راهنمای خرید سرویس خواب از داتیس چوب

امروزه تمامی افراد قبل از خرید هر محصولی ابتدا در مورد ویژگی ها، مشخصات و قیمت آن اطلاعات لازمه را کسب و در نهایت نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام می کنند. زیرا مردم به این سطح از دانش رسیده اند که کسب آگاهی قبل از خرید و شناخت کامل کالا بر روی انتخاب محصول و کیفیت خرید نهایی تاثیر گذار خواهد بود. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید کالا و یا محصول مد نظرتان به مطالعه نکات مهم مربوط به آن که به تجربه خریدی بهتر کمک خواهد کرد، بپردازید.

سرویس خواب یکی از ضروریات زندگی در دهه های اخیر به شمار می رود که بدون آن اتاق خواب شما یک اتاق خواب ناقص به حساب می آید و آن گونه که باید شیک به نظر نمی رسد. سرویس خواب از آن دسته کالاهایی است که برای خود یک دنیایی همچون دنیای نارنیا دارد که باید با شناخت کامل وارد آن شد تا دچار سردرگمی نشوید. بنابراین اگر برای اتاق خواب خود قصد تهیه و خرید سرویس خواب را دارید این مطلب را از دست ندهید و تا انتهای آن همراه باشید؛ زیرا در این مطلب با پرداختن به نکات بسیار مهم که کمتر جایی به آن ها اشاره می شود شما را برای یک خرید سرویس خواب به طور کامل راهنمایی و آماده می کنیم.

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می شود؟

راهنمای خرید سرویس خواب از داتیس چوب

شاید سوال خیلی از افراد این باشد چه مجموعه ای از وسایل در کنار هم سرویس خواب را تشکیل می دهند؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افرادی که قصد خرید سرویس خواب را دارند به وجود می آید؛ لذا در این قسمت به پاسخ این سوال می پردازیم. توجه داشته باشید که سرویس خواب تنها یک محصول همچون تخت خواب نیست، بلکه مجموعه ای از کالاهای خواب در کنار یکدیگر یک سرویس خواب کامل را تشکیل می دهند.

معرفی 8 قلم از اقلام سرویس خواب

همانطور که گفتیم سرویس خواب مجموعه ای از اقلام در کنار هم می باشد که کالاهای موجود در سرویس خواب عبارتند از:

  • تخت خواب
  • کمد
  • کنسول یا داور
  • میز آرایشی
  • پا تختی
  • صندلی
  • آینه به همراه قاب
  • پاف تخت

ممکن است تمامی این اقلام در بعضی از سرویس خواب ها موجود نباشد اما به طور کلی یک سرویس خواب کامل مجموعه ای از تمامی محصولاتی است که در بالا به آن ها اشاره شد. عده ای شاید نیازشان فقط همان تخت خواب باشد و به همان اکتفا کنند ساما توجه داشته باشید که تخت خواب و کمد از اقلام ضروری یک سرویس خواب  به شمار می روند. به طور کلی وجود لوازم جانبی همچون پاتختی، میز آرایشی یا همان میز توالت، دراور، صندلی و غیره در سرویس خواب چیدمان اتاق خوابتان را بسیار تغییر خواهد داد.

به دلیل اهمیت نقش تخت خواب و کمد در سرویس خواب در این قسمت به آن ها می پردازیم:

جدیدترین مدل تخت خواب چه مدلی است؟

از آنجایی که تخت خواب هسته مرکزی سرویس خواب بوده و شکل ظاهری آن بر چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب بسیار تاثیر گذار است، سوال بسیاری از افراد این است که جدیدترین مدل تخت خواب در بازار چه مدلی است. در پاسخ به این سوال باید گفت که تخت خواب انواع بسیار مختلفی دارد اما جدیدترین مدل تخت تخت خواب در بازار تخت تاشو می باشد که اخیرا توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند. از جمله نام های دیگر تخت تاشو می توان به تخت کمجا و تخت تاشو دیواری اشاره کرد.

راهنمای خرید سرویس خواب از داتیس چوب

انواع سبک های کمد کدامند؟

کمد یکی از ضروری ترین اقلام در اتاق خواب خانه ها به خصوص خانه های کوچک به شمار می رود که علاوه بر جای دادن وسایل در خود به ظاهر اتاق خواب زیبایی بی نظیری می بخشد. کمد ها به دو شکل کمد دیواری و کمد های ایستاده تقسیم بندی می شوند که نوع اولی در بین مردم محبوب تر است اما در طبیعتا در سرویس های خواب کمد ها از نوع استاده می باشند.

کمد لولایی

کمد با درب لولایی اولین شکل از کمد می باشد که با کشیدن درب به سمت خود و فشار دادن به سمت داخل از طریق لولا باز و بسته می شود. معمولا برای اتاق خواب هایی که فضایی کوچکی دارند این سبک از کمد مناسب نیست زیرا کمد های لولایی به دلیل نوع باز و بسته شدنشان فضای زیادی را اشغال می کنند، اما طول عمر آن ها از کمد های ریلی بیشتر می باشد.

کمد ریلی

کمدهای ریلی سبک مدرنی از کمد می باشد که امروزه بسیار طرفدار دارد، این کمد ها با کشیدن دو درب کمد به صورت حرکت ریلی بر روی هم باز و بسته می شوند. کمدهای ریلی برای اتاق خواب هایی که از فضای کوچک برخوردارند بسیار مناسب می باشد زیرا برای باز و بسته کردن آن نیاز به فضای زیادی نیست. همچنین اگر کمد ریلی که همراه با آینه می باشد را برای سرویس خواب خود استفاده کنید جلوه بسیار شیکی را به اتاق خوابتان می دهد.

برای سرویس خواب چه تشکی رو بخرم خوبه؟

تشک رویال یکی از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین تشک های ایرانی است که در دو نوع طبی و فنری تشک های بسیار با کیفیت را تولید و عرضه بازار می کنید، شما با خرید یک سرویس خواب مناسب به همراه تشک رویال خواب خود را تا مدت های طولانی تضمین می کنید. در میان تشک های رویال، تشک سری اولترا، بونل بهترین تشک برای یک سرویس خواب می باشد.

راهنمای خرید سرویس خواب از داتیس چوب

موقع خرید سرویس خواب بیشتر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

علیرغم اینکه در منابع اینترنتی مختلفی در مورد نکات برای خرید سرویس خواب صحبت می کنند اما نکات خیلی مهم را بازگو نمی کنند و به آن نمی پردازند به همین دلیل در این قسمت به نکته های کمتر گفته شده در سایر سایت ها که باید به آن ها در زمان خرید سرویس خواب توجه کنید می پردازیم:

ـ جنس سرویس خواب ها معمولا از نوع چوبی، ام دی اف، ملامینه، ترکیب ام دی اف و پلیمر(abs) و چستر می باشد؛ در این میان معمولا جنس چوب طبیعی و چستر از گران ترین های سرویس خواب به حساب می آیند. شما باید متناسب با بودجه­، علاقه، دکوراسیون اتاق خوابتان جنس مورد نظرتان را برای سرویس خواب انتخاب کنید. تجربه کاری ما نشان داده است که بهترین جنس از لحاظ قیمت و کیفیت سرویس خواب ام دی اف و ملامینه می باشد که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند.

راهنمای خرید سرویس خواب از داتیس چوب

خرید سرویس خواب از فروشگاه های اینترنتی

بعد از اینکه متوجه شدید باید به هنگام خرید یک سرویس خواب به چه نکاتی توجه کرد و مدل مورد نظر خود را انتخاب کردید نوبت به خرید آن می رسد. به هنگام خرید باید سراغ فروشگاه های معتبر اینترنتی بروید که دارای سرویس خواب های با کیفیت و با گارانتی باشند.

در فروشگاه اینترنتی داتیس چوب تنوع انواع سرویس خواب بسیار بالاست که همگی از کیفیت بسیار بالا برخوردارند و دارای ضمانت نامه های معتبر می باشند و متناسب با انواع سلیقه ها و بودجه است، برای خرید کافی است بر روی داتیس چوب کلیک و مدل مورد نظر خود را با توجه به نکات بالا انتخاب کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟