خرید صندلی ارزان

انواع صندلی می تواند نگاهی ویژه به اتاق پذیرایی ما دهند. با اضافه کردن صندلی به اطراف مبلمان، صندلی غذاخوری، صندلی مطالعه و هر صندلی دیگری، نوع استایل اتاقتان را می توانید مدرن، سنتی، فلزی یا هر استایلی که مد نظر دارید بنمایید. صندلی عنصری است از اثاثیه منزل که به راحتی می تواند جابجا شده و به اتاق شما فضا اضافه یا کم کند .شما می توانید با سر زدن به سایت منزل تو نگاهی به انواع صندلی و استفاده های آن بی اندازید. صندلی ها یک نیاز خانگی و یکی از ساده ترین اقلام هستند که فضای خود را عوض کرده و تازه می کنند.  برای صرف غذا، کار و یا لم دادن و استراحت کردن، از صندلی های بی شماری استفاده می کنید. بسیاری از طرح های محبوب کنونی دارای ریشه های تاریخی هستند و در واقع یک پیچ و تاب مدرن در یک قطعه میراث فرهنگی است.  دیگر صندلی ها اختراعات مدرن هستند، اما هنوز هم قطعه هایی هستند که می توانند هر خانه ای را زینت ببخشند. در اینجا مروری می کنیم از سبک های محبوب و برخی از انتخاب های مورد علاقه عموم.

خرید صندلی ارزان

صندلی تاب (وانی)

نام “صندلی تاب” به خودی خود شرح حال آن را بیان می دارد. همان طور که نام آن گویاست این صندلی احساس راحتی نشستن در وان را به شما می دهد. صندلی تاب دسته هایی دارد که تا پایه های آن ادامه دارد. حس تازگی درون وان حمام حسی است که از نشستن در یک صندلی تاب می تواند حاصل شود. علاوه بر این، صندلی تاب طوری ساخته شده است که درست مثل یک وان حمام به نظر برسد. ساختار آن باعث آرامش کامل بدن شما می شود و حتی بازوهای شما می توانند بر روی دسته های ان قرار گرفته و استراحت کنند. ساختار این صندلی به گونه ایست که عضلات پشت را ریلکس کرده و به ستون فقرات استراحت می دهد. این قابلیت راحتی فوق العاده ای را در کمر و ستون فقرات ایجاد می کند که صندلی حمام از طرف پزشکان برای بیماران مبتلا به آسیب های فقراتی تبدیل به اولین توصیه شده است. این صندلی ها به سبک کلاسیک در نظر گرفته شده و در جنس های مختلف از جمله چرم در دسترس هستند. شما می توانید این صندلی های تاب را در اتاق های متعدد در خانه های مرتب و خوش استایل استفاده کنید. به طور معمول، این دسته صندلی ها را در جفت ها و همراه با یک میز جانبی قرار می دهند. آنها به ویژه در کتابخانه، اتاق نشیمن، و خلوتگاه ها مورد استفاده قرار گرفته اند. اغلب اوقات، صندلی با پشتی بلند و دو طرف دسته بلند که یک دست کشیده شده اند می باشد.

 

صندلی  پشتی دار

صندلی پشتی دار صندلی راحتی است که با “باله و پشتی بلند” نصب شده به پشت صندلی که، نه همیشه اما معمولا تا دستگیره های صندلی ادامه می یابد. در ابتدا هدف از “باله” این بود که قسمت های سر و جلوی بدنه را محکم کند تا حفاظت راحتتری از اسکلت و طرح فراهم شود. در ابتدای 1600 در انگلستان، جایی که در آب و هوای سرد، شومینه  محل جمع آوری گرما را خانه توسعه داد، هدف اصلی این صندلی ها در اطراف شومینه، حفظ گرما بود.  زنان در آن زمان به این صندلی ها تکیه می دادند تا از قسمت بالای سینه ی لباسشان که در آن زمان برای حفاظت از سرما مد بود محافظت کنند. دو مورد از شایع ترین سبک های صندلی های تاجدار در طراحی اصلی خود اروپایی هستند. صندلی تاجدار فرانسوی و صندلی تاجدار ملکه آنا که در پایان قرن 18 روانه بازار شدند. این دو مدل عمدتا به عنوان صندلی هایی طراحی شده بود که به وسیله خانم ها مورد استفاده قرار می گرفت، هر دو صندلی از صندلی های معمولی کمی کوچکتر بودند. طراحان معاصر اکنون انواع شکل ها و اندازه صندلی تاجدار را تولید می کنند. مفهوم تاجدار را با طراحی مدرن و پیشرفته تر ترکیب می کنند، اما شکل اولیه ملکه ای آن، محبوبیت پایدارتری دارد. اگر شما یک سبک آنتیک واقعی را می خواهید، به یاد داشته باشید که “سبک ملکه آنا” فقط: یک سبک است و اصلا فرض نکنید که صندلی با عمر 300 ساله است.

 

صندلی دسته دار

این یک صندلی فرانسوی روکش شده و محصور شده با پشتی بلند و با دسته هایی با بالشتکهای بسیار کوچک می باشد. به نظر می رسد نوع برجر با یک صندلی کلاسیک پهن تر و عمیق تر نصب شده است راحتی بیشتری در مقایسه با صندلی فاتویل که کنارهای خالی دارد ولی دسته های آن مثل برجر است  طراحی شده است. صندلی دسته دار  بیشتر ظریف و سپس تاج کوک عقبی آن از لحاظ راحتی می تواند به خوبی به عنوان صندلی کنار مبلی مورد استفاده قرار گیرد. امروزه طراحان مایل به ترکیب انواع مختلف صندلی ها در یکی هستند، بنابراین گاهی اوقات سخت است که دقیقا سبک صندلی را مشخص کنید.

 

صندلی پایه کوتاه

هر نوع صندلی بدون دسته که به پایین زمین (حدود 15 اینچ، در برابر معمول 17 تا 19 اینچ) نزدیک باشد به عنوان صندلی پایه کوتاه شناخته می شود. آنها معمولا پشتی های بلند و صندلی های پهنی دارند. هنگامی که ابتدا در اوایل قرن هجدهم ظاهر شدند، این صندلی های پایه کوتاه در اتاق خواب زنان به عنوان صندلی استفاده می شد، و اغلب زمانی که خدمتکاران به آنها کمک می کردند کفش ها یا دمپایی های خود را بپوشند. این صندلی های کوچک تا سال 1950 در اتاق خواب باقی ماندند، تا زمانی که طراح آمریکایی بیللی بالدوین آنها را به اتاق نشیمن آورد و چین های دوطرفه ای از پایین صندلی را برای پنهان کردن پایه های صندلی اضافه کرد.

صندلی های پایه کوتاه با اینکه فضای بصری یا فیزیکی را به اندازه سایر انواع صندلی  پر نمی کنند با این حال مکان هایی برای نشستن فراهم می آورند. این صندلی ها تنوع  بسیاری در کاربردشان دارند و می توان آنها را تقریبا در هر طرح تزئینی با تغییری کوچک در اثاثیه یا لوازم داخلی قرار داد.

 

صندلی اوپن

صندلی اوپن نوعی صندلی  بلنداست که معمولا با حمایت قسمتی در میانه پایه ها همراه است. پایه های بلند این صندلی ها باعث می شود در بارها و برای میزهای بلند مورد استفاده قرار گیرند. هر دو نوع با پشتی و بدون پشتی، دسته دار و بدون دسته آن در بازار از طراحی چوب ساده گرفته تا طراحی های پیچیده و پایه های تاشو و متغیر موجود می باشد که اکثرا از جنس چوب و یا فلز می باشند. سایز نورمال برای این صندلی ها معمولا 76 سانتی متر می باشد که معمولا در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید صندلی ارزان

صندلی فلزی

صندلی های فلزی تاثیر فراوانی در طراحی منزل شما دارند. این نوع صندلی توسط بسیاری از طراحان بزرگ داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان صندلی های پذیرایی و غذاخوری . شما می توانید آنها را به شکل هایی از رنگ مشکی، کاملا متالیک، و یا هر رنگی پیدا کنید که هم راحت ست می شوند و هم به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. صندلی های فلزی می توانند صندلی های کناری فوق العاده ای برای مبلمان شما باشند. در اصل، این طراحی بی نظیر بوده و آنقدر ساده است که حتی در دفتر کار شما نیز جذاب به نظر می رسد و به عنوان مبلمان اداری استفاده شود. پس صندلی های فلزی می توانند چند کاربردی باشند. دقت نمایید که هنگام خرید صندلی های فلزی از چه عنصری برای اتصال استفاده شده است، این اصل مهمی در دوام و ماندگاری صندلی است که می تواند ماندگاری آن را مادام العمر کند. سایت منزل تو نمونه های فراوانی از انواع صندلی فراهم آورده که بیش از بیست نوع صندلی را به شما معرفی نموده و نمونه های خووش فرم و جالبی را رای شما عرضه می نماید، با دیدن آن اطلاعات و کیس های خرید خود را بالا ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
انواع صندلی های مدرن و کلاسیک ، جدیدترین مدل های میز و صندلی اداری ، جدیدترین مدلهای صندلی دکوراتیو ، ست میز و صندلی زیبا برای هال پذیرایی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)