا 4 لیتری در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

فروش عمده ی انواع جرم گیر و سفید کننده

بهترین مایع سفید کننده را با این شرایط بخواهید

مایع سفید کننده عمده برای این که بتواند در چرخه خرید و فروش و توزیع در بازار قرار گیرد لازم است تا از ویژگی های مهمی برخوردار شود.

  • از غلظت مناسبی برخوردار باشد.
  • بسته بندی محکم و غیر قابل نفوذی داشته باشد.
  • مجوزهای لازم را دارا باشد.
  • فاقد ترکیبات شیمیایی غیر معمول مضر باشد.
  • خرید آن از هر نظر مقرون به صرفه باشد.

در صورتی که شما صاحب فروشگاه محصولات بهداشتی و شوینده هستید یا بسته به نوع شغل خود نیاز دارید تا سفید کننده یا جرم گیر را به صورت عمده خریداری کنید می توانید از طریق سیستم خرید آفلاین این شرکت انواع مایع سفید کننده و جرم گیر را سفارش دهید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟