ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد

سوله های کشاورزی نقش بسیار مهمی در روستاهای ایران ایفا می کنند. و این وسوسه انگیز است که فکر کنیم ساخت سوله در یک قطعه زمین یا مزرعه روستایی به سادگی چیدن تخته و ادامه دادن با آن است. متاسفانه، به این سادگی نیست. بسیاری از مناطق حکومت محلی مقررات خاص خود را دارند. برخی قوانین شگفت‌انگیز خود را دارند که واقعاً می‌توانند شما را غافلگیر کنند. این باعث می شود که گرفتن مجوز ساختمان و تایید برنامه ریزی از شورای محلی شما به یک کابوس (بالقوه) تبدیل شود. خوب، پس آیا برای سوله مزرعه به مجوز نیاز دارم؟ در مورد تصویب برنامه ریزی چطور؟ در اینجا ما به سوالات شما در مورد مجوزها، مجوز برنامه ریزی سوله کشاورزی، زمانی که به آنها نیاز دارید و مواردی که باید در نظر بگیرید پاسخ می دهیم.

ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد

آیا برای سوله مزرعه به مجوز نیاز دارم؟

به طور کلی، بله، مجوز ساختمان برای هر سوله بزرگتر از 10 متر مربع مورد نیاز است. با این حال، مقررات ساختمان برخی از معافیت ها را برای کارهای ساختمانی بدون نیاز به مجوز ساختمانی که قبل از ساخت و ساز اخذ می شود، مجاز می کند. از آنجا که هر شورا مجموعه ای از قوانین خاص خود را دارد، باید قبل از شروع ساخت و ساز در سوله جدید خود کمی تحقیق کنید. یک راه خوب برای شروع، تماس مستقیم با آنها است. اگر آماده نیستید که با شورای محلی خود منتظر بمانید، چرا با تامین کننده سوله محلی خود صحبت نکنید. در اینجا در سوله آرکا سقف ، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا از این موانع عبور کنید و سوله کشاورزی خود را بدون هیچ زحمتی تأیید و ساخته شوید.

چه زمانی برای سوله مزرعه به مجوز ساختمان نیاز ندارم؟

ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد

در WA، برخی قوانین کلی و مقررات اندازه تعیین می کنند که آیا برای ساخت سوله روستایی نیاز به تایید دارید یا خیر. باید توجه داشته باشید که اینها ممکن است تنها قوانینی نباشند که ممکن است لازم باشد از آنها پیروی کنید. به طور کلی، اگر سوله شما با موارد زیر مطابقت داشته باشد، نیازی به مجوز نخواهید داشت:

مساحت طبقه 10 متر مربع یا کمتر است

ارتفاع سقف بیش از 2.4 متر نیست

سوله پشت خط عقب نشینی جلو ملک واقع شده است

کف سوله از سطح زمین بیشتر از 500 میلی متر نیست

سوله از نظر ساختاری سالم است و قادر به مقاومت در برابر شرایط باد است

سوله با خطوط دید ترافیک تداخلی ندارد

سوله دارای سیستم زهکشی مناسب خواهد بود

خوب، من به یک مجوز ساختمان دارم. آیا می توان با ان سوله بسازم

ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد

مجوز برنامه ریزی با تایید ساختمان شما متفاوت است و به احتمال زیاد به هر دو نیاز خواهید داشت. هر زمان که سوله شما با کدهای مسکونی محلی شما مطابقت نداشته باشد، مجوز برنامه ریزی برای ساخت سوله مورد نیاز است. اکثر سوله های روستایی با توجه به اندازه و کاربری آنها نیاز به تایید برنامه ریزی دارند. مهم است که به قوانین محلی در منطقه خود توجه کنید و با شورای محلی خود گفتگو کنید تا مطمئن شوید که رویه های درست را دنبال می کنید.

سوله های کشاورزی در مقابل سوله های مسکونی

ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد

مناطق مسکونی و روستایی مقررات متفاوتی دارند. بنابراین مهم است که بدانید سوله شما دقیقا در کجا قرار خواهد گرفت. این همچنین بر نوع تأییدیه های مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. برای به دست آوردن اطلاعات مربوطه با شورای محلی خود تماس بگیرید یا با تیم ما در اینجا در سوله آرکا سقف تماس بگیرید. آیا قصد دارید یک سوله در یک منطقه مسکونی بسازید و می خواهید در مورد تاییدیه های برنامه ریزی بیشتر بدانید؟ برای جزئیات بیشتر، مقاله ما را در مورد تأییدیه های برنامه ریزی سوله های مسکونی بررسی کنید.

مجوز برنامه ریزی برای سوله مزرعه – چه چیزی را باید در نظر بگیرم؟

بدیهی است که ساخت سوله مزرعه در زمین های روستایی بسیار متفاوت از چیدمان معمولی حیاط خلوت شما خواهد بود. برخی از مواردی که ممکن است لازم باشد هنگام درخواست مجوز برنامه ریزی برای سوله مزرعه خود در نظر بگیرید عبارتند از:

این که آیا سوله شما در یک منطقه مستعد آتش سوزی ساخته شده است

الگوهای آب و هوا (مانند جهت باد) و جغرافیای محلی

حداقل فاصله مورد نیاز از جاده شورای محلی

فاصله مورد نیاز از جاده اصلی (بزرگراه)

فاصله لازم از مرز ملک شما فاصله مورد نیاز از یک خانه تحت مالکیت متفاوت

فاصله لازم از یک آبراه

چگونه می توانم برای پروانه ساخت سوله های کشاورزی اقدام کنم؟

ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد

اگر برای سوله مزرعه خود به مجوز ساخت نیاز دارید، این روند ممکن است بین شوراها متفاوت باشد. اما به طور کلی، شما باید با ارسال یک درخواست شروع کنید. درخواست ها را می توان به صورت الکترونیکی یا متناوباً یک نسخه چاپی مستقیماً به شورای محلی شما ارسال کرد. احتمالاً به اسناد پشتیبانی زیر نیاز خواهید داشت

پلان طبقه سوله

پلان سایت

جزئیات ساخت و ساز با مواد مورد استفاده

جزئیات اتصال به سازه های موجود

روش لنگر انداختن (جزئیات کف)

یک کپی از گواهی انطباق طراحی از پیمانکار نقشه برداری ساختمان شما

مدت زمان صدور مجوز سوله کشاورزی چقدر است؟

این بستگی به میزان بارگیری بیش از حد شورای محلی شما با برنامه های مشابه دارد. در نهایت، این می تواند به این معنی باشد که ممکن است آلونک شما باید کمی صبر کند تا بتوانید چکمه ها را روی زمین بیاورید. اما به عنوان یک راهنمای تقریبی، پردازش مجوزهای برنامه ریزی معمولاً تا 3 ماه طول می کشد.

مجوز برنامه ریزی سوله کشاورزی خود را امروز مرتب کنید

گرفتن مجوز برنامه ریزی سوله کشاورزی می تواند یک تجارت دشوار باشد. ما را باور کنید، ما می دانیم! ما می دانیم که داشتن فردی با تجربه که می تواند به شما در جلوگیری از سردرد و هرگونه تأخیر در زمانی که تصمیم گرفتید با آرکا سقف خود به جلو حرکت کنید چقدر ارزشمند است. در سوله‌های arcasaghf ، ما فقط مواد را به شما نمی‌دهیم و شما را به راهتان می‌فرستیم، بلکه معتقدیم محصول نهایی با کیفیت را به شما تحویل می‌دهیم، که به معنای کمک به شما در کل فرآیند، از جمله طراحی، تایید، ساخت و ساز، مدیریت پروژه، و حتی پاکسازی مهم نیست که در مورد اینکه از کجا شروع کنید گیج شده اید یا وقت کافی برای دریافت تاییدیه صحیح برای سوله مزرعه خود را ندارید، ما می توانیم کمک کنیم. در واقع، این جایی است که ما برتر هستیم. امروز با ما تماس بگیرید تا مستقیماً با تیم دوستانه ما صحبت کنید و پروژه بعدی خود را شروع کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (1 امتیاز)