بهترین آژانس های مسافرتی تهران در سال ۱۴۰۲

بهترین آژانس های مسافرتی تهران در سال ۱۴۰۲

وقتی صحبت از سفر به خصوص به مقاصد خارجی یا مکان‌هایی می‌شود که تا کنون تجربه رفتن به آنجا را نداشته‌ایم، رزرو تور از آژانس‌های مسافرتی به عنوان اولین گزینه به ذهن‌ها می‌رسد. چرا که خرید پکیج تورهای مسافرتی راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای سفر کردن است. به این صورت که با خرید تور دیگر نیازی نیست خود شما به صورت مستقیم درگیر کارهای رزرواسیون هتل، بلیط رفت و برگشت، اخذ ویزا در سفرهای خارجی و … شوید. علاوه بر آن می‌توان از مزایای خدمات تورها از قبیل بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان در سفرهای خارجی، گشت‌های شهری و غیره نیز بهره‌مند گردید.

توجه داشته باشید که تمامی این موارد در صورتی ممکن خواهد بود که شما بهترین آژانس مسافرتی را برای رزرو تور دلخواه خود انتخاب کنید. اما بهترین آژانس مسافرتی تهران کدام است؟ برای پاسخ به این سوال در زیر به معرفی و بررسی چند مورد از بهترین‌ آژانس‌های گردیگری تهران می‌پردازیم:

مقتدر سیر تابان، بهترین مجری تورهای داخلی و خارجی از لحاظ تنوع

در صدر جدول بهترین آژانس مسافرتی شهر تهران که در این لیست قصد معرفی آن را داریم، آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان قرار دارد. این آژانس مسافرتی با سابقه‌ای چند ساله که در حوزه گردشگری دارد، نشان داده که گردشگران می‌توانند بهترین تورها را با بهترین قیمت از طریق این آژانس خریداری کرده و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند. مقتدر سیر اغلب پکیج‌های تور خارجی و البته داخلی را سایت رسمی خود به همراه قیمت‌ها قرار داده و این به گردشگران کمک می‌کند تا قبل از هر تصمیمی تمامی شرایط‌ سفر از قبیل ساعات پرواز، هتل‌ها و … را بررسی کرده و سپس برای اطلاع از جزئیات و رزرو گزینه دلخواه خود با کارشناسان مربوطه تماس بگیرند. در حال حاضر مقتدر سیر خدمات سفر به مقاصد داخلی کیش، مشهد و قشم را ارائه می‌دهد. در خصوص تورهای خارجی تنوع تورها بسیار بیشتر بوده و تقریبا از طریق آن‌ها به تمامی مقاصد گردشگری پرطرفدار و محبوب در بین توریست‌های ایرانی می‌توان دسترسی آسانی پیدا کرد.

بهترین آژانس های مسافرتی تهران در سال ۱۴۰۲

ایوار، بهترین مجری تورهای اروپایی

مجموعه سالوت که با نام تجاری ایوار شناخته می‌شود، بهترین آژانس مسافرتی تهران در حوزه اجرای تورهای اروپایی است. به طوری که می‌توان آن را از قدیمی‌ترین آژانس‌های مسافرتی به شمار آورد که در زمینه برگزاری تورهای گروهی اروپا به صورت مستقیم و بدون واسطه فعالیت می‌کند. توجه داشته باشید که ایوار تورهایی به مقاصد پرطرفداری مثل ارمنستان و ترکیه نداشته اما تورهای اروپایی در کل سال و به صورت هفتگی اجرا می‌‌گردند که همین آن را از دیگر رقیبان خود متمایز کرده است.

الی گشت، نام آشناترین آژانس مسافرتی

الی گشت را می‌توان شناخته شده‌ترین شرکت مسافرتی کشور به شمار آورد. بنابراین جای هیچ تعجبی نخواهد بود اگر بخواهیم نام آن را در لیست بهترین آژانس مسافرتی تهران نیز قرار دهیم. هر چند اصلی‌ترین علت این موضوع تمرکز بالای این آژانس مسافرتی بر روی پیشرفت سایت رسمی خود بود اما در این میان نمی‌توان پکیج‌های خوب و باکیفیت مسافرتی آن را نادیده گرفت. علاوه بر این موضوع آنچه الی گشت را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده فراهم کردن فرصت ترکیب سفرها به صورت شخصی توسط مسافران است. به این معنا که گردشگران می‌توانند وارد وبسایت الی گشت شده و از آنجا پکیج سفر خود را به دلخواه و بر اساس مقاصد، پروازها و هتل‌های خود انتخاب کنند.

بهترین آژانس های مسافرتی تهران در سال ۱۴۰۲

دالاهو، بهترین برگزارکننده تورهای طبیعت‌گردی و داخلی

وقتی صحبت از سفر به مقاصد داخلی کشور و همچنین طبیعت‌گردی می‌شود، نام دالاهو به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تهران و البته کشور در بین اولین‌ها قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که فروش تورهای دالاهو به صورت آنلاین از طریق وبسایت رسمی شرکت صورت گرفته و همچنین اغلب به صورت زمینی و چند روزه برگزار می‌شوند. بنابراین کسانی که علاقه‌ای به سفرهای زمینی ندارند بهتر است به کلی سراغ دالاهو نروند؛ اما اگر از عاشقان طبیعت‌گردی و ایران‌گردی هستید، بهترین تورها را در دالاهو پیدا خواهید کرد.

علی‌ بابا، بهترین در حوزه فروش بلیط‌های رفت و برگشت سفر

اگر به دنبال خرید بلیط پرواز، قطار و یا اتوبوس هستید آژانس مسافرتی علی بابا می‌تواند در پیدا کردن مناسب‌ترین بلیط بسته به تاریخ و مقصد سفر به شما کمک کند و از همین رو ما نیز آن را به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تهران در حوزه خرید بلیط معرفی می‌کنیم. این شرکت در ابتدا بر روی فروش بلیط‌های هواپیما تمرکز داشت؛ اما به مرور زمان حوزه خدماتی خود را گسترش داده و امروزه می‌توان برای رزرو بلیط قطار، اتوبوس و حتی هتل نیز از طریق آن اقدام کرد. علاوه بر آن در حال حاضر تورهای مسافرتی متنوعی را نیز در لیست خدمات خود قرار داده اما بیشتر با فروش بلیط‌های هواپیما شناخته می‌شود.

لست سکند، بهترین ارائه دهنده تورهای لحظه آخری

همان طور که از نام این آژانس مسافرتی می‌توان متوجه شد، در اجرای تورهای لحظه آخری و به اصطلاح لست سکند (Last Second) تخصص داشته و از همین رو توانسته از دید بسیاری از توریست‌هایی که به دنبال سفرهای ارزان و اقتصادی لحظه آخری هستند، به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تهران معرفی گردد. از دیگر امتیازهای این شرکت مسافرتی می‌توان به فراهم کردن امکان انتخاب پکیج مسافرتی با توجه به هتل اشاره کرد. به این صورت که اگر گردشگری هتل خاصی را مد نظر داشته باشد، می‌تواند با وارد کردن نام آن به تمامی تورهای مربوطه که فرصت اقامت در این هتل را می‌دهند، دسترسی پیدا کند.

بهترین آژانس های مسافرتی تهران در سال ۱۴۰۲

فلای تودی، بهترین در حوزه خدمات پرواز و هتل

برای کسانی که دوست دارند به صورت شخصی سفری هیجان‌انگیز به یک مقصد جدید را تجربه کنند، بهترین آژانس مسافرتی تهران که می‌توان معرفی کرد فلای تودی خواهد بود. چرا که سایت رسمی این شرکت مسافرتی این امکان را به گردشگران می‌دهد تا بتوانند گزینه‌های مختلف پروازها را در تاریخ‌ها و ساعات مختلف از ایرلاین‌های داخلی و خارجی چک کرده و مناسب‌ترین قیمت را از بین آن‌ها انتخاب کنند. علاوه بر آن از مزایای فلای تودی می‌توان به فرصت رزرو هتل‌ در مقاصد خارجی بدون نیاز به مستر کارت یا ویزا کارت اشاره کرد. به این صورت که تنها کافیست هتل دلخواه خود را رزرو کرده و سپس با چند کلیک ساده هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت و عملیات رزرواسیون اقامتگاه خود را از هتل‌های ۵ ستاره گرفته تا هاستل‌های ارزان قیمت انجام دهید.

رزرو تور دلخواه از بهترین آژانس مسافرتی تهران

در بخش‌های فوق سعی کردیم تا بهترین آژانس مسافرتی پایتخت و البته کشور را معرفی کنیم. اما چه چیزی باعث می‌شود تا شرکتی به عنوان بهترین در حوزه گردشگری معرفی و انتخاب شود؟ در پاسخ به این سوال می‌توان جنبه‌های مختلفی را مورد ارزیابی قرار داد. به این صورت که قیمت تورها، مقاصد گردشگری، خدمات تورها، کیفیت تورها، نحوه رزرو و خرید تور و … در کنار یکدیگر یک شرکت مسافرتی را به صدر جدول برده و یا در پایین‌ترین رتبه قرار می‌دهند. با توجه به اینکه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان از نظر گردشگران از تمامی پارامترهای کلیدی در این حوزه امتیاز مثبت دریافت کرده بدون شک می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین‌ها در زمینه گردشگری معرفی کرد.
چنانچه قصد دارید با تورها و پکیج‌های عرضه شده توسط مقتدر سیر آشنا شده و قیمت‌ها را بررسی کنید، می‌توانید به آدرس https://mstiran.com/ مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات تکمیلی و رزرو تور دلخواه خود می‌توانید با شماره‌های ۲۶۴۰۹۸۲۸-۰۲۱ و ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟