دلایلی که شما را به خرید سرامیک‌های پرسلان ترغیب می‌کنند

دلایلی که شما را به خرید سرامیک‌های پرسلان ترغیب می‌کنند

امروزه کاشی سرامیک ها به عنوان یک عامل مهم در سازه ها شناخته می شود. در حال حاضر از سرامیک های پرسلان به عنوان بهترین سرامیک های ایرانی نام برده می شود. یکی از دلایل محبوبیت این سرامیک ها مزیت های چشمگیر آن ها است. یکی از مزیت های این سرامیک ها را می توان مقاومت بالا در برابر سایش دانست.

حجم فلدسپات در سرامیک های پرسلان بیشتر از سایر سرامیک ها است. به همین دلیل جیب کمتری دارند. این امر موجب شده تا مقاومت این سرامیک ها در برابر تغییرات دمایی و سایش، افزایش یابد. میزان جذب آب توسط این سرامیک ها کمتر از ۲ درصد است. به همین دلیل می توان آن ها را با انواع شوینده ها شست و شو داد. از سوی دیگر سرامیک های پرسلان گزینه بسیار مناسبی برای مکان های پرتردد خواهد بود. در ساختار این سرامیک ها شاهد گرانیت و خاک رس هستیم.

همچنین مقدار قابل توجهی سیلیس در ترکیب مواد سرامیک های پرسلان دیده می شود. پخته شدن این مواد در کوره های مخصوص، موجب افزایش دوام سرامیک های پرسلان می شود. تخلخل زیاد، تراکم بالا و … از دیگر مزایای این سرامیک ها هستند.

طرح سنگ

اولین سرامیک های تولیدی، با طرح سنگ به فروش رسیدند. یکی از دلایلی که موجب پرطرفداری ایم مدل سرامیک ها شده را می توان طاهر تجملی سنگ ها دانست. سنگ ها با ظاهر زیبا خود، چشم هر بیننده ای را نوازش می دهند.

از دیگر مزیت های سرامیک طرح سنگ را می توان قابلیت تطابق آن با سبک های گوناگون دانست. امروزه طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی برای افراد دارد. به همین دلیل سعی کرده اند تا از سبک خاص برای زیبا سازی منزل یا محیط کار خود استفاده کنند. سرامیک های طرح سنگ، بهترین گزینه برای از این نمایان کردن سبک های مختلف هستند.

در واقع از این سرامیک ها می توان برای سبک های کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن و … استفاده کرد. سرامیک های طرح سنگ تنها مختص به کف سازه ها نیستند. بلکه می توانند به عنوان دیوارپوش نیز کاربرد داشته باشند. دیوار های پوشیده از سنگ، زیبایی ظاهری سازه ها را چندین برابر می کنند. برند پرسلان، کاتالوگی از کامل ترین مدل های سرامیک با طرح سنگ را در اختیار مشتریان قرار داده است. شما برای خرید سرامیک ها هیچ گونه محدودیتی در رنگ و طرح نخواهید داشت.

طرح تخته سنگ

سرامیک طرح تخته سنگ یکی از زیر مجموعه های سرامیک های سنگی است. امروزه استفاده از طرح سنگ طبیعی می تواند جلوه ویژه ای به محیط اطراف ببخشد. استفاده از تخته سنگ های طبیعی فضایی مانند طبیعت را شبیه سازی کند. این امر علاوه بر القاء بار روانی مثبت، ظاهری چشم نواز دارد.

سرامیک های طرح تخته سنگ تراکم بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارند. از سوی دیگر تغییرات دمایی بر آن ها بی تاثیر خواهد بود. به همین دلیل معمولا از آن ها برای روف گاردن ها، اطراف شومینه، کف سازی آلاچیق ها، حیاط و … استفاده می شود.

دلایلی که شما را به خرید سرامیک‌های پرسلان ترغیب می‌کنند

طرح تراورتن

طرح تراورتن سرامیک های پرسلان را می توان از مدرن ترین مدل های این برند دانست. این طرح سرامیک برای محیط هایی که از سبک مدرن برای طراحی استفاده کرده اند، بسیار مناسب است. معمولا سرامیک های طرح تراورتن دارای تناژ رنگی کرم و بژ هستند. البته مدل های جدید آن با رنگ طوسی مات نیز در دسترس خواهد بود.

این سرامیک ها رنگ ثابتی دارند و در برابر لکه، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. از دلایلی که موجب ظاهر مدرن این سرامیک ها شده را می توان برش رکتیفای آن ها دانست. در برش رکتیفای این سرامیک ها از بندکشی استفاده نمی شود. به همین دلیل در برابر خوردگی مقاوم خواهند بود.

طرح سنگ مرمر

با استفاده از سرامیک های طرح سنگ مرمر، ظاهری لوکس به منزل خود ببخشید. سنگ مرمر از زمان های قدیم تا کنون به عنوان یکی از سنگ های گران قیمت شناخته می شد. از این جهت برند پرسلان، سرامیک هایی را طرح سنگ مرمر به صورت انحصاری تولید کرده است. ترکیب رنگ در این سرامیک ها بی نظیر است و می تواند با پیوستگی را دکوراسیون منزل شما به وجود آورد.

سرامیک طرح سنگ مرمر این برند معمولا در ابعاد بزرگ عرضه می شوند. این امر موجب شده تا فضای منزل بزرگ تر و مجلل تر به نظر برسد. درخشندگی این سرامیک ها موجب شده تا از آن ها بتوان هم برای کف و هم برای دیوار استفاده کرد. در حال حاضر می توانید این سرامیک ها را با لعاب و بدون لعاب خریداری کنید.

دلایلی که شما را به خرید سرامیک‌های پرسلان ترغیب می‌کنند

طرح پارکت (چوب)

یکی از جدیدترین طرح و مدل سرامیک پرسلان 1401 را می توان طرح پارکت دانست. پارکت ها امروزه بسیار محبوب هستند. محبوبیت این طرح از سرامیک ها از طرح های سنگی بسیار بیشتر است. یکی از دلایل این امر را می توان ظاهر جدید و انحصاری چوب ها دانست. چوب ها دارای خطوط ظریفی هستند که ظاهر هر سازه را چشم نواز می کنند.

از این جهت برند پرآوازه پرسلان با ارائه بهترین سرامیک های طرح چوب، تحول عظیمی را در صنعت ساختمان سازی ایجاد کرد. سرامیک های طرح چوب، ظاهر یکنواخت و صافی دارند. علاوه بر این معمولا با طیف رنگی قهوه ای تولید می شوند. این امر موجب شده تا فضا سازه را گرم تر و صمیمی تر جلوه دهند. طرح چوب سرامیک های پرسلان در رنگ بندی و ابعاد مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

نتیجه گیری

در حال حاضر کاتالوگی از جدیدترین طرح و مدل سرامیک پرسلان 1401 در اختیارتان قرار گرفته است. شما عزیزان می توانید از طریق وبسایت جم سر، بهترین و باکیفیت ترین سرامیک ها را خریداری کنید. جم سر به عنوان نماینده رسمی برند پرسلان، جدید ترین مدل ها را در سریع ترین زمان ارائه می دهد. برای مشاوره و راهنمایی خرید با شماره ی 33090000-035 بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟