جدیدترین مدل‌های لوستر پذیرایی – ترند 2023

جدیدترین مدل‌های لوستر پذیرایی - ترند 2023

در طراحی دکوراسیون داخلی، نورپردازی حرف اول را می‌زند! برای داشتن یک خانه رویایی، باید به مدل لوستر و نورپردازی فضا نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. امروزه هزاران مدل‌ متنوع و جذاب از لوستر پذیرایی در بازار وجود دارند که شاید انتخاب را برای شما سخت کنند. در این مقاله جدیدترین لوستر پذیرایی و مدل‌های لوستر ترند سال 2023 را معرفی کنیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد. با مطالعه این مطلب با بهترین انواع لوستر پذیرایی 2023 آشنا خواهید شد.

لوستر پذیرایی مدرن؛ بهترین لوستر برای پذیرایی در سال 2023

بدون‌شک در صدر لیست جدیدترین لوستر پذیرایی، لوسترهای مدرن قرار دارند. یک لوستر پذیرایی مدرن بر دو اصل اساسی استوار است: سادگی (مینیمال بودن) و نورپردازی عالی. البته این محصولات در عین سادگی، بسیار شیک و شکیل هستند و جذابیت مکان را دو‌چندان می‌کنند. امروزه در هنگام خرید لوستر پذیرایی، با تنوع بالایی از لوسترها و آویزهای مدرن با طراحی جذاب مواجه می‌شوید. در ادامه، برای راحتی انتخاب شما عزیزان، جدیدترین مدل‌های لوستر پذیرایی مدرن معرفی شده‌اند:

لوستر پذیرایی فلزی مدرن؛ لوستر شیک و با‌دوام

لوسترهای فلزی مدرن یکی از انواع لوستر پذیرایی هستند که امروزه طرفداران فراوانی پیدا کرده‌اند. معمولا این محصولات از نظر جنس به دو دسته لوستر پذیرایی برنجی و لوستر پذیرایی برنزی تقسیم می‌شوند. لوسترها و آویزهای فلزی مدرن علاوه‌بر ظاهری چشم‌نواز، دوام بسیار بالا داشته و با بهره‌گیری از لامپ‌های SMD و LED نورپردازی مناسبی دارند؛ بنابراین با خرید لوستر مدرن فلزی، از محصولی جذاب و در عین‌حال مقاوم برخوردار می‌شوید.

لوستر حبابی مدرن؛ لوسترهای جدید و مینیمال بازار!

لوسترهای حبابی نیز جایگاه ویژه‌ای در لیست جدیدترین لوستر پذیرایی 2023 دارند. از این محصولات برای نورپردازی سالن‌های پذیرایی با سبک دکوراسیون مدرن و امروزی استفاده می‌شود. خوشبختانه امروزه فروشگاه‌های آنلاینی مانند کی ان دی دکور مدل‌های متنوع و شکیلی از لوسترهای حبابی را در بازار ایران عرضه می‌کنند.

لوستر مدرن کریستالی؛ خانه شما مثل کریستال می‌درخشد!

یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل‌های لوستر پذیرایی برای سال 2023، لوستر مدرن کریستالی است. کریستال‌های این محصولات علاوه‌بر دادن جلوه‌ای زیبا به محیط، باعث انعکاس نور و افزایش قدرت نوردهی لوسترها می‌شوند؛ بنابراین برای سالن‌های پذیرایی بزرگ می‌توان از انواع لوستر پذیرایی کریستالی استفاده کرد. علاوه‌بر مدل‌های فلزی، حبابی و کریستالی، امروزه انواع لوستر مدرن چوبی نیز طرفداران فراوانی دارند.

جدیدترین مدل‌های لوستر پذیرایی - ترند 2023

مدل لوستر پذیرایی کلاسیک؛ جدیدترین لوستر پذیرایی 2023

لوسترهای کلاسیک هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند! لوستر پذیرایی کلاسیک معمولا از جنس‌های کریستال، سرامیک، استیل، برنز یا برنج ساخته می‌شود و برای خانه‌هایی با سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب‌ است. از گذشته تا به امروز، انواع لوستر پذیرایی کلاسیک از پر‌طرفدارترین مدل‌های موجود در بازار هستند. جدیدترین لوستر پذیرایی کلاسیک عبارت‌اند از:

  •  لوستر کلاسیک فلزی
  • لوستر کلاسیک کریستالی
  • لوستر پذیرایی کلاسیک چوبی

قیمت لوستر پذیرایی جدید در سبک کلاسیک، شاید از مدل‌های دیگر کمی بالاتر باشد؛ اما مطمئنا مدل‌های لوستر کلاسیک گرمابخش خانه و سالن پذیرایی شما خواهند بود. برای زیباتر جلوه دادن خانه‌هایی با سبک کلاسیک می‌توانید در کنار لوستر سلطنتی یا کلاسیک، از مدل‌های متنوع آباژور ایستاده نیز استفاده کنید.

جدیدترین مدل‌های لوستر پذیرایی - ترند 2023

لوستر پذیرایی سقفی؛ یکی از بهترین انواع لوستر پذیرایی جدید

یکی از جدیدترین مدل‌های لوستر پذیرایی، لوسترهای سقفی هستند. لوستر پذیرایی سقفی یا همان لوستر چسبیده به سقف، برای خانه‌هایی که سقف کوتاه دارند، گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسند. با اینکه شاید این مدل از لوسترها در سال 2023 طرفداران کمتری نسبت به انواع لوستر پذیرایی مدرن و کلاسیک داشته باشند؛ اما باز هم نام لوستر سقفی مدرن و کلاسیک را در لیست جدیدترین لوستر پذیرایی 2023 ذکر می‌کنیم.

امروزه برخی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور، جدیدترین مدل‌های لوستر 2023 و بهترین لوستر برای پذیرایی را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کنند. برای راحتی شما عزیزان در بخش بعدی مقاله، یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لوستر در ایران را معرفی می‌کنیم. اگر دغدغه شما قیمت لوستر پذیرایی جدید است، همین حالا از محصولات متنوع این فروشگاه دیدن کنید.

فروشگاه KNDDECOR؛ عرضه‌کننده جدیدترین مدل‌های لوستر پذیرایی در ایران

در این مقاله با مدل‌های متنوع و جدیدترین لوستر پذیرایی ترند سال 2023 میلادی آشنا شدید. برای خرید لوستر پذیرایی مدرن، کلاسیک و سقفی، پیشنهاد می‌کنیم سری به محصولات جذاب و شیک فروشگاه KNDDECOR بزنید. در این فروشگاه اینترنتی هزاران طرح و مدل لوستر پذیرایی 2023 و بی‌نهایت انتخاب پیش چشمان شما قرار می‌گیرد.

برای مشاهده محصولات منحصر‌به‌فرد KNDDECOR کافی است وارد سایت این مجموعه به نشانی اینترنتی knddecor.com شوید. هر ماه صدها طرح جدید و جذاب لوستر پذیرایی به این مجموعه اضافه می‌شوند. از مزایای خرید لوستر از کی ان دی دکور می‌توان به مواردی مانند مشاوره رایگان خرید، پشتیبانی 24‌ساعته، ارسال سریع به سراسر کشور و خدمات نصب و اجرای لوستر اشاره کرد. برای دریافت مشاوره خرید و نورپردازی خانه رویایی خود با شماره تلفن 09221631300 تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟