جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟

تنوع گسترده ای از برندهای جک پارکینگی ایرانی و خارجی در بازار موجود است که همگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و بسته به کاربری ساختمان ، مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر جک های خارجی در کشورهایی همچون آلمان ، ایتالیا ، ژاپن و چین تولید می گردند. با این حال ، با توجه به شرایط فعلی بازار ایران ، جک های خارجی با قیمت های بالا وارد شده و عرضه می شوند. در ادامه ، به بررسی مقایسه ای بین جک های پارکینگی ایرانی و خارجی می پردازیم.

آیا می توان به جک پارکینگی ایرانی اعتماد کرد؟

با توجه به سابقه بیش از ده ساله تولید و توزیع محصولات ایرانی و بازخورد مثبتی که از برندهایی همچون سیماران ، تابا و یال دریافت شده ، می توان به این نتیجه رسید که انواع جک پارکینگی ایرانی ، محصولاتی با کیفیت خوب و بازدهی مناسبی هستند. شرکت های ایرانی با ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ، توانسته اند ، اعتماد کاربران را به دست آورند. با توجه به این نکات و افزایش تقاضا به دلیل تحریم های جدید ، می توان به جک درب پارکینگی ایرانی اعتماد کرد.

جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟

برای تردد کمتر از 30 واحد در روز ، به عبارتی کمتر از 100 تردد در یک روز ، می‌ توان از مدل‌ های جک پارکینگی ایرانی استفاده کرد. در صورتی که تعداد ترددها بیشتر باشد ، بهتر است از مدل ‌های خارجی استفاده نمایید. دلیل این پیشنهاد این است که با افزایش تعداد واحدها ، هزینه کمتری به ازای هر واحد پرداخت می ‌شود و در صورت استفاده از جک درب پارکینگی خارجی ، فشار کمتری برای هر واحد ایجاد می ‌گردد. همچنین ، برای واحدهای بزرگ تر ، ممکن است نیاز به جک هیدرولیکی باشد که در حال حاضر نمونه ایرانی از آن وجود ندارد. برای تعمیر جک پارکینگ به صورت فوری و شبانه روزی با تیم دورژانس تماس حاصل فرمایید.

جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟

تفاوت موتورهای ریلی درب پارکینگ ایرانی و خارجی

شرکت‌ های ایرانی در تولید موتور ریلی درب پارکینگ فعالیت کمتری داشته ‌اند و به جز چند کمپانی که تعداد کمی محصول تولید کرده‌ اند ، بیشتر از جک دولنگه استفاده می‌ کنند. با بررسی این محصولات ، می‌توان متوجه شد که کیفیت آنها با محصولات مشابه خارجی تفاوت زیادی دارد و در صورت استفاده برای واحدهای بالاتر ، اطمینان کاملی به آنها نمی توان نداشت.

از جمله مشکلاتی که در موتورهای ریلی درب پارکینگ ایرانی وجود دارد ، کیفیت پایین موتور و گیربکس ، عدم تطبیق قدرت درج شده با واقعیت و کیفیت پایین دنده‌ های شانه ‌ای است. با این حال ، یکی از دلایلی که باعث می ‌شود کیفیت محصولات شرکت‌ های ایرانی با برندهای خارجی فاصله داشته باشد ، مصرف پایین موتورهای ریلی در مقایسه با جک دولنگه و تک لنگه است. در نتیجه ، اگر شرکت ‌های ایرانی به مدت بیشتری زمان برای تحقیق و توسعه و همچنین بهبود کیفیت محصولات خود اختصاص دهند ، محصولاتی با کیفیت بالاتری را به بازار عرضه می کنند.

بهترین جک پارکینگی ایرانی

معرفی بهترین برندهای جک پارکینگی ایرانی می توان به مارک های زیر اشاره کرد ؛

سیماران

شرکت ایرانی سیماران با واردات جک درب اتوماتیک ایتالیایی با برند پروتکو شروع به تولید جک های درب اتوماتیک ایرانی کرده است. تاکنون ، این شرکت چهار مدل از بهترین جک پارکینگی اتوماتیک ایرانی را تولید نموده که سه مدل از آن‌ها تفاوتی به جز بازو ندارند. مدل چهارم از بازوی پروتکو ایتالیا بهره می ‌برد که به دلایلی مانند دشواری در واردات قطعات خارجی ، تولید آن متوقف شده است.

میلان

جک پارکینگی میلان یکی از جک های درب پارکینگی ایرانی است که با کیفیت و محبوبیت بالایی در بازار عرضه می‌ شود. در اوایل عرضه ، به دلیل نام ایتالیایی و شباهت به پروتکو سری لیدر ، به عنوان یک محصول خارجی شناخته می ‌شد ؛ اما با کیفیت مناسب و قیمت مناسب به خوبی در بازار معرفی گردید.

بتا

شرکت بتا در سال ۱۳۸۰ با هدف طراحی و تولید بردهای الکترونیکی با رویکرد بومی ‌سازی سیستم ‌های آیفون و آنتن شروع به کار کرد. امروزه بتا با بهره‌گیری از متخصصان ماهر و تجهیزات روز ، در زمینه سیستم ‌های حفاظتی و امنیتی فعالیت دارد و جک پارکینگی بتا یکی از بهترین برندهای جک ایرانی است.

اکسترا

جک اکسترا یک جک پارکینگی ساخت ایران بوده که برای درب های سنگین مناسب است. این جک با موتور پر قدرت ۲۴ ولت با انکودر داخلی مجهز شده و یکی از بهترین جک های درب پارکینگ ایرانی محسوب می گردد.

تابا

تابا یک برند معتبر و شناخته شده است که با تلاش برای داشتن سهمی از بازار فروش ، محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهد. محصولات تابا با کیفیتی هم‌رده با محصولات خارجی و گاهی بهتر از آن‌ها هستند. جک پارکینگی تابا به عنوان یکی از با کیفیت ‌ترین محصولات درب اتوماتیک ایرانی با قیمت مناسب شناخته می‌ شود.

یال

برند یال در زمینه تولید جک پارکینگی فعالیت می‌ کند و با تنوع و قیمت مناسب برای انواع درب‌ه ای ریلی ، دو لنگه و تک لنگه ، در رده قیمت میانه در بازار محصولات درب اتوماتیک پارکینگ قرار دارد. قیمت مناسب در کنار کارایی و کیفیت و از همه مهم تر گارانتی و خدمات پس از فروش ، انتخاب مطلوبی برای خرید درب پارکینگ است.

جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟