دکوراسیون فروشگاه عسل و ویترین مغازه عسل فروشی [عکس و ایده]

دکوراسیون فروشگاه عسل و ویترین مغازه عسل فروشی [عکس و ایده]

احتمالا در بعضی از دکوراسیون مغازه های عسل فروشی مدرن با طرح های شش ضلعی که برگرفته از نحوه خانه سازی زنبور عسل می باشد مواجه شده اید. همچنین دیده اید که این مغازه ها از تم رنگی زرد و نارنجی در طرح دکور مغازه عسل فروشی خود استفاده کرده اند. باید بگوئیم تمام تلاش آنها از این طراحی ها این بوده است که حس خوب و شیرینی در حافظه ناخودآگاه مشتریان و بازدید کنندگان ایجاد کنند و با داشتن یک مکان لوکس القا کنند که ما در کار خود که عسل فروشی است خبره ایم! یک فروشگاه عسل باید حس طبیعی بودن عسل را با هماهنگ کردن دکوراسیون و رنگ فروشگاه با کندوی زنبور عسل و رنگ عسل طبیعی به ببینده القا کند. با ما همراه باشید تا نکات بیشتری را در مورد دکوراسیون عسل فروشی بیان کنیم.

دکوراسیون مغازه عسل فروشی

اگر دنباله رو مد روز هستید، از شبکه لانه زنبوری (خانه های شش ضلعی) در طراحی مغازه عسل فروشی یا حداقل دکور مغازه عسل فروشی خود استفاده کنید. طرح های شش ضلعی علاوه بر اینکه چشم گیر و زیبا هستند، بیشتر از هر نمادی می تواند نشان دهنده زمینه فعالیت شما باشد.

دکوراسیون فروشگاه عسل و ویترین مغازه عسل فروشی [عکس و ایده]

نکته دیگر اینکه اگر فضای بزرگی دارید، بیشتر آن را در اختیار مشتری قرار دهید. اجازه دهید مشتری آزادانه در مغازه بگردد و آرام آرام تا جلوی پیشخوان جلو بیاید.

در طراحی فروشگاه عسل پیشنهاد می کنیم محیطی را برای تست رایگان عسل ها در نظر بگیرید. معمولا افرادی که یک محصول را تست می کنند، نسبت به زمانی که امکان تست محصول وجود ندارد، راحت تر دست به خرید می زنند.

دکوراسیون فروشگاه عسل و ویترین مغازه عسل فروشی [عکس و ایده]

ویترین مغازه عسل فروشی

از تم های رنگی زرد و زرد روشن و تا حدودی از نارنجی در دکور مغازه عسل فروشی استفاده کنید. می توانید این رنگ ها را در کنار رنگ های خنثی مثل خاکستری یا سفید به کار ببرید تا بیشتر از پیش نمایانگر عسل و زمینه کسب و کار شما باشد.

محصولات زنبور عسل شامل شیشه های عسل، قاب های موم، بسته های گرده گل و بره موم را به درستی جلوی چشم مشتری ها قرار دهید؛ جایی از فروشگاه عسل که مشتری بتواند به راحتی هر کدام را از نزدیک مشاهده کند. این کار باعث ایجاد حس اعتماد در مشتری می شود. در عکس ها می توانید عکس ویترین مغازه عسل فروشی یا عکس فروشگاه عسل را ببینید.

دکوراسیون فروشگاه عسل و ویترین مغازه عسل فروشی [عکس و ایده]

سایر نکات:

از فروش محصولات جانبی زنبور عسل غافل نشوید و حتما قسمتی از دکوراسیون عسل فروشی را به آنها اختصاص دهید. این کار علاوه بر داشتن سود برای شما، باعث می شود مشتری ها مغازه شما را جامع و کامل بدانند و علاوه بر اعتماد بیشتر هر بار به سراغ شما می آیند، چون تقریبا مطمئن هستند هر محصولی از زنبور عسل که بخواهند شما دارید.

از چوب های شیک و باکلاس در دکوراسیون مغازه خود استفاده کنید. این کار حس طبیعی بودن را به مشتری انتقال می دهد. چوب روسی می تواند گزینه مناسبی برای دیزاین مغازه عسل فروشی باشد.

4/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4/5 - (1 امتیاز)