شماره مجازی برای چت جی پی تی (Chatgpt) از کجا تهیه کنیم؟

شماره مجازی برای چت جی پی تی (Chatgpt) از کجا تهیه کنیم؟

از کجا شماره مجازی ارزان برای چت جی پی تی (Chatgpt / Openai) با سرعت بالای تحویل و کیفیت مناسب تهیه کنیم ؟

توجه : Chatgpt محصول شرکت openai است و شما در ابتدا باید در اوپن آی ثبت نام کنید تا بتوانید از ابزار چت جی پی تی استفاده کنید.

اکثر سایت های فروش شماره مجازی chatgpt به دلیل مدت زمان فعالیتی که دارند ، شماره مجازی ها را به قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسانند که اصلا کار درستی نیست !

شماره مجازی ای که می‌توان با قیمت 5000 تومان خریداری کرد را چرا باید به قیمت بالای 20 هزار تومان خرید کنید؟

در این پست ، سایتی را معرفی میکنیم که قدیمی نبوده ، اما به دلیل وجود نماد های پرداخت و اینماد (تحت نظارت سازمان دولتی صنعت و معدن و تجارت) می‌توان به آن اعتماد کرد.

تعرفه شماره مجازی Chatgpt

شماره مجازی برای چت جی پی تی (Chatgpt) از کجا تهیه کنیم؟

 

همانطور که مشاهده می‌کنید ، با قیمت 5000 تومان می‌توانید شماره مجازی کشور هند را خریداری کنید که بسیار کمتر از قیمت هایی است که فروشندگان معروف به فروش می‌رسانند.

شماره مجازی های شیز نامبر تماما معتبر نیستند ! زیرا شماره هایی که با علامت اخطار نشانه گذاری شده اند ، به احتمال بسیار بالا ممکن است جوابگوی نیاز شما نباشند.

نحوه ثبت نام در chatgpt

اکانت چت جی پی تی خریداری نکنید ! زیرا تمام این اکانت ها با همین شماره های مجازی ساخته می‌شوند . در ادامه نحوه ساخت اکانت در chatgpt را آموزش می‌دهیم.

نیاز واجب به فیلترشکن نیست ! کافیست برنامه تحریم شکن را از سایت shecan.ir دانلود و نصب کنید و سپس به برنامه وصل شوید.

  • اکنون وارد سایت openai.com شوید و از بالای صفحه گزینه sign up را انتخاب کنید.
  • اگر از قبل ایمیل دارید ، ایمیل خود را وارد کنید و در صفحه بعد رمز خود را وارد کنید ، یا از طریق ایمیل گوگل خود به سایت وصل شوید.
  • در صفحه بعد از شما نام و تاریخ تولد را درخواست می‌کند ، که اگر زیر 18 سال دارید ، بهتر است تاریخ قبل تر را انتخاب کنید تا بیشتر از 18 سال ثبت شود.
  • سپس وارد سایت https://shiznumber.com/services/openai شوید و ارزانترین کشور را انتخاب کنید (پیشنهاد میشود کشور یکی مانده به ارزانترین را انتخاب کنید).
  • شماره دریافت شده را در chatgpt وارد کنید و سپس به پنل شیز نامبر بازگشته و منتظر بمانید تا کد تایید برای شما ارسال شود.
  • توجه کنید که اگر کد ارسال نشد ، حتما از خود chatgpt درخواست ارسال مجدد را انتخاب کنید.

اکنون با موفقیت اکانت شما ساخته شده است.

شماره مجازی برای چت جی پی تی (Chatgpt) از کجا تهیه کنیم؟

اکنون هر سوالی که مد نظرتون است از جمله چیستان ، معما ، معادلات ریاضی ، کد های برنامه نویسی و غیره را بپرسید. و منتظر بمانید تا جواب برای شما ارسال شود.

چرا شماره تلفن ایران برای chatgpt قابل استفاده نیست؟

به دلیل تحریم های ایالات متحده آمریکا ، امکان استفاده از اینترنت یا خط تلفن ایران وجود ندارد.

خطاهای رایج در هنگام ساخت اکانت چت جیپیتی

Your account was flagged for potential abuse. If you feel this is an error, please contact us at help.openai.com

این پیام به معنی مسدود بودن شماره مجازی است ، کافیست شماره خریداری شده را لغو کنید و مجددا همان کشور مورد نظر را انتخاب کنید تا شماره جدیدی به شما تحویل دهد.

We can’t create your account due to our Terms of Use

این پیام به دلیل کم بودن سن شما است ، که پیشنهاد میشود سن خود را بالاتر از 18 سال انتخاب کنید. یعنی اگر متولد سال 2007 هستید، کمتر از این تاریخ را انتخاب کنید.

Your session has expired . Please log in again to continue using the app.

اگر تا مدتی وارد اکانت خود نشوید ، به صورت خودکار کش مرورگر حذف میشود و از اکانت خارج میشوید (برای امنیت اکانت) که جای نگرانی ندارد ، فقط مجددا با ایمیل و پسورد خود وارد پنل شوید (بدون نیاز به وارد کردن مجدد شماره مجازی)

Only one message at a time. Please allow any other responses to complete before sending another message, or wait one minute.

به دلیل بالا بودن حجم درخواست های سرور ت جی پی تی ، در هر دقیقه 1 بار می‌توانید سوال کنید یا اینکه می‌توانید صفحه را رفرش کنید و مجددا سوال خود را ارسال کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟