تاثیر یک قهوه ساز خوب در دکوراسیون خانه

تاثیر یک قهوه ساز خوب در دکوراسیون خانه

قهوه امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و هر روزه محبوبیت آن بین افراد زیاد زیادتر میشود. به حدی که برخی افراد باید در روز یک لیوان قهوه را بخورند وگرنه روز آنها شب نمیشود! به همین علت در هر خیابان اگر مشاهده کنید قهوه فروشی هایی وجود دارند که مشتریان زیادی را هم نیز دارند. بنابراین با توجه به محبوبیت قهوه خیلی از افراد به فکر خرید قهوه ساز افتاده اند که قهوه های خود را آنطور که میخواهند درست کنند. همچنین یک قهوه ساز خوب نه تنها به شما کمک میکند تا نوشیدنی های مختلفی درست کنید بلکه زیبایی منحصر به فردی را به خانه و دکوراسیون شما میدهد. اما پیدا کردن همچین قهوه سازی امروزه با تنوع زیاد قهوه ساز ها کمی سخت است. تیم صنیع خانی در این مقاله قصد دارد تا تاثیر یک قهوه ساز در دکوراسیون خانه شما را بررسی کند تا با دید بهتری قهوه ساز خود را انتخاب کنید.

تاثیر یک قهوه ساز خوب در دکوراسیون خانه

انواع قهوه ساز ها در بازار ایران

قهوه ساز ها انواع مختلفی دارند که شما باید با توجه به هزینه و نیاز های خود یکی از انواع آنها را انتخاب کنید. انواع قهوه ساز ها عبارت اند از:

  • قهوه جوش

این دستگاه ها از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند و کار کردن با آنها بسیار ساده و راحت است. از قطعات کمی برخوردار هستند و میتوانید خیلی سریع قهوه خود را با آن درست کنید. اما خب هیچ ویژگی خاصی ندارد و برای تهیه سریع قهوه و بدون دردسر بسیار مناسب هستند.

  • اسپرسو ساز خانگی

این دستگاه ها از امکانات کمی برخوردار هستند و میتوانید اسپرسو های نسبتا خوبی را با آن تهیه کنید. اما قدرت این دستگاه ها آنقدر قوی نیست و نمیتوانید از آن به صورت حرفه ای کار کنید و طبیعتا توقع از این دستگاه نباید داشته باشید تا قهوه ای با عصاره کامل به دست شما بدهد. این دستگاه ها نیز کار کردن با آنها راحت است و از قیمت مقرون بصرفه ای برخوردار هستند.

  • اسپرسو ساز نیمه صنعتی

این دستگاه ها که در برخی کافه ها و قهوه فروشی ها نیز میتوانید آنها را ببینید از امکانات نیمه حرفه ای برخوردار هستند و با توجه به قدرتی که دارند میتوانند قهوه خوبی را به شما هدیه بدهند. کار کردن با این دستگاه ها ممکن است کمی دشوار باشد و همچنین تمیز کردن آنها همینطور! بنابراین ممکن است زمان زیاد تری برای تهیه قهوه را صرف آن کنید اما مطمئن هستید که قهوه ای که به شما میدهد بسیار با کیفیت است که شما از نوشیدن آن لذت میبرید.

  • اسپرسو ساز صنعتی

و اما این دستگاه های بزرگ! اسپرسو ساز های صنعتی که قابلیت تهیه چندین اسپرسو را در لحظه به شما میدهد مناسب کافه ها و رستوران های بزرگ است که در این مکان ها میتوانید مشاهده کنید. این دستگاه ها همه کاره هستند و میتوانید هر نوشیدنی را با آنها درست کنید. اما از طرفی کار کردن با آنها نیاز به مهارت دارد که باید بلد باشید همچنین از قیمت های بالایی برخوردار هستند که ممکن است برای کار های خانه یا محل کار شما انتخاب مقرون بصرفه ای نباشد.

محل مناسب برای قهوه ساز در خانه

قهوه جوش ها یا اسپرسو ساز های خانگی از ابعاد کوچکی برخوردارند که ممکن است آنها را در کابینت نیز نگهداری کنید. اما این قضیه در رابطه با اسپرسو ساز های صنعتی و نیمه صنعتی متفاوت است و از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند. آنها نیز با توجه به ابعاد زیبایی خاصی به آشپزخانه شما میدهند که باعث میشود آشپزخانه شما کامل تر به نظر برسد. معمولا قهوه ساز ها به دلیل اینکه جزوی از لوازم آشپزخانه محصول میشوند آنها را در آشپزخانه و روی اُپن ها میگذارند. همچنین میتوانید قهوه ساز خود را با برچسب و رنگ های مختلف زیبا کنید که زیبایی بیشتری به آشپزخانه شما هدیه بدهند.

تاثیر یک قهوه ساز خوب در دکوراسیون خانه

نکاتی که در یک قهوه ساز خوب باید دقت کنید!

  • ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه در انتخاب قهوه ساز مسئله مهمی است که باید به آن دقت کنید. درست است که هر جه ابعاد قهوه ساز بیشتر باشد امکانات و زیبایی آن هم بیشتر است اما باید فکر محل نگهداری و تمیزی آن نیز باشید. زیرا تمیز کردن قهوه ساز های بزرگ کار دشواری است که باید آدم خوش سلیقه ای باشید. همچنین ابعاد زیادی از آشپزخانه شمارا پر میکند که ممکن است برای بقیه وسایل جا نگذارد. بنابراین با توجه به نیاز و مواردی که گفته شد قهوه ساز خود را با ابعاد دلخواه انتخاب کنید.

  • طراحی و زیبایی

طراحی و زیبایی رابطه مستقیمی با ابعاد و اندازه دارد زیرا هر چه قهوه ساز بزرگتر باشد بنابراین زیبایی بیشتری به محیط شما میدهد. برای مثال قهوه جوش ها و اسپرسو ساز های خانگی به دلیل کوچک بودنشان ظاهر چندان زیبایی ندارند اما اسپرسو ساز های نیمه صنعتی و صنعتی به دلیل بزرگ بودن طراحی خاص تری دارند که زیبایی را به آشپزخانه شما هدیه میدهند.

  • ویژگی و امکانات

ویژگی و امکانات با توجه به هزینه شما تعیین میشوند. طبیعتا هر چه بیشتر هزینه کنید قهوه سازی با امکانات بیشتری دریافت میکنید که میتوانید انواع نوشیدنی هارا با آن تهیه کنید. این امکانات طبیعتا در قهوه ساز های نیمه صنعتی و صنعتی بیشترین هستند و هر نوشیدنی را با بالاترین کیفیت میتوانید درست کنید.

  • قدرت و توان قهوه ساز

این مسئله شاید در عموم مردم زیاد مورد اهمیت قرار داده نشود اما در کارایی دستگاه بسیار مهم است. دستگاه باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا بتواند یک اسپرسو باکیفیت را به شما بدهد. قهوه ساز های با قدرت پایین نمیتوانند عصاره قهوه را به درستی به شما بدهند و همین امر باعث میشود تا رفته رفته از خوردن قهوه پرهیز کنید و علاقه خود را از دست بدهید. این مسئله مهمی است که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید.

تاثیر یک قهوه ساز خوب در دکوراسیون خانه

راهنمای یک خرید مطمئن لوازم خانگی

تا اینجای کار تاثیرات خرید بهترین قهوه ساز را در دکوراسیون خانه و نکاتی که باید در خرید اسپرسو ساز دقت کنید را بررسی کردیم. اکنون شما باید با توجه به دکوراسیون و بودجه قهوه ساز خود را انتخاب کنید و میتوانید این کار را به صورت اینترنتی در فروشگاه لوازم خانگی صنیع خانی انجام دهید. برای دیدن محصولات میتوانید وارد سایت شوید و انواع قهوه ساز ها با طرح و امکانات مختلف را با بهترین کیفیت و همچنین با گارانتی و ضمانت سلامت کالا سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید.

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟