دستگاه ‌تنفسی آتش نشانی دراگر با بهترین قیمت

دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر یکی از مهم ترین وسایل حفاظتی برای آتش نشانان است. این دستگاه با تولید هوای تمیز و با کیفیت برای تنفس در محیط های خطرناک که با دود و گاز پر شده اند ، زندگی آتش نشانان را نجات می دهد. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و قیمت های دستگاه تنفسی ایمنی آتش نشانی دراگر پرداخته می شود.

دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر چیست؟

دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر شامل دو بخش اصلی است ؛ ماسک تنفسی و بطری فیلتر کننده. ماسک تنفسی شامل یک صفحه شیشه ای بزرگ است که برای دید بهتر در شرایط کم نور و دود استفاده می شود. بطری فیلتر کننده نیز شامل فیلترهای مختلف است که برای حذف گازهای سمی و ذرات معلق در هوا به کار می رود.

دستکاه تنفسی آتش نشانی دراگر دارای دو نوع فیلتر است ؛ فیلتر ذرات N95 و فیلتر ترکیبی P100. فیلتر ذرات N95 برای حذف ذرات معلق در هوا مانند خاک و دود استفاده می شود. فیلتر ترکیبی P100 نیز در علاوه بر حذف ذرات معلق در هوا ، برای حذف گازهای سمی مانند کربن مونوکسید و گازهای بخار سمی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه ‌تنفسی آتش نشانی دراگر با بهترین قیمت

قیمت دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر

با توجه به اینکه قیمت دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر بستگی به عوامل مختلفی دارد ، بهتر است در هنگام خرید به این عوامل توجه کنید. از جمله عوامل موثر بر روی قیمت می‌ توان به نوع و کیفیت دستگاه ، نوع فیلتر ، ویژگی‌ های فنی و محل خرید اشاره کرد.

بنابراین ، پیشنهاد ما این است که قبل از خرید دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر ، به دقت و با توجه به نیازهای خود ، مشخص کنید که از چه نوع دستگاه و فیلتری نیاز دارید. سپس با بررسی و مقایسه قیمت‌ های مختلف موجود در بازار ، به بهترین و مناسب‌ ترین گزینه برای خود دست پیدا کنید.

در نهایت ، انتخاب فروشگاهی که به کیفیت و کارایی بالای محصولات علاقه‌ مند است ، برای شما مهم است تا اطمینان حاصل نمایید که بهترین محصول را با بهترین قیمت خریداری می‌ کنید.

اهمیت خرید دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر

در برخی مواردی که آتش سوزی و یا حوادثی رخ می‌ دهد که میزان اکسیژن مورد نیاز انسان را کاهش می‌ دهد ، خرید و نگهداری دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر به جایگاهی حیاتی و ضروری دست پیدا می‌ کند. به عنوان یکی از مهم‌ ترین و اصلی ‌ترین ابزارهای کار آتش نشانان ، این دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر امکان استفاده از فضایی با کیفیت بالا را برای افراد فراهم می‌ کند. بنابراین ، خرید و نگهداری این دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر ، به عنوان یکی از اولویت ‌های اصلی هر آتش نشانی باید در نظر گرفته شود.

در طول زمان ، دستگاه و پالایشگر تنفسی آتش نشانی دراگر به یک ابزار اساسی برای حفظ ایمنی و جان افراد تبدیل شده است. با این ابزار ، افراد می‌ توانند در هنگام رویدادهای غیرمنتظره به شکلی امن در فضاهای مختلف حرکت کنند و خطرات احتمالی را کاهش دهند.

بنابراین ، خرید دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه و ضروری ، به شدت توصیه می‌ شود.

دستگاه ‌تنفسی آتش نشانی دراگر با بهترین قیمت

ویژگی های دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر

دستگاه تنفسی آتش‌ نشانی دراگر از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که آن را از دستگاه‌ های مشابه متمایز می‌ کند. این دستگاه دارای ویژگی‌ هایی است که هر آتش‌ نشانی در عملیات خود به آسانی و با کیفیت بالا می‌ تواند از آن استفاده کند. برخی از این ویژگی‌ ها به شرح زیر هستند ؛

– مجهز به ماسک پانورما که باعث می‌ شود ماسک با کل صورت هماهنگ و سازگار باشد ؛

– وزن کم و توزیع وزن مناسب که به فشار کمتری به ستون فقرات منتهی می‌ شود ؛

– یکپارچگی دریچه ورود اکسیژن با محفظه رابط سیلندر که استفاده از دستگاه را آسان‌ تر و دوام آن را بیشتر می‌ کند ؛

– استحکام بخش‌ های مختلف بدنه دستگاه ، خط هوایی PAS ASN جدایی ناپذیر ، نگهداری و مراقبت ‌های بی دردسر ، استفاده و پوشش آسان ، بهره‌ مندی از بهترین تکنولوژی جهان ، کاهش هزینه ‌ها ، مونتاژ با کیفیت و جدا شدن راحت قطعات ، بدنه کامپوزیت کربی و مقاومت در برابر نفوذ مایعات یا نشت اکسیژن ؛

نحوه استفاده از دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر

برای استفاده از دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر ، ابتدا آن را به بدن خود متصل کنید. برخی از مدل‌ های دراگر دارای ماسکی هستند که به سر شما وصل شده و برخی دیگر دارای دهانی هستند که به دهان شما متصل می‌ شود.

سپس باید دکمه ‌ی روشن و خاموش دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر را فشار داده تا دستگاه به کار افتاده و شروع به تأمین هوای تمیز و تنفسی برای شما کند.

دستگاه تنفسی آتش نشانی دراگر دارای مخزنی است که حاوی هوای تمیز و فیلتر شده است و هوای مورد نیاز شما را از طریق لوله ‌های خروجی به شما تأمین می‌ کند.

همچنین برخی از دستگاه‌ تنفسی آتش نشانی دراگر دارای کنترل فشار هستند که به شما اجازه می‌ دهند تا میزان فشار هوا را که به شما تأمین می‌ شود تنظیم کنید. این امر می‌ تواند به شما کمک کند تا هوایی با فشار مناسب و درست به دست بیاورید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟