بهترین مدل های دستبند برای کادو مناسب آقایان

مدل های دستبند مردانه که چشم نواز صنعت زیورآلات مردانه هستند، روز به روز طرح های خود را بهبود می بخشند و مردان بیشتری را به خود جذب می کنند. دستبندها که یکی از ملزومات زیورآلات مردانه هستند در دسته بندی های مختلفی طراحی می شوند. این اکسسوری را می توان با جنس و مواد مختلف مانند دستبند نقره، دستبند چرم، دستبند استیل، دستبند نخی و مکرومه و دستبند سنگ طبیعی تهیه کرد. در ادامه به معرفی بهترین مدل های دستبند مناسب برای هدیه به آقایان و همچنین اینکه دستبند چرمی برای هدیه به آقایان بهتر است یا دستبند نخی می پردازیم.

دستبند مردانه؛ مناسب هدیه به آقایان

امروزه جواهرات و اکسسوری ها مهم ترین ملزومات یک مرد آراسته هستند؛ به خصوص دستبند مردانه. مردم می خواهند در زمان های خاص به عزیزان، دوستان، والدین یا فرزندان خود هدایایی بدهند. هدیه دادن به ویژه در مناسبت های خاص به یک رسم تبدیل شده است. هدیه دادن به آقایان در مناسبت های خاص مانند سالگرد ازدواج و تولد و همچنین در روزهای خاصی مانند روز پدر به یک عادت ثابت تبدیل شده است.

انواع دستبند مردانه

امروزه طیف گسترده ای از دستبند مردانه در بازار عرضه می گردد. دستبند نقره، دستبند چرم، دستبند استیل، دستبند نخی و مکرومه و دستبند سنگ طبیعی برای هر سلیقه با قیمت های مناسب ارائه می شود. این محصولات، نشانه پیوند بین شما و معشوق، شریک زندگی، نامزد یا همسرتان می شود.

دستبند مردانه نقره با کیفیت بالای تولید شده باعث تیرگی نمی شود و استفاده طولانی مدت را فراهم می کند. این محصولات با طراحی های شخصی خود به یکی از هدایای معنادار برای عاشقان تبدیل شده اند.

روی دستبند مردانه فلزی، عاشقان می توانند کلمات عاشقانه خطاب به یکدیگر، نام، تولد یا تاریخ شروع رابطه خود را بنویسند. به لطف طراحی های شخصی شده، کاربران می توانند محصولات را به دلخواه خود طراحی کرده و کلمه یا تاریخ مورد نظر خود را ثبت کنند.

بهترین مدل های دستبند برای کادو مناسب آقایان

مدل های دستبند دوتایی

مدل های دستبند دوتایی به طرحی با کیفیت و فوق العاده تبدیل شده است. این زیورآلات ها را زوج ها می توانند برای همیشه همراه خود داشته باشند. این هدیه با چاپ تاریخ شروع رابطه یا تاریخ سالگرد ازدواجشان تبدیل به یک هدیه سالگرد دائمی می شود. این اکسسوری ها با طرح های متنوع و امکان سفارشی سازی محصول به هدایایی معنادار تبدیل شده اند. نه تنها دستبند فلزی، بلکه محصولات چوبی نیز قابل چاپ هستند.

اگر می خواهید با این اکسسوری ها معشوق خود را خوشحال کنید و پیوند بین تان را تقویت نمایید، از مدل های دستبند دوتایی استفاده کنید.

دستبند دونفره با علامت بی نهایت به عنوان یکی دیگر از گزینه های این مدل ها به عنوان محصولات دست ساز خودنمایی می کند. محصولات دست ساز برای کسانی که این نوع محصولات را ترجیح می دهند خاص تلقی می شوند؛ زیرا در معرض فرآیند تولید منحصر به فرد هستند.

دستبند مردانه با سنگ های شفابخش

دستبند مردانه را می توان از سنگ های طبیعی نیز تهیه کرد که امروزه بسیار محبوب هستند. این جواهرات از سنگ‌ های طبیعی و شفابخش مانند عقیق، آمتیست، لاجورد، آپاتیت، آنیولیت، کوارتز، هماتیت و گدازه ساخته شده ‌اند. این جواهرات با چیدمان خاص سنگ‌ های چاکرا زیبایی را نشان می‌دهند.

این سنگ ها در تماس با پوست فواید زیادی دارند. در حالی که برای سیستم غدد درون ریز مفید بوده، گردش خون را تقویت کرده و فرد را آرام می کند.به طور مثال، سنگ عقیق برای استرس مفید است و انرژی مثبت می دهد. سنگ گدازه نیز با ایجاد تعادل روحی و عاطفی خاصیت شفابخشی برای ذهن دارد.

دستبند مردانه نقره

انواع دستبند چرمی مردانه نقره ای، به عنوان محصولات با کیفیتی که کدر نمی شوند شناخته می گردند. این اکسسوری ها ساخته شده از نقره عیار 925 با طرح های خاص خود برای استفاده مداوم در زندگی روزمره یا مناسبت های خاص تولید می شوند. طرح های ترکیب شده با نقره و بافت و محصولاتی که در آن هارمونی نقره و زنجیر به ثبت رسیده است توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

نگهداری دستبند مردانه

دستبند مردانه نفیس در جعبه های شیک محافظت می شود. محصولات فولادی زمانی که با مواد مایع و سیال تماس نداشته باشند ماندگاری طولانی دارند. جواهرات باید دور از این مواد نگهداری شوند تا به راحتی توسط مایعاتی مانند آب، صابون، مواد شوینده، سفید کننده تغییر شکل ندهند. شما می توانید این محصولات منحصر به فرد را برای استفاده مدت طولانی خریداری کنید.

بهترین مدل های دستبند برای کادو مناسب آقایان

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟