خشک شویی مبل در خانه چطور انجام می شود؟

مراقبت از مبلمان ، هم در خانه و هم در دفتر کار یکی از امور ضروری برای استفاده از آنها در طی سالیان است .  بطور کلی تمیز کردن مبل یا صندلی با جاروبرقی خانگی کافی نیست، زیرا اغلب، لکه‌ها و بوهای مختلف در نواحی تکیه‌گاه‌ها، پشتی و صندلی‌ها باقی مانده و ظاهری ناخوشایند به مبل می بخشند. 

شستشوی مبل در منزل تهران یکی از خدماتی است که با آن می توان مبلمان منزل یا محل کار را تمیز و نو کرد .
خدمات خشک شویی آنلاین حباب برای خشکشویی مبلمان شامل اعزام تیم نظافتی با تجهیزات حرفه ای به منزل یا محل کار شما می باشد. ( ۹۱۰۹۲۷۳۲ – ۰۲۱)
آماده سازی برای تمیز کردن مبلمان باید با دقت انجام شود، زیرا  هر پارچه و حتی بیشتر از آن چرمی که برای روکش مبلمان استفاده می شود، در برابر اثرات سفید کننده ها، حلال ها و لکه برها مقاومت نمی کنند و با استفاده از مواد ارزان قیمت و بی کیفیت، ممکن است لکه ها و حتی سوراخ هایی در بافت آنها ظاهر شود.
اگر هنوز تصمیم دارید خودتان مبل یا صندلی را تمیز کنید، برای این واقعیت آماده باشید که فقط می توانید سطح را به اندازه 10 الی 15 درصد تمیز کنید و لکه خیس شده ممکن است عمیق تر شده و  به تدریج دوباره در لایه بالایی ظاهر می گردند .

خشک شویی مبل در خانه چطور انجام می شود؟

خشک شویی مبل در خانه چگونه انجام می شود؟

خشکشویی آنلاین حباب برای خشکشویی مبلمان تکنسین های ماهر و متخصص خود را در روز توافق شده و در ساعت مقرر به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند  . تمیز کردن در چندین مرحله انجام می شود، اجرای دقیق هر یک از آنها برای دستیابی به بهترین نتیجه مهم است.

– آماده سازی

به منظور آماده سازی مبلمان، تمیز کردن اولیه با استفاده از یک جاروبرقی حرفه ای و قدرتمند انجام می شود که گرد و غبار، کنه های گرد و غبار و مواد زائد آنها را در مکان هایی که برای یک جاروبرقی معمولی غیرقابل دسترس است پاک می کند.

– استفاده از مواد شوینده و لکه بر مخصوص

پاکسازی مبل ، شامل شستشو با مواد شوینده مخصوص ، از بین بردن کثیفی و لکه ها و سپس آبکشی است.  در مرحله استفاده از محلول های شستشو، تمیز کردن عمیق مبلمان انجام می شود، تحت عمل تجهیزات ویژه، خاک از سطح و لایه های عمیق مبل شروع به حل شدن می کند. برای از بین بردن کثیفی ها و مواد شوینده، آبکشی لازم است تا اثر احتمالی آنها بر روی لکه بر خنثی شود.  تکنسین تصمیم می گیرد که با در نظر گرفتن ماهیت آلودگی، از کدام لکه بر برای حذف لکه استفاده کند.  تمیز کردن نهایی به منظور حذف مواد شیمیایی انجام می شود تا استخراج مایع با سریع ترین زمان خشک شدن به حداکثر برسد. بدون تجهیزات خاص، این فاز موفق نخواهد بود، زیرا رطوبت بیش از حد باعث آسیب های جبران ناپذیری به مبلمان می شود.

– خشك كردن مبلمان

مبلمان پس از یک چرخه کامل در نهایت در دو تا سه ساعت خشک می شوند.

چند نکته قبل از شروع به تمیز کردن مبلمان توسط خودتان

– ابتدا هرگونه گرد و خاک روی مبلمان  خلاص شوید.  بدین منظور صندلی ها و بین و زیر کوسن ها و درزهای مبل را جاروبرقی بکشید. همچنین می‌توانید روی کوسن‌ها را با دستانتان یا قالی‌کوب پاک کنید تا گرد و غبار فرو رفته را از بین ببرید.
– برای حذف لکه های ایجاد شده روی مبلمان می توانید از کمی جوش شیرین استفاده کنید. این پودر سفید ، بو را جذب می کند و به سخت ترین لکه ها حمله می کند.  روی پارچه جوش شیرین بپاشید، بگذارید 15 دقیقه بماند و در انتها جاروبرقی بکشید.
– برای محافظت از ایجاد خط و خراش روی هر قطعه چوب، فلز یا پلاستیک  از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن و خلاص شدن از شر لکه ها استفاده کنید.
– قبل از استفاده از هر ماده شیمیایی ، ابتدا تست نقطه ای انجام دهید. آزمایش لکه برها بر روی هر نوع لکه باید بر روی قسمتی از مبل که مشخص نیست انجام گیرد.
– برای تمیز کردن مبل های خشک در خانه، هیچ چیز بهتر از فوم روکش داخلی خشک نیست. این فوم ها که به صورت آئروسل فروخته می شوند، به طور ویژه برای تمیز کردن مبل های پارچه ای طراحی شده اند.

فراموش نکنید که هنگام تمیز کردن مبلمان پارچه ای، از رطوبت بیش از حد خودداری کنید . به عنوان مثال ، هنگام استفاده از مخلوط آب صابون ابتدا یک پارچه سفید که نرم و کاملا تمیز است را در آب فرو کنید، سپس این پارچه را خیلی خوب بچلانید تا متوجه شوید هیچ آبی از آن خارج نمی شود و رطوبت پارچه به سختی احساس می شود  . در این صورت است که مبلمانتان خیلی خیس نمی شود .

برای درخواست شستشوی مبلمان در منزل توسط خشکشویی حباب ، تماس بگیرید. ( ۹۱۰۹۲۷۳۲ – ۰۲۱)

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟