دانلود مستند زنده خواری حیوانات وحشی بدون سانسور

یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات روزمره تماشای فیلم مستند است. هر فردی به راحتی می‌تواند مستندهای مختلف را بارگیری و تماشا کند. در این میان مستندهای مربوط به حیات وحش از جمله جذاب‌ترین گزینه‌های پیش روی شما هستند. در چنین فیلمی باید منتظر صحنه‌هایی باشید که احتمالا در طول روز موفق به دیدن آن نمی‌شوید. به عنوان مثال شنای عروس دریایی‌های زیبا و خطرناک یا چرای گروهی زرافه‌ها یا حتی زنده خواری حیوانات وحشی از جمله مواردی است که تماشای آن تنها در یک مستند حیات وحش امکان پذیر است. همچنین صحنه‌هایی مانند عزاداری فیل‌ها برای نیاکان خود یا بازی و سرگرمی شیرها با نوزادان خود در چنین فیلم‌هایی بسیار مهیج و لذت بخش خواهد بود که قطعا تماشای آن در زندگی عادی غیر ممکن به نظر می‌رسد.

در واقع با دانلود مستند حیات وحش می‌توان به آرامی وارد زندگی حیوانات وحشی شد و زندگی این حیوانات را در سایزها و نژادهای گوناگون از دور تماشا نمود. خوشبختانه این فضا با وجود تجهیزات مخصوص فیلمبرداری فراهم شده است تا بتوان به حیوانات نزدیک شد و از آن‌ها فیلم گرفت. یک تحقیقات علمی که در دانشگاهی در برکلی انجام شده نتایج جالبی کسب کرده است. در این تحقیق محققین به این سوال جواب دادند که چرا انسان تمایل دارد در داخل خانه لم داده و به دیدن گله گرگ‌ها یا زندگی روزمره کرگدن‌ها بپردازد؟ در پایان نتیجه حاصل شد که این کار انسان را از استرس‌های روزانه رها می‌کند. تماشای طبیعت انسان را به یک آرامش درونی می‌رساند و دیدن حیوانات این لذت را چند برابر خواهد کرد.

دانلود مستند زنده خواری حیوانات وحشی بدون سانسور

برترین سازندگان فیلم مستند

حالا که صحبت از مستند زنده خواری حیوانات وحشی است، بد نیست با سازندگان برتر این حوزه آشنا شویم. از جمله برترین سازندگان فیلم‌های مستند درباره حیوانات می‌توان به شبکه‌هایی نظیر دیسکاوری، بی بی سی و کانال نشنال جئوگرافیک اشاره کرد. پربازدیدترین مستندهای مربوط به حیوانات معمولا توسط شبکه بی بی سی ساخته می‌شود. این شبکه از سال 1957 تا کنون مستندهای زیادی درباره حیات وحش تولید کرده است. در این میان فردی که تاثیر زیادی روی مستندهای این شبکه داشته دیوید اتنبرو نام دارد.

دیوید اتنبرو تاریخدان طبیعی است که حرفه تهیه کنندگی تلویزیون را هم دنبال می‌کند. او هم اکنون بیش از 90 سال سن داشته و حدود 25 سال است که با بی سی سی در ساخت مستند همکاری می‌کند. او به بی بی سی کمک کرده تا پیامی علمی پشت مستندها پنهان شود. در واقع هوشمندی خاصی که در پشت بسیاری از تولیدات بی بی سی نظیر زندگی و سیاره آبی وجود دارد را باید مرهون دیوید دانست. بد نیست بدانید شبکه بی سی سی در زمان پخش مستند میلیون‌ها نفر را با خود همراه می‌کند.

تغییرات در تولید فیلم های مستند

در عصر حاضر ساخت فیلم مستند با امکانات پیشرفته تر و افراد باتجربه‌تر انجام می‌شود. فیلمسازان جدید با استفاده از تجهیزات جدید توانسته‌اند انقلابی عظیم در این صنعت عرضه کرده و تصاویر ارائه دهند که کمتری کسی تاکنون مشاهده نموده. یکی از مهمترین مسائل که در اغلب مستندهای جدید به آن پرداخته می‌شود، موضوع محی زیست است. فیلم‌های مستند حیات وحش یکی از بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانند خطراتی که محیط زیست را تهدید می‌کند، به مخاطب هشدار داده شود.

با دانلود و تماشای مستندهایی نظیر مستند زنده خواری حیوانات وحشی از سایت تی وی مستند (TVmostanad.com) متوجه تغییرات اقلیمی و تاثیرات بد آن روی حیوانات می‌شویم. از سویی باید بدانید افراد مشهور زیادی در زمینه ساخت مستند حیات وحش فعال هستند. از جمله افراد سرشناس که در تولید مستند فعال بوده‌اند می‌توان به لئوناردو دی کاپریو، اپرا وینفری، لارن فیشبرن و واکین فینیکس اشاره نمود. فعالیت این افراد به موارد مختلفی نظیر حضور جلوی دوربین، فعالیت پشت صحنه یا همکاری در ساخت ختم می‌شود. عموما در چنین فیلم‌هایی شاهد صحنه‌های مانند شکار، زاد و ولد، مهاجرت و … می‌شویم. البته سازنده همیشه روی یک مسئله تاکید دارد. دخالت در هر یک از این فعالیت‌ها باعث برهم خوردن اکوسیستم می‌شود.

در ادامه به یک کانال سرشناس پیرامون تولید فیلم‌های مستند حیات وحش می‌پردازیم، کانالی که زنده خواری حیوانات وحشی یکی از تولیداتش می‌باشد.

دانلود مستند زنده خواری حیوانات وحشی بدون سانسور

فیلم های مستند حیات وحش

سازنده مستند زنده خواری حیوانات وحشی

شبکه دیسکاوری سازنده مستندهای مختلفی است که زنده خواری حیوانات وحشی در میان آن‌ها قرار دارد. این شبکه آمریکایی در حوزه ساخت مستندهای تخصصی فعالیت می‌نماید. این شبکه فعالیت خود را از 1 ژوئن 1985 شروع کرده است. مالک این شبکه نیز شرکت ارتباطات دیسکاوری می‌باشد. شعار شبکه این است که جهان جای شگفت انگیزی است. دفتر این شبکه آمریکایی در مریلند قرار دارد و تولیدات آن به زبان انگلیسی عرضه می‌شود. جالب است بدانید دیسکاوری یک شبکه کابلی محسوب می‌شود که 431 میلیون مشترک در تمام دنیا دارد. این کانال در زمینه مستندهای حیات وحش عملکرد مناسبی داشته است، توصیه می‌کنیم حتما مستند معروف آن یعنی زنده خواری حیوانات وحشی را تماشا کنید.

نگاهی بر مستند زنده خواری حیوانات وحشی

فیلم مستند پیش رو یعنی زنده خواری حیوانات وحشی (Eaten Alive) از تولیدات شبکه دیسکاوری به شمار می‌رود. این مستند در 7 دسامبر 2014 برای نخستین بار عرضه شد، در حالی که روی تصویرنمایی از حیات وحش تمرکز نموده است. این فیلم در جنگل‌های آمازون و در کشور پرو ضبط شده و با تماشای آن به یک منطقه دور افتاده سفر می‌کنید. تصاویر ضبط شده توسط سازندگان این فیلم در نوع خود بی نظیر است. اگر به دیدن حیات وحش و زندگی حیوانات علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مستند جذاب را حتما تماشا کنید.

دانلود مستند زنده خواری حیوانات وحشی بدون سانسور

نگاهی بر مستند زنده خواری حیوانات وحشی

دانلود مستند Eaten Alive

بدون شک مستند زنده خواری حیوانات وحشی یکی از بهترین و جذاب‌ترین مستندهایی است که پیرامون زندگی حیوانات ساخته می‌شود. در این فیلم که در کشور پرو و جنگل‌های آمازون ساخته شده، می‌توانید شاهد صحنه‌های ناب طبیعت شوید، صحنه‌هایی که در کمتر جایی فرصت دیدن آن‌ها فراهم می‌شود. کافی است این فیلم را دانلود کنید، گوشه‌ای از خانه لم بدهید و فارغ از تمام استرس‌ها از دیدن محیط زیست لذت ببرید. اگر به تماشای این مستند علاقه مند هستید، می‌توانید در همین صفحه با استفاده از لینک های موجود آن را بارگیری کرده و شروع به مشاهده یکی از بهترین مستندهای حیات وحش کنید.

سایت تی‌وی مستند

سایت تی‌وی مستند امکان دانلود مستند زنده خواری حیوانات وحشی بدون سانسور را به شما می‌دهد. آرشیوی که این سایت دارد برای دانلود هر نوع مستندی که علاقه دارید بی‌نظیر است. این سایت می‌تواند که با یک هزینه‌ی کم و سرعت بالا امکان دانلود مستندهای دلخواه شما را فراهم کند.

دانلود مستند زنده خواری حیوانات وحشی بدون سانسور

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟