راهنمای خرید بهترین چسب بتن در بازار

راهنمای خرید بهترین چسب بتن در بازار

چسب بتن نوعی چسب ساختمانی است که بر پایه پلیمرهای اصلاح شده در جهت افزایش مقاومت بتن، چسبندگی بین سطوح و جلوگیری از برش یا ترک بتن مورد استفاده قرار میگیرد. از مهمترین کاربردهای چسب های بتن می توان به آب بندی منابع آب و فاضلاب، آب بند کننده های نفوذ گر، تعمیر و بازسازی سطوح بتنی، ترمیم بتن های قدیمی و افزایش خاصیت چسبندگی اشاره کرد.

بهترین برندهای چسب بتن در بازار

برندهای زیادی اقدام به تولید چسب بتن کرده اند و در بازار نیز برخی را با نام های تجاری مطرح می شناسید و در اینجا نیز به بهترین برندهای تولید کننده چسب بتن اشاره خواهیم کرد.

راهنمای خرید بهترین چسب بتن در بازار

همچنین پرفروش ترین چسب های بتن در بازار عبارتند از

  1. چسب بتن SA12
  2. چسب بتن SA46
  3. چسب بتن B70

انواع چسب ها و آب بندکنندهای بتن

در حالت کلی چسب های ساختمانی بتنی به دو دسته لاتکسی و اپوکسی تقسیم شده که هر کدام از متریال جداگنه تشکیل شده است. چسب های بتن اپوکسی از ترکیب دو جز رزین و سخت کننده تشکیل شده و چسب های بتن لاتکسی از کوپلیمر ساخته شده و می بایست آن را با ترکیب سیمان پرتلند مورد استفاده قرار داد.

ویژگی و مزایای چسب های بتن

  1. افزایش مقاومت کششی و خمشی و مقاومت سایشی
  2. کاهش ترک های ناشی از جمع شدگی
  3. عامل چسبندگی در پودر بتونه کاسماتیک
  4. تقویت چسب سرامیک پودری BK2F
  5. تهیه بتنه سنگ جهت پر کردن تخلخل های سنگ
  6. تهیه ملات چسبنده برای صافکاری سراسری
  7. افزایش مقاومت در مقابل سیکل های یخبندان

چگونه از چسب بتن استفاده کنیم

راهنمای خرید بهترین چسب بتن در بازار

برای استفاده از چسب های بتن می بایست زیرساخت، ملات و شرایط مناسب سطح را ایجاد کرده تا بهترین نتیجه را حاصل کنیم.

اولین قدم پاک کردن سطح از هر نوع آلودگی، گرد و غبار و … است. در نظر داشته باشید که چسب بتن شرایط استفاده داشته و می بایست پس از باز شدن درب آن حداکثر تا مدت 30 دقیقه کارکرد شما تکمیل شود و همچنی پس از آن نیز می بایست بسته شدن درب به صورت کامل انجام پذیرد.

مصرف چسب بتن با استفاده از مصالح بتن تازه به صورت مخلوطی بهترین حالت برای تهیه ملات بوده ولی می توان آن را به صورت اندود روی بتن نیز کار کرد. میزان استفاده از چسب بتن بسته به انجام نوع پروژه می تواند متغییر باشد که در اکثر برندها روی بسته بندی میزان و طریقه استفاده درج شده است. ولی به صورت کلی می توان گفت در هر متر مربع به ضخامت یک سانتیمتر حدود 800 گرم چسب مصرف می شود.

از کجا چسب بتن بخریم

خرید چسب بتن راه های مختلفی داشته که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری از مصالح فروشی ها امکان پذیر است. اما نکته مهم در هنگام خرید چسب های بتن رهنمایی، مشاوره و قیمت و همچنین کامل بودن سبد کالایی است. سبک نو یک فروشگاه اینترنتی و مرجع فروش انواع چسب های ساختمانی خصوصا چسب بتن و نماینده برندهای مطرحی همچون شیمی ساختمان، ساروج، NSG، غفاری، سهند و آریا شیمی بوده و تکمیل ترین سبد کالایی را در اختیار خریداران چیب بتن قرار می دهد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟